D1 Tunely Šutovo, Malá Fatra, Rojkov, Havran

sekcia venovaná tunelom a príslušným stavbám

Moderátor: Moderátori

Odoslaťod LubosG » 20. Okt 2007 11:14

Tak podme stavať cez PPP cesty I.triedy, chodníky v mestách a tak. Načo by nám boli teraz ešte diaľnice, taký luxus si mi nemôžme dovoliť.
D1 NM
Obrázok používateľa
LubosG
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 87
Založený: 13. Jan 2007 18:16
Bydlisko: BpJ/NM

Odoslaťod sergej » 03. Jan 2008 18:31

Pri Sutove zlty variant so zarezmi :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8963

"...Pri červenom variante sa počíta s výstavbou štyroch tunelov, ale najväčším problémom je, že zasahuje do ochranného pásma a keďže sú veľké problémy s dodržiavaním pravidiel ochrany chránených území medzinárodného významu Natura 2000, ktoré sú platné od vstupu Slovenska do EÚ, neviem si predstaviť, ako by sme zabezpečili vydanie stavebného povolenia. Slovenské a európske úrady životného prostredia a Európska komisia by sa tak či onak vyjadrili, že tam nemôžeme stavať."
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Odoslaťod expwy » 03. Jan 2008 22:06

Sergej napísal:Pri Sutove zlty variant so zarezmi :arrow:

http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=8963

"...Pri červenom variante sa počíta s výstavbou štyroch tunelov, ale najväčším problémom je, že zasahuje do ochranného pásma a keďže sú veľké problémy s dodržiavaním pravidiel ochrany chránených území medzinárodného významu Natura 2000, ktoré sú platné od vstupu Slovenska do EÚ, neviem si predstaviť, ako by sme zabezpečili vydanie stavebného povolenia. Slovenské a európske úrady životného prostredia a Európska komisia by sa tak či onak vyjadrili, že tam nemôžeme stavať."

Samé nezmysly a manipulovanie s verejnou mienkou s cieľom presvedčiť ľudí o správnosti a jedinečnosti realizácie ponúkaného variantu...
30/2020 & VL 6 & TP 117/118 - systémový prístup k pravidlám cestnej premávky a DZ
Obrázok používateľa
expwy
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 183
Založený: 08. Apr 2005 09:30

Odoslaťod Andrej » 03. Jan 2008 22:21

MH napísal:Samé nezmysly a manipulovanie s verejnou mienkou s cieľom presvedčiť ľudí o správnosti a jedinečnosti realizácie ponúkaného variantu...

Tiez mam stale ten pocit :roll: . Neverim, ze neexistuju take modifikacie tychto variantov, aby sa dalo predist budovaniu tolkych zarezov. Ku Korbelke som sa uz vyjadril vo vedlajsom vlakne :roll:
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod clim-ber » 28. Okt 2009 18:14

V stredu 21.10.2009 sa zacali prace ( presne podla harmonogramu zacatia vystavby - a sice odlesnovanie upatia Kopy nad brehom Vahu v mieste buducej spojky dialnice s cestou E18 ) v Kralovanoch z juznej aj severnej strany. Detailny casovy harmonogram kompletnej vystavby useku s tunelmi k nahliadnutiu tu : http://www.rokovania.sk/appl/material.n ... loha_2.pdf


PS : informacie tykajuce sa casoveho harmonogramu su samozrejme bez zaruky
clim-ber
návštevník
 
Príspevky: 17
Založený: 27. Okt 2009 20:34

Odoslaťod LubosG » 28. Okt 2009 18:55

Tie prípravné práce by mali byť realizované na 25-ich km, celý úsek D1, ktorý má ísť do výstavby cez PPP1 má ale dĺžku 75 km. To znamená, že sa vybrali len také miesta (zložitejšie), kde je potrebné tieto práce vykonať dopredu(portály tunelov, zárezy, MÚK ai.) alebo tie vyčlenené peniaze - tuším okolo 17,18 mil.€ na tieto práce vystačia len na tých 25 km a prípravné práce na zvyšných 50-ich km sa urobia už v rámci normálnej výstavby?
D1 NM
Obrázok používateľa
LubosG
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 87
Založený: 13. Jan 2007 18:16
Bydlisko: BpJ/NM

Odoslaťod Andrej » 28. Okt 2009 19:03

Pripravne prace sa tykaju vsetkych usekov v I. baliku.
Tu najdes harmonogram aj pre ostatne useky
http://www.rokovania.sk/appl/material.n ... enDocument
Andrej
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 608
Založený: 08. Feb 2005 16:57

Odoslaťod Dialniciar » 12. Nov 2009 14:20

lubos napísal:Tie prípravné práce by mali byť realizované na 25-ich km, celý úsek D1, ktorý má ísť do výstavby cez PPP1 má ale dĺžku 75 km. To znamená, že sa vybrali len také miesta (zložitejšie), kde je potrebné tieto práce vykonať dopredu(portály tunelov, zárezy, MÚK ai.) alebo tie vyčlenené peniaze - tuším okolo 17,18 mil.€ na tieto práce vystačia len na tých 25 km a prípravné práce na zvyšných 50-ich km sa urobia už v rámci normálnej výstavby?


15 mil. € bez DPH, čo je niečo cez 17 mil. € s DPH kryje úver a použijú sa na 25 km :!: ... ostatných 50 km sa bude upravovať v rámci výstavby, resp. aj priebežne, ale treba na to ďalších cca. 25 mil. €
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod clim-ber » 21. Dec 2009 17:33

tak, a je to tu, co sme presne vedeli http://ekonomika.sme.sk/c/5163682/penia ... -neda.html. pekne nam to tu rozbili cele a teraz nam to tak ostane :(
clim-ber
návštevník
 
Príspevky: 17
Založený: 27. Okt 2009 20:34

Odoslaťod Dialniciar » 21. Dec 2009 20:24

Ešte nič nie je stratené: stále môže NDS svoje stanovisko zmeniť (len to potom mení podmienky zmluvy PPP a jeho výber, ale keďže je to PPP, tak to môže byť všetkým okrem daň. poplatníkov jedno; nehrozia nám pokuty a sankcie) alebo MDPT môže dať rázne stanovisko. V každom prípade bez podpory 800-1000 mil. € z EIB sa tieto úseky len tak nepostavia, ale ešte existuje aj ďalšia varianta: vypustiť tento úsek z balíka.
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod sergej » 21. Dec 2009 20:33

Dialniciar napísal: V každom prípade bez podpory 800-1000 mil. € z EIB sa tieto úseky len tak nepostavia, ale ešte existuje aj ďalšia varianta: vypustiť tento úsek z balíka.

Ale bez novej sutaze to nepojde. Inak to skonci malerom.
Obrázok používateľa
sergej
administrátor
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 160
Založený: 20. Feb 2005 09:28
Bydlisko:

Odoslaťod Dialniciar » 21. Dec 2009 20:35

sergej napísal:
Dialniciar napísal: V každom prípade bez podpory 800-1000 mil. € z EIB sa tieto úseky len tak nepostavia, ale ešte existuje aj ďalšia varianta: vypustiť tento úsek z balíka.

Ale bez novej sutaze to nepojde. Inak to skonci malerom.
Teraz sa mi to nechce vyhrabávať, ale bez tohto úseku sa ušetria financie a úver by nemusel byť v takomto rozsahu a menší by poskytli ďalšie banky. :wink:
Dialniciar
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 304
Založený: 23. Jún 2005 19:16

Odoslaťod Pacho » 21. Dec 2009 22:39

no a mesikovská zelena bublina splasla, EIB nepotvrdila, že sa zaoberá týmto problémo. Vid TA3 spodný teletext. Takto mohla byť PX už dávno, a za menej penazí urobená, a ušetrených niekoľko mrtvych chodcov...... tak toto je tá zelená politika. to isté ZH, kde keď zeleny nepochodili, tak poslali aspoň veľký bager. Škoda, že nezverejnili vodiča, možna by sme sa divili, že jeho menao začina na M a končí na K :-)
Pacho
veterán fóra
 
Príspevky: > 1000
Obrázky: 119
Založený: 09. Máj 2006 07:19
Bydlisko: Lipt. Mikulas

Predchádzajúca

Naspäť na Tunely

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 8 hostí.