Moderátor: Moderátori
MH napísal:Dost na nom napreduju. Klobuk dole. Dost pomoze aj MO - Mestsky okruh. Ten si Praha financuje s vlastnych zdrojov a celkom im to ide. CZ je v tomto o par rokov pred nami ak nie viac ako o par
Caesar napísal:ČR je dosť bohatá krajina a Praha sama o sebe tiež. Praha nemá problém si vziať úver vo výške 10 mld. CZK 2-3 roky po sebe a bez problémov aj úvery spláca, takže potom dokáže investovať do rozvoja turistického ruchu, dopravy aj iných projektov veľa peňazí a Praha sa dosť rýchlym tempom aj stále rozrastá o priemyselné a dopravné stavby takmer na všetky strany, takže veľký obchvat už je nevyhnutný.
Caesar napísal:Pripravuje sa dobudovanie južného obchvatu okolo Prahy, ktorý spojí diaľnice D1 a D5 a ktorý bude stáť podľa odhadov 20 mld. CZK.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=947
Alexander Velky napísal:MH napísal:Dost na nom napreduju. Klobuk dole. Dost pomoze aj MO - Mestsky okruh. Ten si Praha financuje s vlastnych zdrojov a celkom im to ide. CZ je v tomto o par rokov pred nami ak nie viac ako o par
ČR je vpredu a o to o dosť, majú 3+3 pruhy pred Prahou, to isté realizujú pred Brnom a pred Prahou už idú realizovať 4+4 pruhy a na celej D1 postupne chcú mať 3+3 pruhy.
Praha ako taká tiež dosť investuje do dopravy, nové trasy metra, obchvat, ...
Lenny napísal:Před Prajou určitě nebudou 4+4 pruhy, protože to by se museli zbourat všechny mosty a protihlukové stěny, co jsou postavené. Dále by byl problém s čerpacími stanicemi atd. Je to hedenb z argumentů proč netrasovat dálnici D3 Praha - ČB na Exit 21 Mirošovice, ale samostatně ji zaústit na pražský okruh
Caesar napísal:Lenny napísal:Před Prajou určitě nebudou 4+4 pruhy, ...
Nikdy nehovor nikdy.
Okrem toho, pred Prahou sa plánuje 5+5 pruhov.
Lenny napísal:..., ale náklady na rozšíření by byly obrovské, ...
Lenny napísal:Souhlasim s Tebou.
Lenny napísal:Praha například nákup nových vozů pro metro má z úvěru, stejně tak výstavbu metra.
Severozápadní část městského okruhu v Praze bude buď stavěna z úvěru nebo pomocí PPP, ještě není rozhodnuté. Celý tento úsek má stát okolo 20 miliard. Jedná se o soustavu hloubených a ražených tunelu od Strahovského až Do Troji.
Výhodou je, že mají připravené projekty a další připravují. Např metro D, prodloužení metra A nebo Městský okruh, který staví bez pomoci státu.
Antimander napísal:Najvýhodnejšiu ponuku na výstavbu cestného okruhu okolo Prahy dali zahraničné stavebné firmy na čele so Strabagom.
Doprastav, a.s. Bratislava, Skanska ani iné firmy v ČR/SR neuspeli v kritérii: cena.
Viac info: http://www.dialnice.info/viewtopic.php?p=8135#8135
Lenny napísal:zajímavé na tom je, že Skanska už šla do tendru sama a nesháněla někoho, kdo umí razit tunely, protože si loni koupili Baňské stavby
Lenny napísal:Ja jen chtěl říct, že Skanska je teď o hodně silnější u nás, protože jsou souběstační a mají všechno, stejně jako DDM. Jinak Skanska-CZ je 100% vlastníkem Skansky-BS.
Lenny napísal:Strabag je silný, ale na českém trhu je nejsilnější Skanska a pak Metrostav. Strabag se snaží proniknout. Tohle je jedna z jeho nejvýznamnějších staveb co získal.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.