parada! tak toto je celkom ina foto a pohlad, uz davaju poslednu vrstvu na ktoru pojdu podvaly a kolaje uz ,hura! a este par stlpov na odbocke pred mostom postavit a natiahnut vedenie, stpy a premostenia na celom ostrove uz vidno ze su vsetky.. asi aj v tuneli diel uz budu finisovat s podkladom a pokladkou podvalov a kolaji a podobne to bude aj na tom dlhom priehradnom moste ..ostane uz len ten nestastny problemovy Milochov ktory stale doteraz neprerazili este..
Hmm... viete mi niekto vysvetliť, prečo najprv zrušili jednu koľaj na pôvodnej trati, presmerovali všetko na zvyšnú a až dlho potom sprevádzkujú nový úsek? Aj pri Tureckom vrchu to tak bolo.
Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
Myslim, ze Kvik sa pytal skor na to, ze preco zrusili jednu kolaj, ked ju este nemali kam presmerovat a teraz chodia vlaky na striedacku po jednej starej kolaji.
No nedalo sa to urobit inak, kedze napojenie do noveho stavu zasahuje do povodnej trasy. Taketo prepojovcaky sa vzdy robia takymto sposobom, ze jednu kolaj odstavis a dorobis najprv napojenie do jednej kolaje noveho stavu. M.
Postupnosť je mi jasná, ale to trvanie nie. Prečo je jedna zlikvidovaná už teraz, keď v novej trase ešte nie je skoro nič? Čakal by som, že stará trať ostane ±nedotknutá až do momentu, keď sú na novej trase položené kompletné koľaje. A až potom sa to v čo najkratšom čase na koncoch prepojí, najprv vnútorná stará koľaj na vonkajšiu novú a potom zvyšný pár.
Να εύχεσαι νάναι μακρύς ο δρόμος, γεμάτος περιπέτειες, γεμάτος γνώσεις.
ferguson: Na to, aby sa dali koľaje prepojiť, musí sa postaviť podjazd cesty do Milochova. Aby sa mohol postaviť podjazd cesty do Milochova, musela ísť párna koľaj preč, lebo v jej trase čiastočne vedie ten podjazd.
ferguson napísal:Takze stara kolaj bola odstranena z dovodu, ze koliduje s niecim inym a s napojenim na nove kolaje to nema nic?
Suvisi to s tym tak, ze hned ako sa dohotovi podjazd a zapoji sa nova kolaj, tak sa cela doprava presunie na tuto novu jednu kolaj a odstavi sa aj druha stara kolaj, aby sa mohol dorobit zarubny mur od tohto podjazdu po portal tunela Milochov. Tam iny pristup k tomu muru ako od trate nie je
fergusson: Presne tak (aj keď nie sú položené úplne "len tak", sú aj prikotvené). Inak, stačí si na fotke porovnať rozchod koľajníc so šírkou mosta. To asi nebude 1435mm. Pokladač dovezie a rozloží pražce, potom sa na tie pražce vyložia tie koľajnice, čo tvorili drážku, všetko sa vyrovná a podbije, koľajnice sa vymenia za definitívne, podbije sa znova a je hotovo.
K dnešnému dňu stav Milochova: Vyrazené od ZP 115,0 m (staničenie 164,401 nžkm) vyrazené od VP 1453,8 m (staničenie 164,600 nžkm) úniková chodba je prerazená
diky za vyborne fotky a obraz o pokrocilosti prac, ktore sa chylia v casti od Puchova po tunel Milochov do finale. Frostbite alias Masterplan bude urcite spokojny.
"Sociálna demokracia = my si zvýšime platy o 100% a plebsu zvýšime dane a poplatky"
parada, rozhodne tato sprava potesila! uzasne ako rozbehli ten milochov ktory bol problemovy , zda sa ze dokonca aj dobehli zmeskany cas a vyzera dokonca ze to otvoria aj s milochovom naraz.. juch! a fotky z ostatnej casti par excellance, velka vdaka autorovi ze to takto paradne pofotil, uz tam treba dokoncit len ten pojazd a napojenie na sucasnu trat a potom ten milochov a cast pred tim smerom do povazskej bystrice napojenie do stanice