od jarino » 16. Apr 2021 19:23
Pribudnú ďalšie projekty.
----------------------------------
Multimodálna štúdia realizovateľnosti Bidovce –štátna hranica SK/UA (I/19 Bidovce –Vyšné Nemecké)
začiatok realizácie: 4 kvartál 2021
náklady: 750 tisíc eur
DPB, Obnova vozového parku električiek v Bratislave – 2.etapa
začiatok realizácie: 1 kvartál 2021
náklady: 24,6 mil. eur
Električky budú využívané najmä na Dúbravsko-karloveskej radiále. Celkovo bude dodaných 10 ks.
Mesto Prešov, Modernizácia trolejbusových tratí – projektová dokumentácia
začiatok realizácie: 4 kvartál 2021
doba realizácie: 15 mesiacov
náklady: 1,1 mil. eur
Modernizáciou 3 úsekov trolejbusových tratí v celkovej dĺžke 11,40 km dôjde k výraznému zvýšeniu bezpečnosti dopravy, komfortu cestujúcich, plynulosti prevádzky a prepravnej rýchlosti.
Zhotoviteľ vypracuje:
Vypracovanie dokumentácie stavebného zámeru verejnej práce,
Vypracovanie zámeru pre zisťovacie konanie v zmysle zákona č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie, príp. povinné hodnotenie v zmysle zákona č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
Vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie,
Vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie,
Vypracovanie dokumentácie pre realizáciu stavby,
Vypracovanie dokumentácie pre výber zhotoviteľa,
Inžinierska činnosť.
Jedná sa o úseky:
Modernizácia trolejového vedenia na Budovateľskej ulici, Škultétyho, 17.novembra, Obrancov Mieru; dĺžka: 3,5 km; odhadované stavebné náklady: 7,8 mil. eur
Modernizácia trolejového vedenia z Nižnej Šebastovej cez Dukliansku po križovatku Hlavná - Levočská; dĺžka: 5,1 km; odhadované stavebné náklady: 9,36 mil. eur
Modernizácia trolejového vedenia Sabinovská – Dúbrava; dĺžka: 2,8 km; odhadované stavebné náklady: 6 mil. eur
Mesto Prešov, Výstavba nových trolejbusových tratí a meniarní – projektová dokumentácia
začiatok realizácie: 4 kvartál 2021
doba realizácie: 15 mesiacov
náklady: 1,1 mil. eur
Z celkovej dĺžky trolejbusových tratí je podľa dátovej analýzy vo vyhovujúcom stave 19,30 km (64,33%) a v nevyhovujúcom stave 10,70 km (35,67%). Vo vyhovujúcom technickom stave sú úseky postavené alebo modernizované po roku 1990 s výnimkou trolejbusovej trate na uliciach Levočská, Obrancov Mieru, Clementisova. V nevyhovujúcom stave sú úseky postavené v šesťdesiatych rokoch 20. storočia, ktoré boli modernizované v roku 1981 alebo vôbec.
Predmetom realizácie projektu je vypracovanie projektovej dokumentácie vrátane komplexnej projektovej prípravy pre výstavbu 3 nových úsekov trolejbusových tratí, 1 obratiska a 3 meniarní.
Vypracovanie projektovej dokumentácie vrátane komplexnej projektovej prípravy bude pozostávať:
Vypracovanie dokumentácie stavebného zámeru verejnej práce,
Vypracovanie zámeru pre zisťovacie konanie vzmysle zákona č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie, príp. povinné hodnotenie v zmysle zákona č. 24/2006 Z. z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov,
Vypracovanie dokumentácie pre územné rozhodnutie,
Vypracovanie dokumentácie pre stavebné povolenie,
Vypracovanie dokumentácie pre realizáciu stavby,
Vypracovanie dokumentácie pre výber zhotoviteľa,
Inžinierska činnosť.
Jedná sa o projekty:
Obratisko Clementisova – Levočská; odhadované stavebné náklady: 2,37 mil. eur
Trolejové vedenie Rusínska – Kuzmányho; odhadované stavebné náklady: 4 mil. eur
Prepojenie Sibírska – Pod Šalgovíkom; odhadované stavebné náklady: 4 mil. eur
Meniareň Solivarská; odhadované stavebné náklady: 3,6 mil. eur
Meniareň Čapajevova; odhadované stavebné náklady: 3,6 mil. eur
Meniareň Mukačevská; odhadované stavebné náklady: 3,6 mil. eur
Obratisko Pod Šalgovíkom; odhadované stavebné náklady: 1,1 mil. eur
Obratisko Clementisova – Levočská
Predmetom realizácie projektu je výstavba jednostopovej trolejbusovej trati v časti Levočskej ulice v dĺžke 650 metrov tak, aby vznikla trolejbusová otočka smožnosťou ukončenia niektorých liniek a tiež prestupu z prímestských autobusových liniek na linky mestskej hromadnej dopravy. Projekt priamo nadväzuje a dopĺňa sa s projektom zameraným na modernizáciu prestupného uzla na Levočskej ulici.
Trolejové vedenie Rusínska – Kuzmányho
Predmetom realizácie projektu výstavba dvojstopového trolejového vedenia v dĺžke 1 100 metrov.Toto trolejbusové prepojenie umožní skrátenie niektorých liniek, posilní sieťový charakter trolejbusových tratí a vytvorí alternatívnu trasu na sídlisko Sekčov.
Prepojenie Sibírska – Pod Šalgovíkom
Nové trolejové vedenie bude začínať na Sibírskej ulici pred obratiskom a bude pokračovať po novej ceste až za križovatku Sekčovská, Pod Šalgovíkom. Vybudovanie novej dvojstopovej trolejbusovej trate v dĺžke cca 950 metrov.
Obratisko Pod Šalgovíkom
Obratisko bude dopravne umožňovať otáčanie trolejbusov, ich odstavenie a tiež zázemie pre vodičov. Samotné obratisko bude napojené s predpokladom pokračovania po novom trolejovom vedení na ulicu Pod Šalgovíkom. Výstavba nových tratí v dĺžke cca 200m.
R3 Nižná nad Oravou – Dlhá nad Oravou a R3 Dlhá nad Oravou - Sedliacka Dubová (projektová príprava R3)
začiatok realizácie: začiatok projektovania DSP je 02/2021, zmluva so zhotoviteľom dokumentácie účinná od 10.2.2021
doba realizácie: 13 mesiacov
náklady: 2,56 mil. eur
Rekonštrukcia križovatiek na cestách I. triedy III. etapa
začiatok realizácie: 2Q/2021
doba realizácie: 15 mesiacov
náklady: 5,55 mil. eur
projekt zahŕňa:
I/18 a I/74 Strážske, križovatka
I/51 Levice, križovatka s Tabakovou ul.,
Križovatka I/13 a I/63 Veľký Meder,
Križovatka I/13 a III/1394 Čiližská Radvaň,
Križovatka I/13 a III/1404 Medveďov
Trolejbusové trate Miletičova – Jelačičova – Žellova a Záhradnícka – Karadžičova
začiatok realizácie: 4Q/2021
doba realizácie: 6 mesiacov
náklady: 1,1 mil. eur
Aktivita č. 1 - Modernizácia trolejbusovej trate Miletičova - Jelačičova - Žellova
Predmetom tejto aktivity bude modernizácia trolejbusovej trate. Modernizácia prinesie zníženie nárokov na údržbu, zvýši bezpečnosť, plynulosť a kvalitu trolejbusovej dopravy v lokalite.
Aktivita č. 2 - Modernizácia trolejbusovej trate Záhradnícka - Karadžičova
Realizáciou tejto aktivity dosiahneme modernizáciu trolejového vedenia a ovládania výhybiek v navrhovanom úseku.
Ulice, cez ktoré bude trať viesť: Záhradnícka, Karadžičova, Páričkova
Predpokladaná dĺžka stavby: 1,3 km obojsmerne
Aktivita č. 3 - Vypracovanie analýzy nákladov a prínosov (CBA)
V rámci tejto aktivity vypracuje žiadateľ analýzu nákladov a výnosov, pre potreby zabezpečeniaa preukázania efektívneho vynaloženia finančných prostriedkov. Analýza bude vypracovaná dodávateľským spôsobom.
Výstavba terminálov integrovanej osobnej prepravy v Bratislave: Bratislava - Lamačská brána, projektová príprava (DSPRS) a realizácia
začiatok realizácie: 4Q/2021
doba realizácie: 27 mesiacov
náklady: 6,3 mil. eur
Aktivita 1
- vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby (ďalej len „DSPRS“)
- zabezpečenie súvisiacej inžinierskej činnosti pre DSPRS
- zabezpečenie majetkovo-právneho vysporiadania vlastníkov pozemkov
- doba realizácie: 20 mesiacov
Aktivita 2
- realizácia stavebných prác
- zabezpečenie súvisiacej inžinierskej činnosti počas realizácie stavby
- vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie skutočného vyhotovenia
- doba realizácie: 7 mesiacov
- stavebné náklady: 5,94 mil. eur
V rámci stavby TIOP č. 2 sa uvažuje s vybudovaním novej železničnej zastávky pozostávajúcej z dvoch krajných nástupíšť na dvojkoľajnej trati medzistaničného úseku ŽST Devínska Nová Ves – ŽST Bratislava Lamač. Nástupiská budú vybudované pri jestvujúcich traťových koľajach č. 1 a 2, pričom návrh nástupiska pri koľaji č. 1 zohľadňuje požiadavku na výhľadové dobudovanie ďalšej, tretej traťovej koľaječ. 3. Zastávka bude sprístupnená z predĺženej Saratovskej ulice z oboch strán trate schodišťami a výťahmi s priamym výstupom na nástupištia. Na každé nástupište bude umožnený bezbariérový prístup pre osoby so zníženou pohyblivosťou. Na nástupišti sa zriadia prístrešky pre cestujúcich ŽSR, technologické objekty, prvky drobnej architektúry a automaty na výdaj cestovných lístkov, vybuduje sa nové osvetlenie a automatické informačné zariadenie. Koľaj č. 1 a koľaj č. 2 budú v príslušnej dĺžke zrekonštruované.
Výstavba terminálov integrovanej osobnej prepravy v Bratislave: Bratislava – Vrakuňa, projektová príprava (DSPRS) a realizácia
začiatok realizácie: 4Q/2021
doba realizácie: 20 mesiacov
náklady: 3 mil. eur
Aktivita 1
- vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie pre stavebné povolenie v podrobnostiach pre realizáciu stavby (ďalej len „DSPRS),
- zabezpečenie súvisiacej inžinierskej činnosti pre DSPRS,
-zabezpečenie majetkovoprávneho vysporiadania vlastníkov pozemkov.
doba realizácie: 14 mesiacov
Aktivita 2
- realizácia stavebných prác,
- zabezpečenie súvisiacej inžinierskej činnosti počas realizácie stavby,
- vypracovanie a dodanie projektovej dokumentácie skutočného realizovania stavby.
doba realizácie: 6 mesiacov
stavebné náklady: 2,75 mil. eur