Moderátor: Moderátori
lostrail napísal:Slovaci o tom niekde nepisu?
MOST o moste, tu teda ide o skôr člena istého politického zoskupenia, než služobníka. Pred voľbami...rastislav5 napísal:Takze uz o tom pisu resp. hovoria aj Slovaci, konkretne sam minister dopravy vo videu z tlacovky (minutaz od 7:40 do 8:11) https://www.facebook.com/MostHid/videos ... 3/?fref=tslostrail napísal:Slovaci o tom niekde nepisu?
Turciansky variant: Oscadnica - Kysucke Nove Mesto 344, Kysucke Nove Mesto - Zilina Brodno 221, spolu 565
Tvrdosin - Oravsky Podzamok 781, Oravsky Podzamok - Dolny Kubin 312, Dolny Kubin - D1 301, spolu 1394
madari tiez maju x vacsich priorit ako toto severojuzne prepojenie. s nami na rok pribudne uz druhe dialnicne prepojenie, most v KN. doraz sa kladie aj na male cezhranicne prepojenia.-Ak by sa Madari predsa len chceli s nami dohodnut na dialnicnom hranicnom priechode Sahy namiesto Sturova, usek Hronsky Benadik - Sahy vychadza dokonca lacnejsie ako usek Hronsky Benadik - Sturovo (0,876 mld. eur vs. 1,161 mld. eur)
Tvrdosin - Oravsky Podzamok 781, Oravsky Podzamok - Dolny Kubin 312, Dolny Kubin - D1 301, spolu 1394
R3 Tvrdošín - Nižná 80, R3 Nižná - Dlhá nad Oravou 188, R3 Dlhá nad Oravou - Sedliacka Dubová 69, R3 Oravský Podzámok - Dolný Kubín sever 28, R3 Dolný Kubín sever - Dolný Kubín juh 251, R3 Dolný Kubín juh- Križovatka D1, 244, spolu 860
devil napísal:Turciansky variant: Oscadnica - Kysucke Nove Mesto 344, Kysucke Nove Mesto - Zilina Brodno 221, spolu 565
december 2019, Útvar hodnoty za peniaze, Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry pise:
Kysucké Nové Mesto - Oščadnica 299, D3 Oščadnica - Čadca Bukov, 2. profil 101, D3 Žilina Brodno - Kysucké Nové Mesto 390. spolu 790Tvrdosin - Oravsky Podzamok 781, Oravsky Podzamok - Dolny Kubin 312, Dolny Kubin - D1 301, spolu 1394
december 2019, Útvar hodnoty za peniaze, Priority vo výstavbe cestnej infraštruktúry pise:
R3 Tvrdošín - Nižná 80, R3 Nižná - Dlhá nad Oravou 188, R3 Dlhá nad Oravou - Sedliacka Dubová 69, R3 Oravský Podzámok - Dolný Kubín sever 28, R3 Dolný Kubín sever - Dolný Kubín juh 251, R3 Dolný Kubín juh- Križovatka D1, 244, spolu 860
Jano1 napísal:Devil, porovnavas plny a polovicny profil. Nevadi?
nie. podobne ako na soroske je iste ze plny nebude treba nadlho. a dost mozne ze vobec nikdy. to je vyhoda. ze tebe to nehra do karat nie je moj problem. inak je zaujimave ze poloprofil stoji bezne 2/3 ceny plneho. na kysuciach vsak mame aj poloprofil niekolkonasobne drahsi ako na orave, nevadi ?Devil, porovnavas plny a polovicny profil. Nevadi?
ale tu sa bavime o severojuznom tahu. D3 sa planuje hned plny profil. tiez mozeme zacat riesit ktore useky R3 netreba a ked zacneme skrtat tak prve budu od DK po D1 cize zrovna tie najdrahsie a mozeme pokracovat. takisto medzi zvolenom a sahami mozeme hned skrtnut uplne najdrahsi usek pri ZV a sme pri totalne inych cislach.Nech sa postavi Brodno - KM v polovicnom profile, predlzene o 1,5 km po odbocku na Blazkov, pridat 1,5 km pruh pre pomale vozidla pred Krasnom, nech to je cele aj 200 mil.E a cez cele Kysuce je hotovy polovicny profil, ktory umozni plynulu premavku priemerne okolo 90 km/h. Ja nemusim mat plny profil, ani 130 km/h vsade, staci priemer 90 km/h.
pozname ceny pre jestvujuce useky D3/R3.rozdiel je značný. ktoré čísla sú objektívnejšie?
co tym chcel basnik povedat ? ze neslobodno obhajovat nieco co sa mu nepaci ?Jano1, díky. Aká náhoda od niekoho kto protežuje E77.
devil napísal:co tym chcel basnik povedat ? ze neslobodno obhajovat nieco co sa mu nepaci ?Jano1, díky. Aká náhoda od niekoho kto protežuje E77.
rastislav5 napísal:Uvadzam ceny v milionoch eur najlacnejsich usekov v plnom profile (kvoli objektivnejsiemu porovnaniu, lebo nie vsetky studie obsahuju ceny za polprofil)
cize ma obvinujes z klamstva hoci uviedol som dokument tam je to napisane ze ide o poloprofil. a nedavaj mi tu vykricniky.a že nemá rád lož, ale pritom sám tu koná inak
devil napísal:aj polovicne jablko je jablko.
devil napísal:aj polovicne jablko je jablko. hlavne ze na krivan-tomasovce alebo na severnej D1 by si bral poloprofil hoci tam je ovela vacsi predpoklad ze intenzity idu hore ako niekde pri krupine alebo tvrdosine.
to nie je dojem ale fakt. odporucam pozriet si doteraz postavene useky na R3 a porovnat si ich s D3.Neslo o nic ine ako vytvorit dojem, ze za podobnu cenu dostaneme/postavime na severnej R3 podstatne viac ako na D3.
bidovce-dargov preco ? aj teraz je na urovni najlepsich ciest v cesku ci madarsku. a dargov-pozdisovce povazujem za tak bezproblemovy usek (najdlhsi most cca300 metrov) ze rozdiel medzi plnym a poloprofilom je maly a potencial narastu intenzit slusny. tam by sa dala urobit cena pod 10 mega/km aj pre plny profil.Tak devil mozes zacat s presviedcanim vychodniarov, ze polovicny profil/polovicne jablko je to iste ako plny profil/cele jablko na D1 Bidovce - Pozdisovce.
noved prave na R3 si neviem predstavit 20k aut ani o 20 rokov. tak potom mozeme smelo konstatovat ze pocitat cenu R3 v plnom profile je blbost. a teda taketo porovnavanie je predmetom studii za ktore zbytocne platime a mohli by sme prostriedky vyuzit inde.áno, bral lebo ak nie je predpoklad do 20 rokov na intenzity min. 20 tisíc tak sú to umrtvené paniaze a inde na Slovensku by sme nimi vedili riešiť iné problémy, došlo by aj na Krupinu... takto napr. tá Krupina a iné obce budú čakať aj 20 rokov. objem peňazí je len jeden.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 12 hostí.