Moderátor: Moderátori
Milos napísal:Sitina a Višňové. Ostatné majú ako-tak akceptovateľnú alternatívu, ale Patrónku a Strečno v špičke za ako-tak akceptovateľné alternatívy nepovažujem
Andrej napísal:Milos napísal:Sitina a Višňové. Ostatné majú ako-tak akceptovateľnú alternatívu, ale Patrónku a Strečno v špičke za ako-tak akceptovateľné alternatívy nepovažujem
Prave ten vyraz "akceptovatelna alternativa" nie je zrovna najstastnejsie riesenie, lebo s takymto pristupom sa nikdy nevybuduju dolezite tunely na obchvatoch miest ako BA (Sitinu ako obchvat neratam, myslim tunel Karpaty), RK, PO, ZA...
kvalitná dialnica napísal:Ja si myslím, že tunel Karpaty je pri momentálnom rozvoji diaľničnej siete úplne zbytočný a má "odstrašujúcich " 9 km
johhan napísal:1 - D1 Visnove - D1 Presov
2 - R2 Soroska - I/59 Donovaly
3 - D4 Karpaty
kaviarista napísal:johhan napísal:1 - D1 Visnove - D1 Presov
2 - R2 Soroska - I/59 Donovaly
3 - D4 Karpaty
suhlas s johhanom, aj ked ja osobne by som asi vymenil 2. za 1.
Podla mna by mali mat prioritu tunely, ktore alternuju horske prechody. Visnove aj Presov alternuju cesty 1.triedy bez stupania a klesania. Z logistickeho hladiska robi sarapatu horsky prechod a nie rovinata cesta aj ked s vyssimi intenzitami.
Andrej napísal:kvalitná dialnica napísal:Ja si myslím, že tunel Karpaty je pri momentálnom rozvoji diaľničnej siete úplne zbytočný a má "odstrašujúcich " 9 km
Klasicky vychodnar
Sitina sice teraz troska odlahci velku cast BA, ale este podstatne viac by tu vyriesila D4 s tunelom Karpaty, ktora bude dufam realizovana cez PPP bez tienoveho myta
rastislav5 napísal: Je samozrejme vela moznosti medzi tymito dvoma volbami, ale ja sa priklanam viac k druhej volbe - rovnomernejsie rozvinutemu Slovensku
ja som za vystavbu D4 cez PPP pokial mozno bez tienoveho myta
devil napísal:ja som za vystavbu D4 cez PPP pokial mozno bez tienoveho myta
ja som tiez za tuto moznost. myslim si vsak ze problemy v BA nesposobuje chybajuci obchvat, pretoze ludia idu do centra. BA cez D1 a D2 sa uz o par dni bude dat plynulo prejst. BA centrum historicky nebolo tak stavane aby to zvladalo. chcelo by to ponuknut alternativu individualnej automobilovej doprave zo sidlisk aj okolia BA vo forme kvalitnej hromadnej dopravy. rychloelekticka by mala viest nielen z petrzalky ale aj inych casti.
pohodak napísal:osobne si myslim ze hlavna zataz na dopravu v BA niesu ludia z BA ale primestski...ja sa im necudujem ze idu do prace do BA radsej autom...vlaky od TT meskavaju uz 6 rokov (za prestavbu tej trate by som podaktorych ludi kopal pekne daleko), teraz to uz rastie do uplneho extremu; autobusy zo smeru PK,SC su uplna tragedia, kedze sa zamotavaju do rannych a popoludnajsich zapch...
osobne si nemyslim ze tychto primestskych ludi dostanes z aut naspat do mestskej a primestskej dopravy, to by sa musela _radikalne_ zmenit co sa samozrejme nestane jedina moznost je dialnica, zvlast ked aj business centra zacinaju vyrastat +/- v okrajovejsich castiach, ktore su lahsie dosiahnutelne dialnicou...
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.