Tak a to bude chcieť ale pohnúť s výstavbou na D3
Lebo onedlho to bude posledný úsek ktorý ostane na tomto koridore k dokončeniu
Inak ak správne uvažujem spojenie Viedeň - Katovice:
Koridor cez SK:
A4 (Wien - Parndorf), A6 (Parndorf - Kitsee), D4, D2, D1 (BA - Sverepec a Vrtižer - Žilina) - to všetko by malo 2007 už stáť. Potom už ostáva len D3-S69 a tu to vypadá s termínmi dost biedne. Aspoň niečo stojí v polprofile, ale ak sa nemýlim, trasa stále nie je pre kamióny.
Kordior CZ:
A5 (vybuchla), R52 (tu je hotová polovica, druhá až po 2010), D1 (Brno - Vyškov), R46 (Vyškov - Olomouc), R35 (Olomouc - Lipník) - tu končí dialničná sieť ale buduje sa ostošesť ďalej a v roku 2008 bude v prevádzke calá D1 až do Bohumína a aj kompletný úsek Frýdek Místek - Těšín. Na obe stavby nadväzujú poľské jednotky (nech už A1 - od 2009 - alebo S1 už je skoro kompletná až do Bielska).
Lenže vidno že pre mnohých bude z Blavy zatiaľ stále lepšie do Poľska jazdit cez Brno
Ale som trocha OT
K Rakúsku mám len jednu pripomienku, som rád že sa ukazuje že PPP je problémom pre celý náš region, nie su tu s tým moc skúsenosti, ale ono sa to raz pohne. A5 nie stavba ktorá by tak horela narozdiel od ZA - MT alebo českej D3, tam by sa malo rýchlo niečo diať. Slovensko si može dovoliť podla mňa experimentovať s PPP práve na D4 okolo Bratislavy. BA bude po prevádzke Sitiny mať prepojenie dialnic "kompletné" takže nejaká časová rezerva tu je.
Som inak zvedavý ako sa Rakušaci pobijú s S10 na E55ke, tam sú ohromné náklady a slabý dopravný prúd (prevažuje tranzit). To je tiež asi úsek vhodný pre PPP...