Pôvodná CBA:
Investičné náklady - 139,5 mil. eur
Zostatková hodnota - 8 mil. eur
Príjmy - 79 mil. eur
Výdavky - 42,7 mil. eur
Aktuálne:
Investičné náklady - 162,3 mil. eur
Zostatková hodnota - 0 (záporná hodnota)
Príjmy - 30,2 mil. eur
Výdavky - 65 mil. eur
Investičné náklady sa zvýšili kvôli riešeniu zosuvu v Chmiňanoch.
Výdavky na prevádzku a údržbu sú vyššie ako príjmy po dobu 30 rokov prevádzky, preto je zostatková hodnota záporná.
Príjmy sú ovplyvnené príjmom z mýta; intenzity NA sú nižšie.
Odhad výdavkov je rátaný novou metodikou, ktorá presnosť výpočtu spresňuje.
Pomer nákladov a výnosov je 2,28. Pôvodne bol stanovený na 4,86.
Úspora času klesla z 516 mil. eur na 284 mil. eur. Intenzita na úseku nie je v zhode s predpokladom.
K úspore prevádzkových nákladov vozidiel nedochádza vôbec, lebo úsek diaľnice je dlhší ako cesta 1/18.
K vážnym nehodám dochádza naďalej, preto sú nižšie úspory z nehodovosti.
Expertíza z roku 2008 odhadovala náklady na úrovni 6,18 mld. korún bez DPH.
Z toho:
príprava - 80 mil korún
stavebná časť - 4,77 mld. korún
zariadenie staveniska - 144,6 mil. korún
vyvolané investície - 275 mil. korún
výkup pozemkov - 335 mil. korún
rozpočtová rezerva - 573 mil. korún
Socio-ekonomická návratnosť: 13,8 roka
IRR: 9,98