Našou prioritou je stabilizácia spoločnosti (profil spoločnosti Doprastav, a. s.)
viewtopic.php?f=35&t=13920Zaujímavé ako sa DPS nepáčia čudné praktiky v Maďarsku, čo takto sa zamyslieť nad správaním na domácom trhu
"Maďarsko možno charakterizovať ako krajinu s neštandardným verejným obstarávaním. Nie je nezvyčajné, ak vo verejných súťažiach nezvíťazí ponuka s najnižšou cenou, ak je viacero uchádzačov vylúčených alebo – čo je najčastejšie – sa súťaž zruší. V období od júna 2009 do termínu parlamentných volieb sa v Maďarsku nevyhodnotila ani jedna verejná súťaž diaľnice či železnice, pričom v tomto období sme podali 19 ponúk na projekty v hodnote asi 493 miliónov eur."
...niečo načrtli aj o blízkej budúcnosti:
O ktorých konkrétnych zákazkách môžeme v súčasnosti hovoriť?
Na Slovensku sa zúčastňujeme na každej verejnej súťaži na dopravné stavby, teda diaľnice, cesty, tunely či železnice. Viaceré zákazky v procese súťaže som už vymenoval, zaujímame sa aj o ďalšie pripravené zákazky na výstavbu ciest, ako sú R2 Žiar nad Hronom – obchvat, I/75 Galanta – obchvat, I/68 Škultétyho – ZVL Prešov, Zvolen – Pustý Hrad – Neresnica a ďalšie stavby, napríklad rekonštrukcie povrchov ciest. Okrem toho, pochopiteľne, súťažíme aj v segmente vodohospodárskych a ekologických stavieb, predovšetkým v stavbách odkanalizovania obcí a ČOV. V tomto segmente je, žiaľ, počet vyhodnotených súťaží v nepriaznivom pomere k zrušeným. V menšom rozsahu sa uchádzame aj o zákazky v segmente pozemných stavieb, tu je však konkurencia mimoriadne široká a väčších stavieb je minimum.
V zahraničí ide najmä o veľké projekty dopravných stavieb, v Maďarsku sú to rekonštrukcie železničných tratí a budovanie úsekov M3 či M0. V Poľsku sú to stavby úsekov diaľnic A1, A4, A8, ako aj projekty rýchlostných komunikácií, napríklad úseky S69 Bielsko Biała – Źywiec – Laliky a S17 Kurów– Lublin – Piaski.