Moderátor: Moderátori
Pacho napísal:DrX s tým cestovným poriadkom, som nechcel navodiť zasa "madarsú kartu" (dnesnej madarskym stihomamom trpiacej generacie nestane), ale som skôr chcel naznačiť, že postupným a niekoľkoročným upravovaním tratí sa daju tie časy skracovať. Tuná zasa narážame na problé, že slovensko nepotrebuje prepojiť KE-BA, ale obslúžiť celý región, Z KE do BA maš možnosť ísť OA BUS R ale aj lietadlom, ale napríklad z LM isť lietadlo je hlúposť, najprv cestovať do PP..... Tak si myslím, že tento rýchlik je veľmi dobý. Nechem zasa rýpať, ale skús napísať aký tovar sa vozí južným smerom? fakt neviem. Nie som odborník, ale myslím si , že ten sever ďaleko viac obslúži aj nákladnu dopravu.
Stavať južný železničný rýchlokoridor, len preto, aby sa niekto odviezol z KE do BA za 2,5 hodín, nie že by to bol moc veľký luxus, ale SR si to v súčasnosti jednoducho nemôže dovoliť.
Čiste teoreticky, keby sa juhom potiahla širokorozchodná až do W, možna zavedú aj rýchliky, ktoré pôjdu po nej za 2,5 hod
Pacho napísal:nejdem plemizovať, o prúdoch nákladnej dopravy, lebo pravdupovediac nemám o nej žiadnu predstavu. No len nepochopí, a skús mi to vysvetliť, prečo naši otcovia, a praotcovia, začali staviat Košicko-Bohumínsku železnicu, keď už vtedy to mohli postaviť na rovine juhom?? a ako hlupáci stavali tunely, mosty cez ten zbytočný sever?
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.