Moderátor: Moderátori
nevo83 napísal:ako co tam chce etapizovat ?? 10km usek... Kt ma navyse tunel, co potiahnu ho pod kopec a zastanu /alternativa od BJ/..alebo urobia tunel od SB a ked bude svetlo tak to bude rozhliadna ...??
nevo83 napísal:Vsetci robia co najdlhsie useky, aby bolo co najrychlesie spojenie vid M30 55km... km Ale My dokazeme 10km usek rozlozit na 2 VO... kde posledne VO trvaju 3roky.../R3,R2/
Dendik napísal:Tak ci pomoze najviac z pomedzi 3 usekov (D1,R4I. alebo R4II.) je v zmysle ze bez posledne menovaneho bude tranzit NA dalej prechádzať intravilánom 30tis sídliska.
Dendik napísal:Takze sa iba zmenia toky a kamiony z juhu mozu kludne skončiť pri Bosakovej banke (xI/18aI/68) což je 50m od pamiatkovej rezervácie, takže z dažďa pod odkvap..
Dendik napísal:Nebyt Erseka dodnes sa nestavia ani prvá etapa a Dialnicu by zrejme stavali v polprofile a taktiež by nebola dokončená...
Vysvetli obyvateľom Obrancov mieru toho zlého šermiara
bzzi napísal:Ale toto aj tak nemá význam, kým sa v našom prostredí zadefinujú etapy, nájdu peniaze na 2. etapu a vysúťaží tender, tak bude koniec 2023.
nevo83 napísal:lenze u nas ANI JEDEN projekt sa nestihne do konca 2023... Alebo opat vymyslime neaky nas ODRB, ze sice ukoncime ale neukoncime a budeme akoze robit nedorobky este dalsich 6mesiacov
nevo83 napísal:R2 KE = rozdelena na 2etapy aby sme aspon nieco stihli... Vysledok miesto 22km bude 0 a prepadnute peniaze, a I.etapu ani stavat nebudeme lebo CBA bude na xxxxx
D1 Visnove = detto
D1 Rk= detto..
nevo83 napísal:Takze miesto matia novych penazi na dalsie useky budem sanovat stare o kt sme vedeli od 2012 ze ich musime stihnut do 2023..
devil napísal:A presne toto nechcel ersek a vyhlasoval sutaze aj ked uz neboli fondy.....
devil napísal: ak vlada povie ze ma byt nejaka cesta alebo to necha na ministra dopravy tak ma byt povinnostou ministra financii zabezpecit financovanie.
zvR7 napísal:ešte stále je šanca na výstavbu vnútorného obchvatu I/20...za smiešne peniaze oproti R4... a R4 sever tak či tak raz bude, max o pár rokov neskôr
Dendik napísal:Bingo!! Takze konecne sa može potvrdiť ze UhP nám "fakt pomohlo" ked prepadnú fondy
Výborne, len tak ďalej mrhajme časom. Ale zlý zlý šermiar
ale tie zvysne potom viac ako 10 a viac ako 14. mozno aj viac ako cely obchvat JVO KE I. + II. co je 21 km.Maďari tých 55 kilometrov tiež mali rozdelených na 3 časti z toho jeden z nich bol dlhý 10 km.
npr. CEDIS & Cesty Sk ?? odpoviem na tvoj sposob: trepes.Je nutné pamätať na to, že tendre majú byť tak pripravené, aby sa mohli prihlasovať aj stredné podniky.
zrusili SA aby bolo na SO PO. cize zase trepes.Ale peniaze vo fondoch sú.
potrebujes mat v legislative aj ze zem sa toci ?A toto hovorí nejaká legislatíva alebo je to opäť iba Tvoj názor?
devil napísal:ale tie zvysne potom viac ako 10 a viac ako 14. mozno aj viac ako cely obchvat JVO KE I. + II. co je 21 km.
devil napísal:npr. CEDIS & Cesty Sk ?? odpoviem na tvoj sposob: trepes.
devil napísal:zrusili SA aby bolo na SO PO.
devil napísal:potrebujes mat v legislative aj ze zem sa toci ?
to je moj nazor. a je to evidentne. PO sa realne buduje ale nemal krytie z fondov tak zrusili tender na SA kde este nebol vybrany zhotovitel. a keby nebola podposana zmluva na R2 pri krivani tiez by to zrusili. ze to nikto takto verejne nepovie je snad kazdemu jasne.Prosím aby si svoje tvrdenie hodnoverne dokázal.
noved, cim vacsi usek tym mensia pravdepodobnost ze sa prihlasia fuskari a ked aj ano je logicky vacsi priestor na ich vylucenie.Tu máš čo je stredný podnik:
https://echa.europa.eu/sk/support/small ... ory/step-5
Tu máš údaje tých firiem:
https://www.finstat.sk/36580058
https://finstat.sk/50607383
Myslím že každý rozumie.
sefom kazdeho ministra je predseda vlady. ze sefom predsedu vlady je jeho stranicky sef (co je minfin) je nam jasne ale to tiez nemas v ziadnom zakone tak ako ked miki bol kamarat s ivanom. takze skor ty mne dokaz ze minister financii je nadradeny ministrovi dopravy.Zato ako majú konať jednotlivé výkonné zložky štátu je definované v normách (zákony, vyhlášky atď.), t.j. to ovplyvniť vieme.
Takže jednoducho povedané, opäť zas a znova nevieš svoje tvrdenie podporiť žiadnym dôkazom.
zvR7 napísal:ešte stále je šanca na výstavbu vnútorného obchvatu I/20...za smiešne peniaze oproti R4... a R4 sever tak či tak raz bude, max o pár rokov neskôr
devil napísal:to je moj nazor. a je to evidentne. PO sa realne buduje ale nemal krytie z fondov tak zrusili tender na SA kde este nebol vybrany zhotovitel. a keby nebola podposana zmluva na R2 pri krivani tiez by to zrusili. ze to nikto takto verejne nepovie je snad kazdemu jasne.Prosím aby si svoje tvrdenie hodnoverne dokázal.
a si si isty ze nie su talone dalsie mensie projekty (?), nejake rekonstrukcie ciest ako na ceste od PO na polsko, nejake opravy mostov co boli alebo budu pricom tam neboli zaratane (?). a su tam zapocitane naozaj vsetky projekty ktore sa realizovali/realizuju ?Takže aj keď prirátame predložené projekty (napr. Tvrdošín - Nižná) za cca 68 miliónov eur, tak stále je tam voľných cca 100 miliónov eur z ktorých by sa Šaľa dala bez problémov preplatiť.
Keďže tých 100 miliónov je nutné minúť do augusta 2023 a SSC/NDS nemajú projekty, tak pravdepodobne časť z toho bude presunutá železniciam. Časť možno pôjde na SO PO II. úsek.
rexino napísal: Môj predpoklad je, že s projektom ako takým sa už nič robiť nebude.
devil napísal:Ok, ale asi myslis prioritna os 6.
devil napísal:a si si isty ze nie su talone dalsie mensie projekty (?), nejake rekonstrukcie ciest ako na ceste od PO na polsko, nejake opravy mostov co boli alebo budu pricom tam neboli zaratane (?). a su tam zapocitane naozaj vsetky projekty ktore sa realizovali/realizuju ?Takže aj keď prirátame predložené projekty (napr. Tvrdošín - Nižná) za cca 68 miliónov eur, tak stále je tam voľných cca 100 miliónov eur z ktorých by sa Šaľa dala bez problémov preplatiť.
Keďže tých 100 miliónov je nutné minúť do augusta 2023 a SSC/NDS nemajú projekty, tak pravdepodobne časť z toho bude presunutá železniciam. Časť možno pôjde na SO PO II. úsek.
"Z dôvodu eliminácie rizík navrhuje MDV SR, v rámci revízie OPII na verziu 12, finančný presun z PO6 do PO5 OPII."
devil napísal:alebo ak ano tak to nepresuvaju len preto ze nevedia riesit problemy a sala este nemala podpisanu zmluvu so zhotovitelom tak to bolo najlahsie zrusit (?)
V prípade PO 6 eviduje MDV SR problémy v rámci procesov majetko-právneho vysporiadania, povoľovacieho konania a VO pri viacerých projektoch, ktoré sú s predpokladanou výškou NFP
kľúčové pre úspešnú implementáciu prioritnej osi.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.