Moderátor: Moderátori
KN.SK napísal:Ak podjazd budú robiť od Hviezdoslavovej, tak budú musieť ísť do "jamy", podobne ako v prípade, že by podjazd bol v pôvodnej polohe II/3064, len možno pár málo decimetrov ušetria. ...
milan_KM napísal:A s úsekom Košice -Kysak sa nedeje nič? Pôvodne to mal byť horúci kandidát na zahájenie modernizácie na východe.
gemercan napísal:praveze deje, chcu to spojit rovno s presovom a zdvojkolajnit , dve muchy jednou ranou ,kdesi to pisali v rozhovore s MD ,tunel tahanovce bude posunuty viac vpravo a vyrovnaju obluky, po useku Markusovce -SNV-Poprad je momentalne toto druhy najviac preberany a spominany usek ,paradoxne akosi nepocut o Paludza LH co bol usek defacto pripraveny do tendra na realizaciu ,no vyssia moc a obcania tu zial zasiahli ..
carpet napísal:Záverečné stanovisko EIA trať Žilina – Košice, úsek trate Kysak (mimo) - Košice nadobudlo 8.4.2021 právoplatnosť.
Posudzovali sa varianty na 120 aj 160 km/h s výstavbou nového tunela.
Predpokladaný termín začatia výstavby: 2030
Predpokladaný termín ukončenia stavby (začiatok prevádzky): 2033
https://www.enviroportal.sk/sk/eia/deta ... mimo-kos-1
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 43 hostí.