johhan napísal:vlak došiel lacnejšie - jedna vec je ceníková cena a druhá vec je reálna cena dohodnutá - dohoda o taktovej doprave už bude o inej cene
ono nemci by do toho nešli keby nemali na tom zarobiť
nie johhan, ten vlak vyssiel radovo drahsie na prepravovanu jednotku. neporovnatelne s lodou. a to myslim nielen cenu co by sa teoreticky externe kontrahovala. a prave preto, ze sa na tom masovo neda zarobit, tak do toho az tak moc nejdu. ale je to ako som napisal vyplnovac trhu medzi lietadlami a lodami... a aj to mozno, najma po tom co spravanie rusov je nevyspytatelne .. a nemci uz si tiez davaju bacha.. vid lufthansa
johhan napísal:60% zásielok Čína Európa je do 50 kontajnerov. Ak si niekedy nakupoval z číny tak vieš že reálna dodacia doba od objednávky ( tovar už má fabrika vyrobený ) je cca 90 dní a to ti ho dopravia len do Hamburgu. Železnicou to vieš dodať na miesto určenia za 30 dní - teda daleko vyššia flexibilita
a to sa samozrejme zohladnuje v cene ta flexibilita, vid vyssie. vlak uz z principu nemoze byt lacnejsi ako lod, ani keby sa moc snazil
btw. tych 50 TEU je skor obvykla kontrahovana velkost, proste objednat si jeden TEU na lodi ta vyjde svinsky draho, vsak preto tu mame spediterov, ze ano
johhan napísal:Myslíš že OBB a DB sú proletárske hlavy ??
situaciu v DB az tak doverne nepoznam, ale v OBB su 110% proletarske hlavy a najma socialisti & ich kumpani, tam maju svoju bastu
vid ako sa aj sudruhovia (ano oslavuju sa genosse
) podobne ako dalsi sudruhovia z BAWAGu "kusok" sekli pri transakciach a odpisovali 400 milionov euro.. je z toho dalsi "mensi" skandal
nehovoriac o tom, ze keby nereformovali OBB pred par rokmi tak by uz zozieralo OBB asi 15% rakuskeho HDP, najma kvoli extraorbitalnym vyhodam zelezniciarov
znama "kauza", kde nemohli vyhodit ludi, tak asi 5 tisic ludi berie luxusny plat za to ze fyzicky nic nerobi len cvika hodiny..
cize ako som napisal vyssie, toto je len dalsia fantasmagoria z dielne "sudruhov" OBB
ked sa priznam, OBB nebude budovat nic, maju dost problemy uz sami so sebou. a som zvedavy komu zlomi vaz brennersky tunel, od ktoreho uz aj EU pomaly odskakuje ..
johhan napísal:.
Myslíš čo sa stane keď sa to postaví cez Maďarsko ? Jednoducho sa bude musieť ČnT zavieť pretože bude mať skoro nulovú vyťaženosť
.
Akože neviem ako chceš Rusov donútiť aby vykladali v ČnT keď oni chcú vykladať minimálne v BA ak nie vo Viedni
mno nic sa nestane, lebo cez madarsko sa nic nebude stavat hooooodne dlho
a to presne z toho titiulu, ze ta trat bude mat marginalnu vytazenost ..
rusov netreba donucovat do nicoho, staci ked zase zdvihnu poplatky na zeleznici a sme tam kde sme boli
OT:
johhan napísal:inak ak sa mi podarí časovo to uklepať pojdem vlakom Moskva Peking (Zarengold)
tisko zavidim, ja som mal ist na podobny trip cez mongolsky vektor o tri tyzdne, ale bohuzial to nevyslo z casobeho hladiska
ale stale to mam medzi mojimi tromi velkymi cestovatelskymi ToDo