Moderátor: Moderátori
sendvo napísal:prenos navesti na hnacie vozidlo maju asi tiez len na paradu..
sendvo napísal:ale mozme byt radi, este by tie nase priecestia mohli vyzrat takto
https://www.youtube.com/watch?v=IudeRoZwFoY
Jonathan napísal:Je tato dodatková tabuľa podľa predpisov? Podľa mňa je zmätočná.
https://www.google.com/maps/@48.5637921 ... ?entry=ttu
Miro napísal:Nie je to vlastne to isté, ako naša obytná zóna?
Ike napísal:Inak dosť zlá disciplína cestárov na D1.
asdf napísal:a) rušňovodiči, že čo sa bude diať keď uvidí v noci niekde kus pred sebou prechod zo žltej na červenú, čo má robiť keď si nebude 100% istý, že je to návestidlo alebo priecestie. Pretože keby to bolo návestidlo, tak je to pomaly na skákanie z mašiny za jazdy, lebo tam takýto dej dosť dobre môže znamenať, že sa druhý fíra zabudol a prevalil to cez červenú. To v Rakúsku a Nemecku nie je až taký problém, pretože tam za komunistov z pôvodného vlakového zabezpečovača nevykostili funkciu kontroly prejdenia signálu na stoj, naviac návesti na návestidlách majú iný tvar a rozmer svetiel ako výstražníky. Kdežto na ŽSR nič také nie je a rozmery svetla na návestidlách podľa OSŽD sú prakticky totožné s tými na výstražníkoch.
asdf napísal:b) zabezpečováci, ktorí tých 5 sekúnd žltej považujú za neprípustné skrátenie predzváňacej doby a dožadujú sa posunu každého spúšťacieho obvodu PZZ (drahejak hovado), inak sa pod také priecestie nepodpíšu.
asdf napísal:Inak čo sa týka tabuľky traťových pomerov a poznania trate naspamäť, na to už sa dnes hrať nejde vôbec. A aj vďaka tomu sa práve ideálne nechce aby sa kdekoľvek čokoľvek menilo. Totižto aby sa mohlo konkurovať cestnej doprave, kde nič také netreba, tak sa to poznanie trate síce stále existuje, ale obvody sa nafukujú, nafukujú a nafukujú, až nie je reálne aby si rušňovodič pamätal všetky návestidlá na trati a kde sú, pretože sa občas dostane na tú trať len tak aby si splnil minimum na udržanie poznania, tj. raz za rok. A hľadať v takej situácii niečo v TTP je už vôbec hovadina.
Ike napísal:Zaujímavé že v minulosti sa na smerových značkách viac dôrazu dávalo na čísla ciest ako na ciele.
https://www.facebook.com/share/p/yeeeq5SfDvf8zLJZ/
Zas nie je to nič prekvapujúce. V autoautlase sa človek rýchlejšie zorientoval. dokonca by som to prirovnal v označeniam liniek v mhd
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 37 hostí.