Moderátor: Moderátori
metelesku.blesku napísal:cPalo napísal:To je sila, 5km pruh, kvôli potenciálnym 4tis obyvateľom. Teraz začínam chápať, ten problém na Kysuciach.
Niekto evidentne nepochopil sarkastickú odpoveď na nie príliš podarenú poznámku moderátora.
Avšak zaujímalo by ma, odkiaľ sa vzalo číslo 4 tis. obyvateľov?
devil napísal:a niekto nevie ci skor nechce pochopit ze ZA-CA az tak neprevlada. zial zase nemame smerove udaje. ale snad aj z tychto udajov je jasne ze KM-ZA je silnejsi prud ako KM-CA. preto treba co najviac eliminovat lave odbocenie do KM a od toho je privadzac.
cPalo napísal:P.S: Písal, že odbočka na Radoľu bude zasekaná až po Brodno
ten co pojde cez radolu tak ako doteraz sa dostane na I/11 skor presne kvoli tomu ze cast aut pojde cez privadzac a to menej aut bude v radoli. to je vyhoda. nevyhoda je ze pojde cez novy semafor. ale bavime o tom istom mnozstve aut. nevidim zhorsenie ale je pravda ze ani zlepsenie.nechapeme sa,, na konci privadzaca na krizovatke 1/11 bude semafor,, a pytam sa,, co bude branit aby sa netvorili kolony na privadzaci, ked budu ti co budu chciet ist z neho na ZIlinu cakat na semafore v kolone? Co bufde branit aby sa netvorili kolony z KM smerom na Zilinu na semafore na 1/11 na krizovatke privadzaca? CIze teraz sice treba cakat na moste v Radoli aby sa dalo odbocit na Zilinu, ale semafor na tej odbocke nieje,, takze, ked uz sa dostanem na rad, tak odbocim a idem az do Ziliny v pohode,, po dobudovani privadzaca budem mat na vyber,, ist na most do Radole, a zaradim sa do kolony ktora bude cakat na semafore krozivoatky 1/11 a privadzaca,, alebo sa zaradim do kolony na privadzaci, ktory bude koncit tiez semaforom? TO kto vymyslal?
no ale ked zacnu auta odbacat na nadjazd tak hlavny smer uz nemusi byt zahlteny lebo tie auta uz nepojdu na radolu. tam treba ak nie zrusit odbocenie dolava tak min. zredukovat interval....písal, že na odbočku do KNM sa nedostaneš plynule preto, že priamy smer zvyčajne zahltí celú cestu v dĺžke 5km a preto pre plynulé odbočenie do KNM BY BOL potrebný odbočovací pruh až po Brodno, lebo inak vozidlá do KNM budú stáť spolu s vozidlami pre priamy smer do CA. A to sa aj bude diať, lebo taký dlhý odbočovák samozrejme neurobia a ANI HO NIKTO NEPOŽADUJE.
ten co pojde cez radolu tak ako doteraz sa dostane na I/11 skor presne kvoli tomu ze cast aut pojde cez privadzac a to menej aut bude v radoli. to je vyhoda. nevyhoda je ze pojde cez novy semafor. ale bavime o tom istom mnozstve aut. nevidim zhorsenie ale je pravda ze ani zlepsenie.
metelesku.blesku napísal:cPalo napísal:P.S: Písal, že odbočka na Radoľu bude zasekaná až po Brodno
Kompliment ti nevyšiel, lebo si to celé nepochopil ty:
...písal, že na odbočku do KNM sa nedostaneš plynule preto, že priamy smer zvyčajne zahltí celú cestu v dĺžke 5km a preto pre plynulé odbočenie do KNM BY BOL potrebný odbočovací pruh až po Brodno, lebo inak vozidlá do KNM budú stáť spolu s vozidlami pre priamy smer do CA. A to sa aj bude diať, lebo taký dlhý odbočovák samozrejme neurobia a ANI HO NIKTO NEPOŽADUJE.
Kapišto?
ale to este nevieme. o co viac sa upcha jedna krizovatka o to viac sa uvolni druha.Po otvorení privádzača ľudia pôjdu radšej cezeň.
jarino napísal:Tesne pred podpisom.
ÚVO ukončilo kontrolu pred podpisom zmluvy.
Termíny:
22.10.2021 -> odoslanie listu Žiadosť o preskúmanie úkonov kontrolovaného
22.10.2021 -> doručenie listu Žiadosť o preskúmanie úkonov kontrolovaného
22.10.2021 -> začiatok konania
25.11.2021 -> ÚVO vyžiadalo od MDV SR e-mailom stanovisko z predbežnej finančnej kontroly VO
26.11.2021 -> MDV SR odpovedalo, že žiadnu predbežnú finančnú kontrolu nerobilo
1.12.2021 -> rozhodnutie ÚVO
2.12.2021 -> právoplatnosť rozhodnutia
aquila napísal:to je este na slovenske pomery docela rychlost.
nevo83 napísal:uprimne sa tesim... Mna len by zaujimalo ci to tiez UVO kontrolovalo po sutazi alebo UHP ...
ale nie vsetky ale len prikladmo. "napr." a "podobne" tiez nie je presna formulacia lebo mozu byt aj ine. tak co sa nas tu snazis presvedcit ???Nehovoril včera náhodou pán minister v tom ošiali za súhlasného prikyvovania predsedu predstavenstva, že žiaden ekvivalent neexistuje?
Tak prečo NDS v novších súťažiach slovíčko ekvivalent doslovne uvádza a ešte tam príkladmo špecifikuje možné ekvivalenty?
aj privadzac ergo cesta s nadjazdom moze trvat 2 roky tak 14 km RC moze kludne trat tri roky.Nemyslím si, žeby VO na 14 km RC malo trvať 3 roky... Vidím len obrovskú kopu výhovoriek a pochybení.
...zevraj keby tam boli dve slova navyse ako sutazi na privadzac....cize ekvivalent v dansku, taliansku, nemecku....este doplnene o absolutne vagne vyrazy slova "napr." a "podobne" cize kludne ekvivalent z hociktoreho kuta na svete....nepreveritelne, neskontrolovatelne. potom sa moze prihlasit naozaj ktokolvek kto ma krompac a lopatu....Úrad nám nariadil zrušiť súťaž pre dve chýbajúce slová: alebo ekvivalent,“ pokračoval Doležal.
a co tomu "rozumeju" dodteraz nevyhlasili ziadnu vacsiu sutaz, padrom mozno D1xD1 a zato uz stihli zrusit 2 sutaze. cim menej sutazi, cim menej dialnic tym vacsi odbornici....nebol, veď on tam takmer ničomu nerozumel, no vedel ako politické body vytĺkať
za neho bola vyhlasena prva etapa R4 a velky kus priparavy na etape druhej. inac za taketo otvorene klamstva nie je ziadny postih ? asi treba nieco navrhnut.namiesto R4 sa venoval R7
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 6 hostí.