Peter Olejár napísal:tomas1 napísal:no-future napísal:Dobrý den,
chceli by sme Vas poziadat o pomoc,
už viac ako 2 roky sa nič nerobí so železničným priecestím na výpadovke z Trnavy smerom do Senice ( hlavný ťah z Českej repibliky pri firme SONY)!
Doterajšie kritiky viedli len k tomu, že sa vysvetľuje, prečo sa to nedá opraviť. Železničné priecestie je totálne rozbité, dá sa tadiaľ ísť max. 1-2 km/h !, ak pôjdete rýchlejšie, poškodíte si vozidlo. Kompetentní to “vyriešili” tak že tam obmedzili rychlosť na 10km/h, ale veď to nie je riešenie. Pri vstupe do Trnavy sa stále tvoria niekoľko 100 metrové kolóny! A to nehovorím napr. o sanitkách, ktoré sa potrebujú dostať čo najrýchlejšie na miesto určenia. Pri rýchlejšom prejazde by si najskôr rozbili vozidlo a pacient by zomrel na otrasy mozgu
Majiteľom priecestia, presnejšie tej koľaje, na ktorej je ten problém, patrí firme, ktorá je v konkurze. Poprosím aby ste neobviňovali všetkých naokolo. Čo sa týka otázky, prečo ho neopraví mesto... To je ako keby som chcel aby mi mesto opravilo môj súkromný dom. Na nakladanie s verejnými prostriedkami sú určité pravidlá.
V zlom stave je hlavne smer do centra Trnavy, čiže kolóna sa tvorí mimo mesta, kde to nikomu nevadí. A lieviky sú v strede mesta väčšie, takže toto priecestie nezvyšuje čas prejazdu cez mesto v špičke v hlavnom smere. Vodič je na nerovnosti upozornený dopravnou značkou.
Nechcem to zľahčovať, len to dať na správnu mieru. Ale váš príspevok je úplne mimo reality!
Toto priecestie by sa malo zacat v aprili 2008 rekonstruovat.
Priecestie chce mesto na Trstínskej opraviť
Železničné priecestie na Trstínskej ceste, ktoré komplikuje život mnohým vodičom, sa mesto rozhodlo na vlastné náklady opraviť. V súčasnosti čaká na súhlasné stanovisko majiteľa vlečkovej koľaje. Vodiči, ktorí denodenne prechádzajú cez Trstínsku cestu, sa už roky pasujú s poškodenou vlečkovou koľajou, ktorá ide súbežne popri železničnom priecestí. „Toto je možné iba na Slovensku,“ reagoval jeden z vodičov. Pracovníci ŽSR – atrakčného obvodu v Trnave už pred dvoma rokmi skonštatovali, že stav vlečkovej koľaje je nevyhovujúci. Úrad pre reguláciu železničnej dopravy preto uložil pokutu jeho vlastníkovi, ktorým mali byť Považské mlyny a cestovinárne – v súčasnosti v konkurze. Správca konkurznej podstaty Jaroslav Gabriš uviedol, že vlastníkmi vlečkovej koľaje nie sú. O prinavrátenie trnavského mlyna totiž vedú spor so spoločnosťou PMaC, ktorá ho predala aj spolu s vlečkou zahraničnej spoločnosti Lavington Consultant LTD. „To znamená, že za stav koľaje zodpovedajú oni,“ reagoval. „My sme sa ako vlastníci oprave nebránili. O vlečke sme rokovali aj so spoločnosťou RT Plus, ktorá ju od nás chcela odkúpiť. Zároveň by ju aj opravila,“ vysvetlil Gabriš. „Medzitým sme sa však dozvedeli, že PMaC predala mlyn ďalšej firme.“ Keďže jej zástupcovia nereagovali na výzvy Úradu pre reguláciu železničnej dopravy, mesto sa rozhodlo zakročiť. Čakajú na stanovisko „Primátor mesta minulý štvrtok adresoval list zástupcovi spoločnosti Lavington Consultant LTD, v ktorom sme skonštatovali nevyhovujúci stav vlečkovej koľaje. Oznámili sme mu, že sme sa ho rozhodli na vlastné náklady zrekonštruovať,“ informoval hovorca Trnavy Pavol Tomašovič. Podľa neho rozhodol verejný záujem, pričom na opravu chce mesto vyčleniť takmer 800-tisíc korún. Ak sa zástupca spoločnosti do siedmich dní nevyjadrí, mesto to bude považovať za súhlas na položenie novej konštrukcie tuhej vozovky. „S opravou by sme tak mohli začať už začiatkom apríla,“ dodal Tomašovič. V prípade, že s tým spoločnosť nesúhlasí, bude mesto hľadať ďalšie právne kroky, ako situáciu na Trstínskej riešiť.⋌PETRA NAGYOVÁ
© 2008 Petit Press. Autorské práva sú vyhradené a vykonáva ich vydavateľ. Spravodajská licencia vyhradená.
[31. 3. 2008]
Zdroj:
http://www.mynoviny.sk/c/3806076/Priece ... ravit.html