Moderátor: Moderátori
Andrej napísal:Ved prave to je funkcia D a RC - pre tranzit. Na dochadzanie do mesta nema sluzit dialnica, ale privadzac. A opakujem, bolo by dobre, keby sa spolu s R1 staval aj privadzac z R1 na Galvaniho (D1, letisko).
Je to uplne bezne vo svete, aj ceska D3 bude koncit na Prazskom okruhu.
aquila napísal:aspon uvidime, ze ci pocitaju s 3+3... Aspon v useku keletec raca by to malo zmysel
Pristavny most sa staval od r. 1978, to, ze nie je postaveny na väcsiu kapacitu je dôsledok nielen predpokladanej intenzity (50 tis), ale hlavne obdobim, v ktorom sa staval. Dalsi dovod bol zrejme financny - stavba stala na tu dobu obrovske peniaze - vyse 1 mld. KSC. Doba vystavby bola tiez extremna - takmer 8 rokov.pristy27 napísal:Tak ano, ale tiez si treba pozriet kedy sa stavala...
Kedze sa v podstate D4 este stale pripravuje, tak treba mysliet aj trochu dopredu a nie len platat to co hori dnes.
Ano, takyto pristup je urcite o dost drahsi, teda aspon dnes, ale moze sa to vratit v buducnosti. Bohuzial na taketo veci nikto nemysli.
Suhlasim, ze vacsinu z intenzit tvori lokalna doprava ludi co denno-denne prichadzaju do prace, ale ti tiez nerobia na jednom mieste v Bratislave teda mozu vyuzit na dopravu aj casti D4 ale asi ich vela nebude a v tom ma lepsiu polohu D1, ktora dokaze obsluszit v tomto smere obrovske uzemie.
O tejto technickej studii som pocul, asi sa zhodneme, ze Pristavny most kapacitne nestaci uz aspon 10 rokov. Otazkou je ci taketo rozsirenie pomoze a kolko bude stat.
Podla mna Pristavnemu mostu viacej pomoze kompletne dostavana D4 od Rakuskej hranice na juhu az po hranicu na severea samozrejme aj s dostavanou Rakuskou S8.
Ale tak takehoto pekneho sna kym sa dockame tak uz mozno ani to nebude kapacitne stacit...
Andrej napísal:Pristavny most sa staval od r. 1978, to, ze nie je postaveny na väcsiu kapacitu je dôsledok nielen predpokladanej intenzity (50 tis), ale hlavne obdobim, v ktorom sa staval. Dalsi dovod bol zrejme financny - stavba stala na tu dobu obrovske peniaze - vyse 1 mld. KSC. Doba vystavby bola tiez extremna - takmer 8 rokov.
Andrej napísal: Vypocty v technickej studii a EIA hovoria o odlahceni Pristavneho mosta po dostavani D4 radovo v tisicoch voz./den, cize prakticky ziadne. Preto ho bude potrebne skapacitnit - idealne zrejme rozdelenim na tranzitnu (terajsi most) a mestsku cast (nove, paralelne mosty).
eucitizen napísal:Ani keby donutili tranzit do CZ ist cez tento usek?
aquila napísal:mierova senecka nestacila ani pri otvarani .. tam bol dost diametralny rozdiel .. D4 bude stacit .. tam ten potencial na 50000 intenzity nie je .. to nie je ani sitina, a ani mierova senecna a ani nieco ako S1 ako som spominal ..
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.