Moderátor: Moderátori
Jaroslav Štemberk napísal:Novinový článek o této silnici (a též slovenské D3) převzatý z deníku Právo serverem Novinky.cz viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=26389#26389
Lenny napísal:Jaroslav Štemberk napísal:Novinový článek o této silnici (a též slovenské D3) převzatý z deníku Právo serverem Novinky.cz viz: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=26389#26389
Proč naše vláda nepožadovala, aby se doprava mezi Nošovicemi a Žilinou uskutečňovala po železnici Nemuselo by dojít k budoucímu zaplavení silnice o další tísíce kamionů.
Jednoduchá odpověď bylo před volbami a za každou cenu chtěla tuto zakázku získat. O výhodnosti takovéto zakázky si myslím své, viz prosperující družstvo, které muselo ustoupit.
Koksolam napísal:Ono mam pocit, ze Korejci nemaju akosi zaujem o kombinovanu dopravu. To ze sa musi vsade stavat o dusu, ich netankuje, dostali stimuly, postavia sa im dialnice, co viac si mozu priat??? Kde inde vo svete ako v CR/SR by im to spravili do takej mieri ritolezectva? Inac proti investiciam Korejcov nic nemam, za tie faux pas ohladom ciest si mozeme sami
bobikboobika napísal:Nicméně R68 je třeba tak jak tak, vždyt ve Vendryni je intenzita 22tis/den, coz neni uplne to nejpodstatnejsi, horsi je, ze ta cesta je temer porad pred obec.
Lenny napísal:Koksolam napísal:Ono mam pocit, ze Korejci nemaju akosi zaujem o kombinovanu dopravu. To ze sa musi vsade stavat o dusu, ich netankuje, dostali stimuly, postavia sa im dialnice, co viac si mozu priat??? Kde inde vo svete ako v CR/SR by im to spravili do takej mieri ritolezectva? Inac proti investiciam Korejcov nic nemam, za tie faux pas ohladom ciest si mozeme sami
Souhlasím s Tebou, že podmínky vyjednané jsou pro nás velmi nevýhodné.
Martajs napísal:Hmm jak to tak sleduji tak mám dojem,že Korejci neměli ani potuchy, že by mohli své výrobky převážet po železnici. Když oni jsou zvyklí na rikše,dvoukoláky a tady se jim nabídly kamiony(pro ně asi novinka)
Myslím,že by železnice velice ulehčila našim už tak přetíženým silnicím.
Martajs napísal:bobikboobika napísal:Nicméně R68 je třeba tak jak tak, vždyt ve Vendryni je intenzita 22tis/den, coz neni uplne to nejpodstatnejsi, horsi je, ze ta cesta je temer porad pred obec.
Tybrďo 22tis/den? To máš odkud? podle mého odhadu je to tak jednou tolik a to jsem hódně při zemi... Jezdím tudy denně ráno do práce a odpoledne z práce. Přes obec Vendryně mi ukazuje tachometr 15Km/h (níž už neumí) ...
mapman napísal:Martajs napísal:bobikboobika napísal:Nicméně R68 je třeba tak jak tak, vždyt ve Vendryni je intenzita 22tis/den, coz neni uplne to nejpodstatnejsi, horsi je, ze ta cesta je temer porad pred obec.
Tybrďo 22tis/den? To máš odkud? podle mého odhadu je to tak jednou tolik a to jsem hódně při zemi... Jezdím tudy denně ráno do práce a odpoledne z práce. Přes obec Vendryně mi ukazuje tachometr 15Km/h (níž už neumí) ...
Než začneš soudit stylem "je to tak protože si to myslím", podívej se na oficiální údaje, Sčítání 2005 z MRS kraje je tady: http://www.scitani2005.rsd.cz/html/1_mo.htm
Ve Vendryni to dela celych 20tis, v Jablunkove 16tis.
Na druhou stranu, jsou to pomerne vysoka cisla, prelozka je zadouci jako sul...
Lenny napísal:Martajs napísal:Hmm jak to tak sleduji tak mám dojem,že Korejci neměli ani potuchy, že by mohli své výrobky převážet po železnici. Když oni jsou zvyklí na rikše,dvoukoláky a tady se jim nabídly kamiony(pro ně asi novinka)
Myslím,že by železnice velice ulehčila našim už tak přetíženým silnicím.
Zato v ČR máme jen to nejmodernější a nejlepší. Ještě něco?
Branco napísal:Obchvat Jablunkova je pred otvorením, termín je pravdepodobne 26.10.
Branco napísal:Potešiteľné je, že na celej I/11 sú mosty a estakády stavané s rezervou na druhý profil.
Lenny napísal:Branco napísal:R68 by bolo možné nazvať predĺžením obchvatu Třinca s napojením na obchvat Jablunkova na juhu a R48 na severe.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 0 hostí.