Moderátor: Moderátori
Andrej napísal:Ak by sa ta cesta stavala ako pokracovanie obchvatu Topolcian, vznikla by tak suvisla nova cesta I. triedy dlha vyse 25 km. Snad sa uvazuje aj s jej predlzenim az poza Prievidzu.
Tento region zatial nema ziadnu RC, takze zasluzi si aspon kvalitnu cestu I. triedy
Milos napísal:Mohli by to postaviť, ako sa pán minister v inej súvislosti vyjadrili - "v podstate v parameroch rýchlostnej komunikácie", aby v budúcnosti pri prípadnej prestavbe na R neboli ťažko riešiteľné komplikácie. Na rozdiel od mnohých aj tu na fóre si myslím, že táto trasa potenciál na R má.
Milos napísal:Mohli by to postaviť, ako sa pán minister v inej súvislosti vyjadrili - "v podstate v parameroch rýchlostnej komunikácie", aby v budúcnosti pri prípadnej prestavbe na R neboli ťažko riešiteľné komplikácie. Na rozdiel od mnohých aj tu na fóre si myslím, že táto trasa potenciál na R má.
Andrej napísal:To by bolo obrovske plus, ak by sa to stavalo ako 1/2 profil buducej R-ky. Ja si viem dokonca predstavit novu R-ku KM-NR-TO-PD-MT, pretoze na jej trase lezi velke mnozstvo miest a dedin, kde su stale viac a viac preplnene cesty. Dokonca ani teren by okrem prechodu cez pohorie Ziar nebol vobec narocny.
Dialniciar napísal:KM - Kysucké Nové Mesto
KN - Komárno
Dialniciar napísal:KN-NZ-NR bude rýchlostná cesta. Je v pláne a na maďarskej strane bude pokračovať diaľnica, tiež je to v pláne.
Ale stavať RC od NR na PD, resp. napojiť na R3 je dosť ďaleký sen. Nie je to zatiaľ ani potrebné.
Dialniciar napísal:A terén - samé obce.
Milos napísal:..ani taká R7 zatiaľ potrebná nie je (aspoň nie v celej svojej dĺžke), a predsa je zahrnutá v dlhodobých plánoch
Milos napísal:..ani taká R7 zatiaľ potrebná nie je (aspoň nie v celej svojej dĺžke), a predsa je zahrnutá v dlhodobých plánoch
Andrej napísal:Intenzity na Hornom Ponitri su okolo 10 000 voz/den a stale rastu. Aspon do planov by som ju zaradil, hoci aj vyhladovych. A spojenie Ponitria a Turca dnes citelne chyba, je tu iba cesta II. triedy.
Dialniciar napísal:Je nezodpovedné teraz sem naplánovať samotnú RC, pretože tu idú dve významné cesty. Tie treba poriešiť a nie novú RC. To nebude vyššia premávka, to je čistý vnútorný cestný ťah riešený I/64 a II/593. Nikdy nebude konkurovať paralelnej D1 či vedľajšej R3. Nemôžeš sa na každý región pozerať, že v každom okrese treba 2 rýchlostné cesty. Ale v plánoch tu RC je. Tak kľud.
Horné Ponitrie a Turiec ... nemôže byť všade cesta. Jednoducho nemôže. Ale v zásobníku SSC existuje.
Andrej napísal:Nehovorim, ze kazdy okres musi mat RC. Ale tam, kde je vysoka hustota obyvatelstva, je potrebne aspon vyhladovo mysliet na takuto moznost.
Dialniciar napísal:Andrej napísal:Nehovorim, ze kazdy okres musi mat RC. Ale tam, kde je vysoka hustota obyvatelstva, je potrebne aspon vyhladovo mysliet na takuto moznost.
Ale veď výhľadovo sa myslí, o tom som ja už písal aj v konkrétnych diaľničných plánoch.
bodrik napísal:Ja mám k tomuto otázku: parametre cesty I. triedy sú zhodné s parametrami 1/2 profilu RC?
Dialniciar napísal:bodrik napísal:Ja mám k tomuto otázku: parametre cesty I. triedy sú zhodné s parametrami 1/2 profilu RC?
Takmer. Ale bavíme sa o vysokokvalitnej ceste I. triedy, kde naozaj všetky zákruty vyhovujú, prípadne do stúpania ide prídavný pruh. To je totiž zodpovedné plánovanie a zodpovedná výstavba. Postaviť maximum na aktuálny stav. Odbáčacie pruhy na križovatkách a tie zásadné riešiť MÚK, výstavba kruhových objazdov prípadne namiesto križovatiek smrti.
Dialniciar napísal:Andrej, Miloš. Ja Vám obidvom rozumiem, ale robíte z komára somára (veľkosť, po česky by sa povedal velbloud ale to sa sem nehodí).
Koridor pre RC, Andrej dokonca hovorí že pre diaľnicu. A vy aj vidíte realitu páni ?
Milos napísal:Ja len upresním - Andrej tú diaľnicu myslel len ako úplne všeobecný príklad, nevzťahoval to na Hornú Nitru. Inak beriem Tvoje argumenty - kvalitná cesta prvej triedy mimo obcí a s dobrými parametrami a niektorými MUK by poslúžila takmer ako spoplatnený polprofil RC, veď som to aj vo svojom príspevku spomenul, že by aj toto mohlo stačiť do budúcnosti. Len štúdie trasovania by mali vznikať už teraz, a zapracovávať to postupne aj do územných plánov, aby sa tak predišlo problémom v budúcnosti.
aquila napísal:http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6347&highlight=
tu sa pise o prelozke cesty I/64 v topolcanoch, takze snad to bude dokoncenie obchvatu kedze je to premierova priorita, tak sa o financovanie nebojim aspon na nieco je obcasna zmena vlady
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 38 hostí.