Moderátor: Moderátori
Pozorovatel napísal:Pomerne často jazdím po Jižní spojce a zvlášť pred Barranďákom je to husté. Nie je na Slovensku takého úseku. Fandím Prahe aby sa tam čím skôr začali stavby, ktoré tento úsek odľahčia.
mapman napísal:Znamená to že sa skompletuje celá južná časť, tzn. odpadnú čiastočne problémy na Jižní Spojce a u Barrandova.... Ale ešte veľa bude Prahe chýbať aby dokončila svoj "radiálně-okružní systém"
jkjk napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=26748#26748¨
Priority (R35, R1, D3) vypadaji zajimave, otazkou vsak je, jak dlouho bude ministrem.
Pozorovatel napísal:To je Mapman pravda. Bratislava sa nedá zrovnávať s Prahou. A porovnanie s Brnom dopravne celkom sedí, až nato, že v BA D1 viac zasahuje do zastavaných oblastí. Čo sa týka historického centra, to v BA je malé oproti Brnu.
Dy napísal:jkjk napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=26748#26748¨
Priority (R35, R1, D3) vypadaji zajimave, otazkou vsak je, jak dlouho bude ministrem.
Podľa mňa by malo byť prioritou aj dokončenie D1/D47, aby sa napojilo aj 3. najväčšie a dosť problematické (nezamestnanosť) mesto ČR. Bude to rýchlejšie ako trasou D11/R35 a nakoniec aj tak zostane D47.
Jaroslav Štemberk napísal:Dy napísal:jkjk napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=26748#26748¨
Priority (R35, R1, D3) vypadaji zajimave, otazkou vsak je, jak dlouho bude ministrem.
Podľa mňa by malo byť prioritou aj dokončenie D1/D47, aby sa napojilo aj 3. najväčšie a dosť problematické (nezamestnanosť) mesto ČR. Bude to rýchlejšie ako trasou D11/R35 a nakoniec aj tak zostane D47.
Když nový ministr dopravy hovoří o prioritách v přípravě nových úseků, tak se to D47 netýká, protože ta je nyní po celé trase v různých stupních rozestavěnosti. Určitě nechce její výstavbu utlumit nebo dokonce zastavit. Zprovozněním D47 (která od zprovoznění bude značena jako součást D1) bude Ostrava napojena na dálniční síť, protože chybějící úsek D1 je možno mezi Lipníkem a Vyškovem objet po R35 a R46.
Jaroslav Štemberk napísal:Jaroslav Štemberk napísal:Když nový ministr dopravy hovoří o prioritách v přípravě nových úseků, tak se to D47 netýká, protože ta je nyní po celé trase v různých stupních rozestavěnosti. Určitě nechce její výstavbu utlumit nebo dokonce zastavit. Zprovozněním D47 (která od zprovoznění bude značena jako součást D1) bude Ostrava napojena na dálniční síť, protože chybějící úsek D1 je možno mezi Lipníkem a Vyškovem objet po R35 a R46.
Tedy, abych byl úplně přesný, není zatím rozestavěn úsek od Bohumína k hranicím s Polskem. Ten se ale týká napojení Ostravy na polskou dálniční síť, ne na českou. Musí být zprovozněn současně s návazným polským úsekem A1, a to až po rozšíření tzv. shenghenského prostoru na země střední Evropy, aby se nemusela budovat celnice.
Lenny napísal:Na D47 ještě nebyly zahájeny práce na 4705-6 Bělootín - Bravantice a na 4704 taky ještě není pravomocné SP.
Jaroslav Štemberk napísal:Lenny napísal:Na D47 ještě nebyly zahájeny práce na 4705-6 Bělotín - Bravantice a na 4704 taky ještě není pravomocné SP.
Ale probíhá tam geologický a pyrotechnický průzkum, začalo se s přeložkami IS a silnic nižších tříd a jsou uzavřeny smlouvy o dílo se zhotoviteli. Takže podle mého lze i tyto úseky považovat za rozestavěné, byť zatím ještě neprobíhají práce na vlastním dálničním tělese.
Pozorovatel napísal:Pád ultraľahkého lietadla na D1 na Vysočine.
Nevedel som kam to zaradiť, kľudne to premiestnite, ale chcel som sa spýtať, nestalo sa už podobné nešťastie ako toto?
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=27130#27130
Na otázku Práva, kolik vlastně činí náklady na kilometr dálnice, Laušman odpověděl: "V průměru 350 miliónů korun. Záleží ale na tom, jak náročný je daný úsek. Kilometr dálnice tak lze postavit za 200 miliónů i za více než 650 miliónů korun."
Naspäť na Dálnice a rychlostní silnice v ČR
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.