Moderátor: Moderátori
Obidve tunelové rúry sa vybudujú etapovite ako tunely s jednosmernou dopravnou premávkou. V prvej etape sa vybuduje južná (pravá) tunelová rúra, prepojená s prieskumnou štôlňou pomocou prepojovacích chodieb. Výstavba tunela pozostáva z razenej a hĺbenej časti. Tunel sa bude raziť podľa NRTM.
ľavá tunelová rúra (severná) - pozdĺžny sklon - 2,20% (stúpanie v smere Z – V)
pravá tunelová rúra (južná) - uvedená do prevádzky ako prvá s dočasnou obojsmernou prevádzkou - pozdĺžny sklon - 2,05% (stúpanie v smere Z - V)
random napísal:podla mna na tych fotka je vidiet iba to ze su zacementovane a la spevnene steny zarezu/priekopy v ktorom sa bude tunel razit .. no ale zaujimalo by ma ci bude dvojrurovy (podla sirky celnej steny je tam miesta na dve rury habadej ...)
mmaros napísal:Prace na stolni sa zastavili, lebo dosli peniaze. Doprastav isiel do sutaze s podhodnotenou cenou, za ktoru sa mu stolnu nepodarilo zrealizovat, "nastastie" sa podarilo dohodnut skratenie dlzky.
aquila napísal:tak doprastav sa vedel "dohodnut" a "zdovodnit" .. ze dalej netreba robit prieskumnu stolnu .. toto moj tip ...
doprastavak napísal:Od začiatku ražby sú problémy s inou blokovitosťou horniny, ako predpokladal geologický prieskum. Toto spomaľuje postup ražby.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 19 hostí.