Moderátor: Moderátori
wazari napísal:Dialniciar napísal:wazari napísal:Mohli by na to byt peniaze z EU.
Sú v 2007-2013
ako projekt v zasobniku ano
Dialniciar napísal:wazari napísal:Dialniciar napísal:wazari napísal:Mohli by na to byt peniaze z EU.
Sú v 2007-2013
ako projekt v zasobniku ano
Keby sa teoreticky začala robiť projektová dokumentácia v r. 2013, tak do ktorého finančného obodbia by to patrilo ako výstavba
wazari napísal:Vystavba patri do toho obdobia, kedy sa zacne. Na prelome/subehu obdobi do toho, do ktoreho ju zaradi stat
ale tusim uz bol tender na dokumentaciu, minimalne peniaza na nu SR dostala pridelene
a patri to medzi prioritne EU projekty, to by sme odkladat nemali
Dialniciar napísal:johhan napísal:Dialniciar napísal:EÚ by spolufinancovala koľko %
85%
A celkové náklady sú ...
wazari napísal:Dialniciar napísal:johhan napísal:Dialniciar napísal:EÚ by spolufinancovala koľko %
85%
A celkové náklady sú ...
v zasobniku projektov je uvedene:
Elektrifikácia trate D.N.Ves - Marchegg - 2 400 tis. EUR
Bratislava Petržalka - Kittsee-zdvojkoľajnenie trate, Bratislava hl.st. - Bratislava Nové mesto-zdvojkoľajnenie - 52 000 tis. EUR
Bratislava filiálka - 355 00 tis. EUR
Spolu 409 000 tis. EUR
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.