Moderátor: Moderátori
Magyar Épitők napísal:Megvannak a tervezők a Dunántúlon épülő 120 kilométeres gyorsforgalmi folyosóhoz
magyarepitok.hu /2020.06.24. 07:26
A Komárom és Székesfehérvár közötti 85 kilométeres szakaszt az Uvaterv Zrt. készíti elő, míg a Székesfehérvár és Sárbogárd közötti 35 kilométert az Utiber Kft.
A beruházó Nemzeti Infrastruktúra Fejlesztő Zrt. kihirdette a nyerteseket a Komárom és Sárbogárd közötti közlekedésfejlesztés tervezői közbeszerzésében. Ahogy azt korábban megírtuk, a projektben mintegy 120 kilométeres észak-dél irányú közlekedési folyosó jön létre a Dunántúlon, már meglévő utak fejlesztése által. Ez a négysávos út lehetőséget teremt a főváros elkerülésére, miután az M1-estől indulva gyakorlatilag az M6-osig húzódik majd, keresztezve az M7-est.
Ezt kell elvégezni a nyerteseknek
A most megjelent hirdetmény szerint a Komárom és Székesfehérvár közötti 85 kilométeres szakaszt az Uvaterv Zrt. készíti elő, míg a Székesfehérvár és Sárbogárd közötti 35 kilométert az Utiber Kft. A nyertesek feladata a tanulmányterv és a környezeti hatásvizsgálati dokumentáció készítése, valamint a környezetvédelmi engedély megszerzése.
A projekt során Komárom és Székesfehérvár között a 13-as és 81-es utak négysávosodnak,
majd ezt a közlekedési sávot hosszabbítja meg ez a fejlesztés az M6-os közelében fekvő Sárbogárdig a 63-as főút települések elkerülésével történő négynyomúsítása által.
to potom este odpocitaj kusok lovinobana. dalo by sa to urobit, len stale neberies do uvahy ze madari tam maju desiatky km mimo obci a miest uz teraz. tu sa bavime mozno o 10 km. madari toto iste robili na I/21 pri velmi podobnych intenzitach ale aj tam isla stara cesta mimo obce desiatky km az na nejaky vynimky. a aj ta stara cesta musela byt reko nielen pristavba novej.proti úseku v Kriváň-Mýtna vrátane obchvatu Mýtnej nič nemám.
KN.SK napísal:V lete by sa mal dokončiť 30 km úsek medzi Berettyóújfalu a hranicou. I úsek medzi Nagykereki.???. 1399
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.