Moderátor: Moderátori
lostrail napísal:Mnoho usekov ciest by sa dalo riesit jednotkami (a obchvatmi) v usporiadani 2+2 a bohate by to stacilo (napr, ako tu: https://tinyurl.com/yyk8et4e, ale doplnil by som fyzicku barieru, napr. taky ten zlty pas do stredu
metelesku.blesku napísal:lostrail napísal:Mnoho usekov ciest by sa dalo riesit jednotkami (a obchvatmi) v usporiadani 2+2 a bohate by to stacilo (napr, ako tu: https://tinyurl.com/yyk8et4e, ale doplnil by som fyzicku barieru, napr. taky ten zlty pas do stredu
Lenze tie 2+2 (je jedno, či so žltým pásikom, alebo bez) majú jeden veľký problém, pre ktorý ich ani bratia česi už nestavajú a kde sa dá, ich prerábajú.
Toto je ten problém: https://goo.gl/maps/L2Py1D8qUJVEanWo8
Lorenc
Ale ten parameter R ky ostal nie? Keby sa aj korytnica -rk juh nepostavil stale treba aspon jednorurovy tunel popod hiadel. Potom si mozu stavat r3 cez martin.
jarino napísal:Čo viem, táto štúdia sa robí vlastnými kapacitami.
zase intenzity cez okraje miest.....cez hornu stubnu tiez neboli a nie su ziadne velke inteznity ale odbremenila sa dedina.Keby aspon pustil obchvaty RK a MT, kde su najvyssie intenzity,
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 0 hostí.