R3 vs. E77

Štátna hranica MR/SR – Šahy – Krupina – Zvolen – v peáži s R1 – Žiar nad Hronom – Turčianske Teplice – Martin – v peáži s D1 – Švošov – Dolný Kubín – Trstená – štátna hranica SR/PL

Moderátor: Moderátori

Kam je podla Vas vhodnejsie umiestnit RC?

Šahy - KA-ZV-BB-RK
26
28%
Štúrovo - LV-ZH-TR-MT
68
72%
 
Celkový počet hlasov : 94

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod devil » 26. Apr 2020 17:36

A este porovnanie Krupiny (na tahu Zvolen-Sahy) a Levic (na tahu Hronsky Benadik-Sahy):
mesto Levice ma 4 krat viac obyvatelov ako mesto Krupina (32735 vs. 7912)
okres Levice ma 5 krat viac obyvatelov ako okres Krupina (110523 vs. 22139)
cely okres Krupina nema tolko obyvatelov ako samotne mesto Levice
okres Levice ma 2 krat vacsiu hustotu obyvatelov na km2 ako okres Krupina (71 vs. 38)

vieme ako sa bez ladu a skladu vytvarali meciarove nove okresy. KA patrila po Zvolen. LV ako okres nebol rozdeleny. je okres s najvacsou rozlohou na Sk. mozno pre niekoho prekvapenie ale je to tak. aj sahy patria do okresu LV.
https://sk.wikipedia.org/wiki/Zoznam_ok ... _Slovensku

pre LV je najdolezitejsia cesta I/51 kde si nepamatam ze by sa postavil nejaky obchvat. pre KA je samozrejme najdolezitejsia I/66. I/76 je sice cesta I. tr. ale kludne vymenujem vyznamnejsie cesty II. tr. ako tato. najde sa aj v NR kraji. praveze mozeme by tradi ze do I/76 netreba investovat lebo ma len minimalny tranzitny vyznam ak vobec.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod rastislav5 » 26. Apr 2020 18:09

Aj keby sme spojili okresy Krupina a Zvolen, aj tak ma okres Levice viac obyvatelov a vacsiu hustotu obyvatelov ako spojene okresy Krupina a Zvolen. Porovnanim Krupiny a Levic som chcel povedat, ze trasa Hronsky Benadik - Sahy je nielen vyrazne lacnejsia, ale vedie aj urbanizovanejsim uzemim ako trasa Zvolen - Sahy.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod milan_KM » 26. Apr 2020 18:27

A kam zmizol argument, že 1000 kamionov v obci je horších ako 5000 na okraji obce. Ako si sám napísal devil obcí je na trase do Štúrova neúrekom. Čo sa asi stane po stavbe mosta v Štúrove na, ktorý Maďari očividne začnú tlačiť?
Či sme zas v Dobrej Nive rovnejší keď nám to vyhovuje?
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod devil » 26. Apr 2020 18:37

to je sice pravda ale stale to nie je postacujuce pre RC ani teraz ani v strednodobej buducnosti. trasa hb - sahy je zjazdna pre ND aj v sucasnosti. problematicke su okrem dedin ktore som uz spominal akurat demandice a dalej usek po I/66. tu mame dokonca to stastie ze nakolko LV nelezia priamo na I/76 vieme odfiltrovat auta ktore nemaju za ciel LV. na I/76 sme mali 2.009 aut denne kym na paralelnej II/564 veducej priamo do mesta 7.362 aut. odovodnovat desiatky km dlhu RC jednym vacsim okresnym mestom siroko-daleko nie je zrovna stastne a uz vobec nie ked to okresne mesto ma ine dopravne priority

A kam zmizol argument, že 1000 kamionov v obci je horších ako 5000 na okraji obce. Ako si sám napísal devil obcí je na trase do Štúrova neúrekom. Čo sa asi stane po stavbe mosta v Štúrove na, ktorý Maďari očividne začnú tlačiť?
nikam nezmizol a preto 1) este dlho netreba stavat most v sturove (a ver tomu ze dlho nebude mosty cez dunaj sa nestavaju len tak, madari riesia x dolezitejsich veci) 2) ak sa v buducnosti postavi treba postavit aj 30-40 km novej cesty okolo dedin co je na Sk povedzme si pravdu sci-fi. 3) ak nie dat zakaz vjazdu na I/76 a tranzit pustit na II/509 tam po NZ treba len obchvat gbeliec. to uz rovno degradovat I/76 na cestu druhej a II/509 povysit na cestu I. tr. :wink: toto by este zvysilo tlak na buovanie obchvatov na I/64 pocnuc NZ co je nosna komunikacia NR kraja v smere sever-juh.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod Jano1 » 26. Apr 2020 19:58

devil napísal:este dlho netreba stavat most v sturove (a ver tomu ze dlho nebude mosty cez dunaj sa nestavaju len tak, madari riesia x dolezitejsich veci)


To je len Tvoje zelanie, nic viac, nic menej.

https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/3023/30235/302352/30235277_0f7a848fd2e4ed9e36a85ec3ac681c46_x.jpg
"While the start of construction of the western sector of the M0 will go into the dark obscurity, construction of the M100 could even begin in 2020."
[url]https://translate.google.sk/translate?hl=en&sl=hu&u=https://g7.hu/kozelet/20190106/esztergom-es-az-adofizetok-nyerhetnek-azzal-hogy-nem-epul-meg-az-m0-s-nyugati-resze/&prev=search
[/url]
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod devil » 26. Apr 2020 20:06

nikde som tam nepostrehol ze sa ide stavat most. je uz projekt, vykupene pozemky, stavebne povolenie, plan financovania ? pokial viem nic z toho takze ten most je zatial Tvoje zelanie.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod rastislav5 » 26. Apr 2020 20:43

devil napísal: odovodnovat desiatky km dlhu RC jednym vacsim okresnym mestom siroko-daleko nie je zrovna stastne a uz vobec nie ked to okresne mesto ma ine dopravne priority

Viac vacsich okresnych miest tam nemoze byt, lebo ide o trasu vnutri jedneho okresu :-) Sahy su v okrese Levice a Hronsky Benadik na hranici okresu Levice.
Urbanizacia je len jeden z argumentov. Levice a ich priemyselny park napojenie na R1 urcite privitaju, podla hovorkyne mesta ma pre mesto podstatny prinos https://mylevice.sme.sk/c/8216201/v-lev ... cesty.html .

Podstatnym argumentom je ale cena, ktora je len 39% v porovnani s trasovanim Zvolen-Sahy. Usetrime 61%, z coho mozme postavit takmer 2 dalsie rovnako narocne useky. Alebo inak: ak sa rozhodneme pre Hronsky Benadik - Sahy, tak v porovnani s cenou za Zvolen-Sahy nam ostanu peniaze na CELY stredny usek (Martin - Lovcica pri Ziari) a 80% zo severneho useku (Oscadnica - Zilina Brodno)!

Najdolezitejsi argument ale je, ze vsetky casti (severna, stredna, juzna) Turcianskeho variantu su lacnejsie ako zodpovedajuce casti Nizkotatranskeho variantu. Cesta sa teda nemusi klukatit, co je vyhodne pre atraktivitu trasy, usetreny cas, spotrebu pohonnych hmot aj ekologiu.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod devil » 26. Apr 2020 21:46

Podstatnym argumentom je ale cena, ktora je len 39% v porovnani s trasovanim Zvolen-Sahy. Usetrime 61%, z coho mozme postavit takmer 2 dalsie rovnako narocne useky. Alebo inak: ak sa rozhodneme pre Hronsky Benadik - Sahy, tak v porovnani s cenou za Zvolen-Sahy nam ostanu peniaze na CELY stredny usek (Martin - Lovcica pri Ziari) a 80% zo severneho useku (Oscadnica - Zilina Brodno)!
a ked nepostavime zbytocny usek tak usetrime az 100% ceny. to je viac ako 61%.

Levice a ich priemyselny park napojenie na R1 urcite privitaju, podla hovorkyne mesta ma pre mesto podstatny prinos https://mylevice.sme.sk/c/8216201/v-lev ... cesty.html .
kto by nechcel RC pri svojom meste....z LV sa da na R1 dostat za 20 min. tlmace/kozarovce smer NR a tlmace/benadik smer ZV. napriek tomu som si nevsimol hromadny presun aut z I/51. takto totiz veci nefunguju.

Najdolezitejsi argument ale je, ze vsetky casti (severna, stredna, juzna) Turcianskeho variantu su lacnejsie ako zodpovedajuce casti Nizkotatranskeho variantu. Cesta sa teda nemusi klukatit, co je vyhodne pre atraktivitu trasy, usetreny cas, spotrebu pohonnych hmot aj ekologiu.
poviem otvorene strednu R3 by som zrusil a to spolu s R7, R8 tak ako sa zrusila R9 blahej pamate. juzna R3 nie je priamo zavisla na existencii strednej R3 a ani na pokracovani R1. na to treba 2 veci a to madarsku cestu a intenzity. obe. z dvoj ci trojtisicovymi intenzitami sa suvisle dialnice nestavaju.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod rastislav5 » 27. Apr 2020 06:18

To nie je nic viac ako len Tvoj ojedinely nazor. 74% hlasujucich k tejto teme je za Turciansky variant, ktory obsahuje aj strednu R3 a cislo stale rastie :-).
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod devil » 27. Apr 2020 07:07

na celej strednej R3 stoji az jeden kratky obchvat. na juznej mozno budu 1-2 dalsie ale aj nato si pockame. medzitym sa vyriesila panelka, urobil sa kusok pri k.baniach. R3 nikto neodporuca sa moze budovat vo velkom jedine ak tento stat si zoberie velke pozicky tak ako chcel kapitan danko. inac z toho nic nebude aj keby tu hlasovalo za 100 % diskutujucich. to sme tu uz riesili v 2005 tj pred 15 rokmi ako a stale je to obsesia par ludi zo severu.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod milan_KM » 27. Apr 2020 10:44

Zaujímať by to malo každého normálneho človeka, ktorý nechce aby sa dali milóny na projekty a tie sa potom hodili do koša.
milan_KM
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 266
Založený: 05. Mar 2012 23:31

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod rastislav5 » 27. Apr 2020 12:30

Citujem zo studie R3, koridor Martin - Lovcica pri Ziari:
Naliehavosť a potreba realizácie projektu R3, je v tejto ekonomickej správe posudzovaná na základe miery prínosov nvestovaného finančného kapitálu. Z uvedenej rekapitulácie ekonomických výsledkov považujeme efektívnosť vybraných variantov projektu za preukázanú. Technická úroveň vybraných variantov realizácie predmetného investičného stavebného projektu R3, významne prispieva ku zvýšeniu kvality dopravy, cestovnej rýchlosti a bezpečnosti užívateľov v stredoslovenskom regióne, a v neposlednom rade aj ku zníženiu negatívnych dopadov dopravy na životné prostredie obyvateľov sídelných útvarov na ovplyvnenej cestnej sieti. Na základe uvedených ekonomických výsledkov odporúčame predmetný investičný stavebný projekt na jeho ďalšiu prípravu ako ekonomicky efektívny.

Navrhy niektorych etap:
Martin – MÚK Rakovo do roku 2020 R 11,5/80
MÚK Mošovce – Horná Štubňa do roku 2030 R 11,5,5/80
II. úsek R3 Horná Štubňa – R2 Lovčica, Trubín do roku 2030 R 24,5/120

Citujem zo studie R1, ktora skuma koridor Banska Bystrica - Ruzomberok a Banska Bystrica - Martin
Ekonomické hodnotenie (CBA)
Z výsledkov finančnej analýzy vyplýva záporná hodnota FNPV pre obidva hodnotené koridory. Na strane výdavkov figurujú investičné náklady projektu a náklady na údržbu po dobu referenčného obdobia. Strana príjmová je nulová, realizácia stavby neznamená dodatočné príjmy.
Z výsledkov ekonomickej analýzy je zrejmé, že ani jeden z koridorov nedosiahol kladnú hodnotu NPV a hodnotu IRR väčšiu ako diskontná sadzba. Na strane výdavkov figurujú investičné náklady projektu a náklady na údržbu jestvujúcich a nových úsekov cestnej siete na strane prínosov prevádzkové náklady užívateľov, náklady na čas a náklady na odstránenie následkov dopravných nehôd.
Na základe vyššie uvedených výsledkov nie je ani jeden z koridorov na základe daných okrajových podmienok ekonomicky rentabilný.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod Vlados » 27. Apr 2020 13:28

To je pozitívne, len ma prekvapuje plný profil II. úseku R3 Horná Štubňa – R2 Lovčica.
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod devil » 27. Apr 2020 14:58

dobre, poprosim cenu usekov a predpokladane intenzity dopravy pre "R3, koridor Martin - Lovcica pri Ziari".
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod Jano1 » 27. Apr 2020 18:40

devil napísal:na celej strednej R3 stoji az jeden kratky obchvat.

R3 MT1 - MT2 v plnom profile.

devil napísal:nikde som tam nepostrehol ze sa ide stavat most.

Ja som nereagoval na to ci sa ide alebo nejde stavat most, ale na "este dlho netreba stavat most v sturove" a ta potreba nastane ked bude madarska dialnica 3-4 km od statnej hranice, co moze byt do 5 rokov. Umiestnenie noveho mosta je dohodnute, je v schvalenom uzemnom plane, teda rata sa s novym mostom a dialnica urcite zvysi atraktivnost tejto trasy a to bez toho, aby slovensky uradnik pohol prstom.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod devil » 27. Apr 2020 18:50

a ta potreba nastane ked bude madarska dialnica 3-4 km od statnej hranice, co moze byt do 5 rokov
madarska dialnica riesi napojenie ostrihomu na BP. na cezhranicnu dopravu existuje most aj teraz. pre lokalnu ND existuje kompa.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod rastislav5 » 27. Apr 2020 19:11

devil napísal:dobre, poprosim cenu usekov a predpokladane intenzity dopravy pre "R3, koridor Martin - Lovcica pri Ziari".

Odkaz na studiu najdes vyssie, citat vies, najdi si, co potrebujes a nezatazuj ostatnych.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod Jano1 » 27. Apr 2020 19:27

devil napísal:madarska dialnica riesi napojenie ostrihomu na BP. na cezhranicnu dopravu existuje most aj teraz. pre lokalnu ND existuje kompa.

Obe mesta chcu dostat tranzit mimo mesta, na moste je vyssia intenzita nez na Soroske, kde NA zakaz vjazdu nemaju. Je len otazka casu, podla mna 6-8 rokov (ak bude madarska dialnica okolo 2025) ked dosiahne intenzita na moste intenzitu aka je na moste v Komarne v sucasnosti a aj vzhladom na nosnost mosta sa bude stavat novy most okolo roku 2030, staci pockat so zalozenymi rukami.
Jano1
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 40
Založený: 17. Máj 2013 10:00

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod rastislav5 » 27. Apr 2020 19:31

devil napísal: madarska dialnica riesi napojenie ostrihomu na BP. na cezhranicnu dopravu existuje most aj teraz. pre lokalnu ND existuje kompa.


Zo studie:
Koridor Hronský Beňadik – Levice – Šarovce- Štúrovo je koridorom s najvyššou dostupnosťou priemyselných parkov.
...
Počíta sa aj s možnosťou vybudovania úplne nového mosta.
Dôvodom je aj prepojenie priemyselného zázemia okolia mesta Štúrovo a Ostrihom. V okolí Štúrova sa nachádza priemyselný park, plánuje sa priemyselná zóna Obid a projekt Ister Granum, prepájajúci lokality na oboch stranách Dunaja. Na maďarskej strane je priemyselný park Ostrihom, automobilové závody
SUZUKI. Lokality generujú množstvo nákladnej dopravy a pre absentujúce prepojenie cez Dunaj nie je možné ich vzájomné prepojenie.
...
Tiež by bolo potrebné postaviť most cez Dunaj, ktorý by umožnil prepojenie priemyselnej oblasti maďarského Ostrihomu so Štúrovom.
Mohli by okrem iného vzniknúť vhodné podmienky pre zásobovanie automobilky Suzuki v Ostrihome slovenskými dodávateľmi z oblasti Tlmače, Vráble, Levice apod.
...
Most zabezpečuje prepojenie priemyselných lokalít v okolí Štúrova a Ostrihomu (nutnosť tohto prepojenia je vidieť tiež z projektu nákladného trajektového
spojenia cez Dunaj)
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod rastislav5 » 27. Apr 2020 19:49

Vlados napísal:To je pozitívne, len ma prekvapuje plný profil II. úseku R3 Horná Štubňa – R2 Lovčica.

Podla mna by tiez stacil polprofil. Moja domnienka, preco plny profil: Vacsinu useku tvori peaz s R2 (MUK Raztocno-Lovcica), takze sa zabiju 2 muchy jednou ranou. Mensiu cast tvoria tunelove useky, kde je zas uspora pri polprofile mala. Asi podobne ako obchvat Wegierskej gorki, ktory Poliaci stavaju v polprofile, ale tunely a kratky usek medzi nimi v plnom profile https://beskidzka24.pl/wp-content/uploa ... e-Copy.jpg
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod Vlados » 27. Apr 2020 20:32

II. úsek R3 Horná Štubňa – R2 Lovčica obsahuje ak tunely do turčianskej doliny? to bude dosť veľký rozsah a potom neviem čo zostane pre I. úsek.
(Budovať tunely na plný profil je pochopiteľné.)
Vlados
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 174
Založený: 20. Okt 2008 09:06
Bydlisko: BA, občasne LC

R2_R3 vs. E77

Odoslaťod KN.SK » 27. Apr 2020 20:47

A úsek R2 Lovčica-Trubín — R1 (Žiar nad Hronom-Sever — Žiar nad Hronom-Juh) splnoprofilujú i na zvyšnej časti? 1339
Festina lente! Σπεῦδε βραδέως!
Sapienti sat.
Radšej budovať, než niečo ničiť.
Obrázok používateľa
KN.SK
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3839
Založený: 08. Máj 2014 11:56

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod devil » 27. Apr 2020 20:53

Obe mesta chcu dostat tranzit mimo mesta, na moste je vyssia intenzita nez na Soroske, kde NA zakaz vjazdu nemaju. Je len otazka casu, podla mna 6-8 rokov (ak bude madarska dialnica okolo 2025) ked dosiahne intenzita na moste intenzitu aka je na moste v Komarne v sucasnosti a aj vzhladom na nosnost mosta sa bude stavat novy most okolo roku 2030, staci pockat so zalozenymi rukami.
tych 6.400 aut na moste fakticky v MESTE porovnavas so soroskou s 5.800 niekde uplne mimo mesta. tak to uz je viac ako trapne. ked odpocitas medzimestsku premavku ostane tam aspon tisic aut ?

Koridor Hronský Beňadik – Levice – Šarovce- Štúrovo je koridorom s najvyššou dostupnosťou priemyselných parkov.
kde? v ramci tychto okresov, krajov alebo na celostatnej urovni ?

Odkaz na studiu najdes vyssie, citat vies, najdi si, co potrebujes a nezatazuj ostatnych.
dakujem za ochotu mas to u mna. inokedy hovor za seba a nie ostatnych pre rok 2030 okolo MT prognoza 18.000 aut a dalej po hs 12.000 aut. tam kde v 2015 bolo 4.000. absolutne nerealne. detto na juh od LV pri scitani 2-3.000 aut v 2030 6-9.000 aut. neviem ci to ma zmysel citat dalej, asi nie.
a kedze starostka v okoli dediny nevidela ziadne stavebne stroje pytala sa NDS co sa deje...
Obrázok používateľa
devil
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 135
Založený: 04. Feb 2005 07:32

Re: R2_R3 vs. E77

Odoslaťod rastislav5 » 27. Apr 2020 20:55

KN.SK napísal:A úsek R2 Lovčica-Trubín — R1 (Žiar nad Hronom-Sever — Žiar nad Hronom-Juh) splnoprofilujú i na zvyšnej časti? 1339

Neviem, tym sa studia nezaobera. Zaobera sa ale usekom Novaky-Raztocno, ktory tiez odporuca budovat v plnom profile, ale az do roku 2040.
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

Re: R3 vs. E77

Odoslaťod rastislav5 » 27. Apr 2020 21:04

devil napísal:
Koridor Hronský Beňadik – Levice – Šarovce- Štúrovo je koridorom s najvyššou dostupnosťou priemyselných parkov.
kde? v ramci tychto okresov, krajov alebo na celostatnej urovni ?

Zo 4 koridorov skumanych v studii:
1. Hronsky Benadik - Sturovo
2. Zvolen - Sahy
3. Caradice - Sahy
4. Hronsky Benadik - Sahy


devil napísal:
Odkaz na studiu najdes vyssie, citat vies, najdi si, co potrebujes a nezatazuj ostatnych.
dakujem za ochotu mas to u mna.

Nie je zac, rovnako aj nabuduce:-)
rastislav5
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 14
Založený: 25. Nov 2006 18:58

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na R3

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.