ŽSR, modernizácia železničnej trate Trnava- Nové Mesto n/V

sekcia venovaná železniciam

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod jano.z » 18. Jan 2007 00:59

Ano, to je ten spominany "Turecky vrch"
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Odoslaťod konstrukt » 14. Mar 2007 19:49

Stavbu realizuje Združenie SK Nové Mesto,ktorého vedúcim členom združenia je Doprastav,a.s. a patria k nim OHL ŽS Brno,Subterra,a.s. a Alpine Slovakia. Prierezový zhotovitelia sú Skanska BS,a.s. Eltra,Zabzar,Tchas,GJW a Strabag.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 14. Mar 2007 19:51

doprastavak napísal:Stavbu realizuje Združenie SK Nové Mesto,ktorého vedúcim členom združenia je Doprastav,a.s. a patria k nim OHL ŽS Brno,Subterra,a.s. a Alpine Slovakia. Prierezový zhotovitelia sú Skanska BS,a.s. Eltra,Zabzar,Tchas,GJW a Strabag.


Ako vždy, všetci. :wink: Keby sa kartel dotkol aj materských firiem, ja fakt neviem, kto by tu staval diaľnice a modernizoval železnice. :idea: :idea:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod konstrukt » 14. Mar 2007 20:01

Z desiatok podzhotoviteľov bola najväčším Skanska PS,a.s., ktorá bola hlavným dodávateľom rekonštrukcie stanice Piešťany zaradenej v projekte ako UČS 19. V januári 2007 sa na stavbe naplno pracovalo na prípravných prácach pre tento rok. Vo finančnom vyjadrení majú totiž k naplnenej miliarde SK nákladov pribudnúť ďalšie dve a na rok dokončenia stavby 2008 by malo združenie SK Nové Mesto ostať na prestavanie už iba 500 mil- najmä na UČS 21- rekonštrukcia železničnej stanice Brunovce.
Odbor dopravné staviteľstvo
Obrázok používateľa
konstrukt
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 255
Založený: 28. Dec 2006 23:23
Bydlisko: BRATISLAVA

Odoslaťod Dialniciar » 13. Apr 2007 17:10

Trať Trnava - Nové mesto n.V. zmodernizuje Siemens AG. Predpokladaná hodnota montážnych prác pri modernizácii trate vo výške 555,6 mil. Sk sa znížila na zhruba 400 mil. Sk. :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=6848
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod jano.z » 18. Apr 2007 17:47

To zníženie ceny bola zrejme neformálna pokuta za zbabranú aktiváciu ZZ v Pezinku a Leopoldove. A aj tak to bude celé robiť Betamont :)
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Odoslaťod Andrej » 03. Okt 2007 09:42

Usek TT-Piestany sa pomaly blizi k dokonceniu. Termin je december 2007. Podobne ako na useku BA-TT sa rype uz len v niekorych staniciach (Brestovany, Velke Kostolany, Piestany) a zastavkach (Drahovce, Madunice).
Takze na celom useku sa pracovalo nieco cez 3 roky, co podla mna nie je az take alarmujuce cislo :)
Usek Piestany-NM ma termin dokoncenia koniec r. 2008, ale aj tu je uz väcsina zmodernizovana, na useku Povazany-Brunovce sa naopak ani nezacalo pracovat. Stanica NM je rozpracovana odhadom tak na 70%.

Uz aby sa pokracovalo aj v dalsich usekoch za NM :P
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod aquila » 03. Okt 2007 10:16

oproti useky BA - TT, kde sa viac menej rypu uz 10 rokov, je to ozaj uspech ;)

snad sa coskoro dostava aj na patricnu uroven zabzar a hlavne stanica v piestanoch, ktore je kusok hanba pre take turisticke mesto..

vobec by nebolo zle, ak by to bola spolocna investicia ZSR, SAD, sukromneho developera a mesta...

tunak su nejake navrhy k tym piestanom..

http://www.archinet.sk/Galeria/vystava.asp?Vystava=59
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Andrej » 03. Okt 2007 12:17

Zial, budovy stanic zväcsa opravuju ZSR, pricom v kazdej väcsej stanici by sa na financovani mohol podielat sukr.investor. Vyslo by to lacnejsie a hlavne by tie stanice vyzerali podstatne lepsie.
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod jano.z » 11. Okt 2007 00:02

Andrej: Tu v ČR to so súkromnými investormi skúšame (živá nádraží), no zatiaľ sú tam len problémy a komplikácie
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Odoslaťod Jarda » 11. Okt 2007 06:39

jano.z napísal:Andrej: Tu v ČR to so súkromnými investormi skúšame (živá nádraží), no zatiaľ sú tam len problémy a komplikácie


Mohl bys trochu upřesnit, v čem jsou hlavní problémy a komplikace tohoto projektu? (Připadá mi, že zatím se to nerozbíhá zdaleka tak, jak ČD a GS po podepsání kontraktu slibovaly.)
Jarda
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 24. Mar 2006 11:03
Bydlisko: ČR, Praha

Odoslaťod i15 » 23. Jan 2008 20:09

radost jazdit po novej trati :) jednak to hned citit na otrasoch a tak isto sa tu da dobehnut pripadne meskanie
Obrázok používateľa
i15
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 827
Založený: 21. Jan 2007 20:49
Bydlisko: vo výslužbe

Odoslaťod jano.z » 24. Jan 2008 00:06

Jarda: Pokial viem, tak sa dost rozchadzaju predstavy na vyuzitie priestoru v staniciach, investori sa sustreduju na komercne vyuzitie priestorov a tak nejak "zabudaju" na to, ze ono je to okrem ineho zeleznicna stanica - nasleduju revizie projektov a podobne ... a okrem toho su s investormi problemy aj vseobecne, rozhybavaju sa snad pomalsie nez generalne riaditelstvo ZSSK ...

i15: Az natrafis na ten "spravny" vagon, budes vdacny za stare trate :lol:
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Odoslaťod ekis » 08. Feb 2008 15:13

Toto som nasiel na nete http://www.k-report.net/koridory/rychlo ... kia_5k.htm

Je to rozpis rychlosti na jednotilivych castiah useku Ba <> Cierna nad Tysou.

Je to z rokou 2005, chcem sa spytat ze ci je niekde aktualny rozpis. Kedze prebehla nejaka rekonstrukcia urciteho useku. Chcel by som to porovnat :)
ekis
návštevník
 
Príspevky: 39
Založený: 06. Feb 2008 10:12

Odoslaťod jano.z » 08. Feb 2008 22:52

Tu sú odkazy na jednotlivé TTP úsekov V. koridoru:

http://www.zsr.sk/docs//Marketing/TTP/TTP101A2z.pdf
http://www.zsr.sk/docs//Marketing/TTP/TTP105A4z.pdf
http://www.zsr.sk/docs//Marketing/TTP/TTP106A3z.pdf
http://www.zsr.sk/docs//Marketing/TTP/TTP125A4zmena.pdf

Odkedy platí ktorá tabuľka je napísané na prvej strane, ale v zásade by to mali byť +/- aktuálne údaje. Pre teba je podstatný stĺpec 4, kde sú uvedené jednotlivé rýchlostníky. Kilometrická poloha je popísaná v stĺpci 2 a v stĺpci 7 je pri rýchlostníku dôvod obmedzenia rýchlosti, ak nejaký je. Smer od Košíc na Bratislavu sú údaje pre 2. traťovú koľaj, smer od Bratislavy na Košice sú údaje pre 1. traťovú koľaj.
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

Odoslaťod patriot » 25. Aug 2008 18:17

Modernizácia železničnej trate, II.etapa (Piešťany - N.M. n/Váhom)

Dátum výstavby: 2006 - 2008
Stav: v realizácii

Na zmodernizovanom úseku Piešťany - Nové Mesto nad Váhom s dĺžkou 19 980 m bude 11 nástupíšť, 2 zrekonštruované mosty, 6 podchodov, 2 batožinové tunely, 2 železničné mosty a 6 cestných mostov. V koncových staniciach v Piešťanoch a Novom Meste nad Váhom vynovia staničné budovy, zmodernizujú aj zastávky v Hornej Strede, Brunovciach a Považanoch.

V stavebných prácach je zahrnutá aj výstavba 5 protihlukových stien. V Piešťanoch pribudne čakáreň pre matky s deťmi, a všetky nástupištia upravia aj pre cestujúcich so zníženou schopnosťou pohybu a orientácie.

Stavbu realizuje Doprastav, a.s. v postavení vedúceho združenia s názvom „SK NOVÉ MESTO“.

Zdroj: Doprastav, a.s. Bratislava

Obrázok
Obrázok
Obrázok
patriot
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 256
Založený: 19. Máj 2008 20:52

Odoslaťod aquila » 25. Aug 2008 22:07

hm reko NMV a piestan, resp ich stanic je jedna velka katastrofa :roll:
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Piffo » 26. Aug 2008 08:24

aquila napísal:hm reko NMV a piestan, resp ich stanic je jedna velka katastrofa :roll:


Vidis, toto by ma zaujimalo, mozes to trochu rozviest? Ja poznam hlavne NM stanicu a to bola katastrofa odjakziva, takze co sa im podarilo este viac pototo?
Piffo
diskutujúci
 
Príspevky: 63
Založený: 12. Mar 2008 13:06

Odoslaťod aquila » 26. Aug 2008 08:32

napriklad na tychto dvoch staniciach boli pouzite na nastupistia tazke betonove prefabrikaty, ktore su nielen absolutne hnusne a nepasuju k tym staniciam, ale aj ich zle osadili .. v NMV sa dokonca dva piliere prepadli o desiatky CM .. skoro sa zrutila strecha .. samozrejme zle su robene aj zastresenia tych betonovych pilierov, kde napriklad cez presklenie prsi priamo do podchodu v piestanoch.. potom to ze zafixovali tym, ze zabetonovali tie priezory...

elektroinstalacia v podchodoch je vedena po vonkajsich stenach a tym padom "trosku" laka istych spoluobcanov a uz bola ze 2 x otrhana ...

reko stanicnych budov je uz uplny des ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Andrej » 26. Aug 2008 09:14

aquila, s tymto plne suhlasim, na druhej strane tu neboli takmer ziadne extremne meskania ako v pripade PK ci Leopoldova a casovo to tiez stihli lepsie.

K tym betonovym strecham - nechapem, preco ich pouzili. Zeby to vyslo lacnejsie? Nechce sa mi verit. Pripomina mi to betonove nastupistia ala Patronka alebo Kramare :roll:
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod magnus » 26. Aug 2008 10:10

A uplne najhnusnesie su tie akrylatove strechy v Piestanoch na nastupistiach, v ktorych stoji voda a zhromazduje sa tam prach. Zachvilku tam bude zospodu velke zelene oka a ucel presvetlenia nastupista tym padom padaaaa...neviem, cim rozmyslaju ti projektanti.
magnus
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 271
Založený: 11. Apr 2005 07:12
Bydlisko: Jasenica / Žilina

Odoslaťod aquila » 26. Aug 2008 10:15

vsak cez tie to prave zateka a tak ich preventivne zabetonovali nad podchodom ...

tam vobec tie betonove prefabriky su absolutny des .. najma na piestanskej stanici to uplne bije do oci .. nevskusne.. nechapem, kto povolil tak hnusny projekt ..
Obrázok používateľa
aquila
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 577
Založený: 03. Feb 2005 18:08
Bydlisko: doma :)

Odoslaťod Piffo » 26. Aug 2008 10:25

Tak aby som podporil frflanie na projektantov:
mne sa zda, ze na frak dostala nielen estetika, ale aj funkcnost.
V NM sa celkom bezne stretavaju v jeden moment rychliky zo smeru BA aj ZA plus tam este obcas zaroven stava "Cachticka strela" (smer Myjava). A na toto vsetko vyrobili jedno nastupiste s dvoma hranami (Cachticka strela nema kde cakat). Z neho potom vedie jedno uzke schodisko do rovnako uzkeho podchodu...tlacenica, zapcha, pripadne dobiehajuci clovek nema sancu stihnut.
Piffo
diskutujúci
 
Príspevky: 63
Založený: 12. Mar 2008 13:06

Odoslaťod patriot » 26. Aug 2008 20:03

A prebehla nejaká reklamácia, aquila ?
patriot
pokročilý diskutujúci
 
Príspevky: 256
Založený: 19. Máj 2008 20:52

Odoslaťod jano.z » 27. Aug 2008 15:46

piffo: Cachticke strely by mali mat po novom predsa vlastne nastupiste, na slepej kolaji napravo od stanicnej budovy.

Kazdopadne s tymi betonovymi prefabrikatmi suhlasim. Kto (Nove Mesto, Piestany, Poprad) povolil tie betonove zastresenia, zasluzi postavit k muru a hned vedla neho ten kto to vobec vymyslel a naprojektoval. Ved uz za komunistov toto bolo jasne a aj tie najvacsie betonove nadrazne kolosy (Ostrava, Klatovy, Usti nad Labem, ...) maju nastupistia so zeleznou konstrukciou zastresenia ...
jano.z
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 3
Založený: 12. Dec 2005 19:03
Bydlisko: ďaaaaaleko ...

PredchádzajúcaĎalšia

Naspäť na Železničná infraštruktúra

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 11 hostí.