No, chcem si najprv upresnit, ci mas na mysli prerobenie polprofilu, teda sucasnych 2 pruhov na plny profil, teda 2+2 pruhy, alebo mas na mysli nejake ine rozsirovanie, trebars pridanie dalsieho pruhu, k existujucemu polprofilu?
Co sa tyka tohto mosta
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3679 resp. lepsie to vidno na tomto obrazku, kde je este fotka zo stavby a je tam odkryty teren
http://www.highways.sk/express/img/OrPo ... amok70.jpg ..v pohode sa tam vojdu 2 pruhy do tej na fotke vzdialenejsej casti, pod druhu polovicu klesajuceho mosta. Teda v deliacom pase sa bude nachadzat stredovy pilier, ktory sa tej prvej fotke mozes vidiet nalavo. Zodpoveda tomu aj jeho tvar a pouzita klenba. Ta prva fotka je trochu matuca, lebo na nej je uz ten teren nalavo skryty a je tam navezena zemina, ale priestoru je tam naozaj dost.. Ak si vsimnes, tak na fotke nie je vidno vobec patku mosta, ktoru mozes vidiet na druhej fotke, a ktora je v prvom pripade uz skryta navazkou niekde v terene, po finalnych (docasnych) terennych upravach.
Co sa tyka tohto mostu
http://www.highways.sk/express/img/OrPo ... amok76.jpg ..skoda ze nie je nafoteny este aj teren viac napravo, lebo podla pokracovania zabradlia mostu predpokladam moznost vyskytu, resp. moznost pridania dalsieho mostoveho pola pre druhy polprofil na pravej strane.
Moznosti su tam podla mna otvorene. Nikde nie je predsa napisane, ze druhy polprofil musi viest hned vedla sucasneho. Moze byt vedeny v uplne inej polohe a vzdialeny od sucasneho aj niekolko desiatok metrov, alebo moze byt vedeny na svahu vedla sucasneho polprofilu o nejake 3-4 metre vyssie, ako je to napr na R1 pri Novej Bani, aj ked tam je to najma kvoli strmemu svahu a stiesnenym priestorovym pomienkam. Priestoru v terene je je vsak v tomto useku R3 dost a osobne nepredpokladam v tomto pripade prilis vzdialene vedenie druheho polprofilu. Sucasny polrofil by mali byt vlastne pruhy pre buduci smer jazdy DK - PL. Opacny smer, by mal viest o niekolko metrov/decimetrov vedla. Dost ma vsak zaraza, podla mna mozno trochu zbytocne spatne upravovanie terenu v priestore prevdepodobnej stavby druheho polprofilu, resp. divim sa tomu, preco sa zemne prace neurobia hned aj pre druhy profil, ako predpriprava stavby a stavaju sa namiesto toho zbytocne oporne muriky, resp. murik na strane buduceho druheho profilu (ktory tam ale kvoli objemu zeminy umiestnenej na svah teraz musi byt). Viem, ze v tomto useku sa druhy profil najblizsich 10 rokov asi stavat nezacne, ale myslim si ze by sa tym usetrilo dost financii.