Moderátor: Moderátori
Dialniciar napísal:Keby tak Bratislava dostala 0,5 mld. SKK na cestnú sieť mesta ... to by sa opravili všetky výtlky naraz a mohli by sa potom konečne robiť už len súvislé opravy ciest podľa potreby.
Zaujímalo by ma, či je reálne, aby Praha dostavala metro do r. 2010 ako sľúbil Bém pred voľbami (zrejme myslel len niektoré trasy)
Tiež by ma zaujímalo, či je v Prahe dostatok parkovacích miest, respektíve nejaké najväčšie parkoviská, najväčšie podzemné garáže Stav ciest, miestnych komunikácií Či dominujú stále cesty s povrchom z mačacích hláv a iných dlaždíc alebo už dominuje asfaltový povrch
Jarda napísal:Do r. 2010 bude dostavěna trasa C a možná bude rozestavěná trasa D a pokračování A, to se ale rozhodně nestihne tak rychle dokončit.
S parkováním je to v Praze stále katastrofální, a to nejen v centru, ale i v některých místech mimo centrum.
Hlavní ulice mají téměř všechny asfaltový povrch, ale když se jim chceš vyhnout, protože ve špičkách bývají totálně ucpané, tak si "kočičích hlav" užiješ až až.
Dialniciar napísal:Jarda napísal:Do r. 2010 bude dostavěna trasa C a možná bude rozestavěná trasa D a pokračování A, to se ale rozhodně nestihne tak rychle dokončit.
S parkováním je to v Praze stále katastrofální, a to nejen v centru, ale i v některých místech mimo centrum.
Hlavní ulice mají téměř všechny asfaltový povrch, ale když se jim chceš vyhnout, protože ve špičkách bývají totálně ucpané, tak si "kočičích hlav" užiješ až až.
Takže sa nezmenilo nič. Možno sa ani nezhoršilo, ale posledný pol rok ako sledujem dopravné správy, tak zisťujem, že v Prahe už cez špičku býva štandardným stupeň 3 až 4 (z piatich), čo znamená, že by sa mala urýchliť R1 aj trasy metra, inak bude Praha zažívať to, čo okolo r. 2000, kedy stupeň 5 už bol na mnohých dopravných miestach mesta.
Chcem sa ešte opýtať (aj keď viem, že téma je inde): dáva sa na metro v Prahe ročne 1 mld. CZK (lebo to by stačilo na výstavbu jednej trasy a nie 3 naraz ...)
Ďalej: keby som teoreticky cestoval do Prahy, tak existuje nejaký funkčný navádzací parkovací systém (ktoré parkoviská sú voľné a ktoré nie), prípadne ceny za parkovanie sú aké (na veľkých, strážených parkoviskách v centre mesta)
Dialniciar napísal:Takže sa nezmenilo nič. Možno sa ani nezhoršilo, ale posledný pol rok ako sledujem dopravné správy, tak zisťujem, že v Prahe už cez špičku býva štandardným stupeň 3 až 4 (z piatich), čo znamená, že by sa mala urýchliť R1 aj trasy metra, inak bude Praha zažívať to, čo okolo r. 2000, kedy stupeň 5 už bol na mnohých dopravných miestach mesta.
Chcem sa ešte opýtať (aj keď viem, že téma je inde): dáva sa na metro v Prahe ročne 1 mld. CZK (lebo to by stačilo na výstavbu jednej trasy a nie 3 naraz ...)
Ďalej: keby som teoreticky cestoval do Prahy, tak existuje nejaký funkčný navádzací parkovací systém (ktoré parkoviská sú voľné a ktoré nie), prípadne ceny za parkovanie sú aké (na veľkých, strážených parkoviskách v centre mesta)
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.