devil napísal:cakal som okolo 10.000 uz len kvoli viacerym MUK ale aspon mame dalsi dokaz ze vysoke intenzity su kvoli lokalnej doprave.
predpokladana intenzita po spusteni na stranke ineko s odvolavkou na nds 18 000 a pomer B/C 1,6 teda velmi pozitivny.
Predovsetkym si treba uvedomit, ze rok 2020 bol s mnozstvom obmedzeni, ide o prihranicny usek, ktory sluzi predovsetkym cezhranicnemu tranzitu a tam boli obmedzenia daleko vacsie ako vo vnutrozemi SR.
Kym v roku 2019 pandemia zacala na jar, rok 2020 zasiahla cely, pritom v roku 2019 bol pokles na medzinarodnych tranzitnych tahoch 20 a viac percent oproti roku 2019.
"V priemere o 20 % oproti roku 2019 medziročne poklesla intenzita dopravy na diaľnici D3."
https://ndsas.sk/press/press-narodna-dialnicna-spolocnost-press-spravy/intenzita-dopravy-klesla-vlani-o-20Da sa predpokladat, ze aj v roku 2020 by bez pandemie bola intenzita na D3 aspon o 20% vyssia ako bola namerana, pritom na prihranicnom D3 CA-Svrcinovec to bolo zrejme viac, pretoze z clanku od NDS vyplyva, ze na vnutrostatnych tahoch R1, R2 bol pokles 13-15%. Zrejme podobny pokles bol aj na vnutrostatnom useku D3 HP-ZA,Strazov-Brodno a teda na D3 CA-Svrcinovec-Skalite musel byt vacsi ako 20%, ked priemerny pokles na D3 bol pravdepodobne podobny ako v roku 2020, teda 20% oproti roku 2019.
Ziadny clovek pri zmysloch nemohol ocakavat na D3 Cadca-Svrcinovec v roku 2021, teda v prvom roku prevadzky intenzitu 18 000 v/24h, ked v roku 2015 bola na I/11 vo Svrcinovci 11465 v/24h, zvlast ked prejazdna Cadca sposobila automaticky vacsie zapchy pri Kysuckom Novem Meste. Pritom lokalna osobna doprava CA-Svcinovec mala vyssi podiel zrejme okolo 30-35%, kedze z obci Skalite, Cierne a takmer celeho Svrcinovca nema zmysel ist do CA po D3 CA-Svrcinovec. Teda ocakavana intenzita v roku 2021 mohla byt na urovni okolo 9000 v/24h, ale vzhladom na pandemicke obmedzenia a prihranicnu polohu useku dosiahla len necelych 80% ocakavanej hodnoty.
A samozrejme usek je urceny predovsetkym pre nakladnu dopravu, ktora pred otvorenim D3 skoro denne paralizovala Cadcu a tam je vysledok vyborny "66 percent tvorila tranzitná kamiónová doprava", to predstavuje 4620 NA/24h, pritom v roku 2015 ich bolo vo Svrcinovci 4193.
devil napísal:hadam nie su vsetci naokolo tak blbi ze scitavali auta ked bol zakaz vychadzania
Tie scitania prebehli bez ohladu na to, ci bol obmedzeny prejazd cez hranice (D3 Skalite uplne uzavrety niekolko tyzdnov). Teda prihranicne useky z toho vysli velmi zle.
plš napísal:Tie tri úseky na D3 sú zhodou okolností tie najmenej potrebné
Usek D3 CA-Svrcinovec bol velmi potrebny, to ako bol naprojektovany a postaveny s tym priamo nesuvisi.
RDVN napísal:Nebola výstavba D3 označovaná ako veľmi potrebná z dôvodu intenzity dopravy?
V Cadci boli bezne zdrzania aj 1 hodinu. To nebol problem predovsetkym z dovodu intenzity tranzitnej nakladnej dopravy v meste?
JaNY napísal:a usek pred Horelicou ma stale 15 000 ? To tam supli len preto aby to nejak sedelo z r 2015?
Pokles v suvislosti s pandemiou o 15-20%. Teda bez pandemie 17-18 tisic, so zapchami pri KM.
jarino napísal:Nič moc teda.
Toto vyjadrenie ma tiez prekvapuje.