Předem děkuji za jakékoliv odpovědi.
no mozem k tomu nieco napisat, aj ked v starsich prispevkoch je toho napisane az-az a su aj lepsi znalci tejto problematiky.
Je stále aktuálních pouze těch 15O m D3 na slovenské straně a o něco delší úsek rychlostní komunikace S69 na polské?
ano.
Mohl by někdo prosím poslat odkaz na nějakou vládní dohodu nebo ujednání, kde se polská strana zavazuje k vybudování navazující nadřazené infrastruktury a případně, kdy se počítá se jejím dokončením.
poliaci robia poloprofil RC, po velmi malych castiach, nasa I/11 je kvalitna cesta uz davnejsie a nevyhovujuci je len usek od Cadce na sever.
http://www.highways.sk/other/Zwardon-Laliki.html
Zároveň bych ocenil i nějaké ospravedlnění, proč se vlastně budude tento tah, který je součástí sítě TEN-T, buduje v kategorii D 26,5 a ne například jako R 22,5 nebo ještě nižší třída.
je to D 24,5 ale zevraj ani dialnicne normy nie su poriadne splnene, nikto vsak nevedel vysvetlit naco to ma byt dialnica ked nadvazovat bude max. polska RC v poloprofile. u nas mnohi nechapu ani to preco je to vobec TEN-T.
Jaká je odhadovaná vytíženost tohoto úseku v době dokončení celé D3 a S69?
to sa nevie, existuje odhad na vytazenost po dokonceni poloprofilu od Cadce po hranicu s nadvazujucim poloprofilom S69 (cize zrusenie obmedzsenia pre nakladiaky) a to je 5.610 aut/24 hod.
http://www.rokovanie.sk/appl/material.n ... Zdroj.html