Moderátor: Moderátori
Jarda napísal:
Jenomže aby se dohnal skluz ve výstavbě dopravní infrastruktury, tak by se muselo v příštích 10ti letech tolik dálnic (v průměru) otevírat každý rok a na to to, bohužel, zatím nevypadá. Navíc nezbývá dost peněz na rekonstrukce.
Dy napísal:Totiž až sa diaľnice dostavajú, tak nebude problém vyčleniť aj 40 mld. CZK na opravy 2 roky po sebe, ale toto má čas, kým sa nedostavia min. 85% z dĺžky celej diaľničnej siete.
Jarda napísal:Dy napísal:Totiž až sa diaľnice dostavajú, tak nebude problém vyčleniť aj 40 mld. CZK na opravy 2 roky po sebe, ale toto má čas, kým sa nedostavia min. 85% z dĺžky celej diaľničnej siete.
Je to pochopitelně tak, jak píšeš. Jenže kdy se dálnice dostavějí? Ještě dříve, než se dostaví to, co je v ČR zatím v přípravě, se bude muset přikročit ke komplexní rekonstrukci a rozšíření D1 Praha - Brno, což budou náklady vpodstatě jako na novou výsstavbu.
Dy napísal:Jarda napísal:Dy napísal:Totiž až sa diaľnice dostavajú, tak nebude problém vyčleniť aj 40 mld. CZK na opravy 2 roky po sebe, ale toto má čas, kým sa nedostavia min. 85% z dĺžky celej diaľničnej siete.
Je to pochopitelně tak, jak píšeš. Jenže kdy se dálnice dostavějí? Ještě dříve, než se dostaví to, co je v ČR zatím v přípravě, se bude muset přikročit ke komplexní rekonstrukci a rozšíření D1 Praha - Brno, což budou náklady vpodstatě jako na novou výsstavbu.
Ano, ale to je 1 rok a iná takáto diaľnica v ČR nie je, takže to je jednoročné zdržanie a to problém nie je.
Jarda napísal:Důležité bude, zda se toto tempo podaří udržet, aby to nebylo pak zase na začátku příštího desetiletí jako na začátku tohoto.
Jarda napísal:Podle mého toho škrtat moc nelze. Z toho, co by se podle plánů mělo začít stavět v příštích pěti létech, lze odložit jen na D1 úsek Hulín - Lipník n. B. a na R6 rozšíření obchvatů Sokolova a Nového Sedla z dvoupruhu na čtyřpruh. Ostatní jsou stavby, které "hasí" dopravní situaci v místech, kde už opravdu "hoří".
Jarda napísal:Např. dnes jsem slyšel v rádiu názor jednoho ekologického aktivisty, který prosazoval, aby se v Praze zastavila výstavba MO Malovanka - Pelc - Tyrolka a prostředky se přesunuly na výstavbu Metra, že se pak problém neprůjezdného severozápadu Prahy vhej tím, že lidé budou jezdit Metrem místo auty.
Jarda napísal:Dochází k výměně ve funkci generálního ředitele ŘSD. Místo Petra Laušmana nastupuje Michal Hala (dosud na ŘSD pracoval ve funkci ředitele úseku vnitřních věcí).
viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=34622#34622
Naspäť na Dálnice a rychlostní silnice v ČR
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.