kaviarista napísal:No, to zalezi odkial pojde ten, komu ma byt milsie. Ak od Krakowa (pripadne hocikde vychodne od neho), tak urcite po R3. Ak z Katowic, tak bude mat k dispozicii dobru alternativnu cestu cez Tesin. Jedine polske mesto, ktore by to mohlo nadmieru ocenit je Zywiec . A to by uz bol teda luxus, aky by si beztrestne nemohli dovolit ani v Nemecku.
luxus by to nebol a nebolo by to len o meste zyviec, ale o to ze RK z polska na rabku/trstenu tak skoro nebude kym S69 sa realne buduje a ked bude tunel milowka, tak je to dost velky progres oproti slovenskej strane .. skratka ci sa to niekomu paci alebo nie D3 je na hlavnom TINA koridore a EU zaujimaju hlavne TINA koridory, na ktore aj poliaci vo velkom beru $$$
kaviarista napísal:Najlogickejsi postup pre buducnost: Dohodnut sa s Cechmi, nech postavia rychlocestu Tesin-Svrcinovec za pomoci presunu prostriedkov z inych cestnych stavieb niekde na zapade CY, z ktorych SK nema az taky osoh a my za to na par rokov zakonzervujeme Skalite.
silne nevyhodne pre slovensko, jedna cesi by (logicky) na taketo nieco nepristupili, vsak na co ? a navyse ide o konkurenciu. tymto by mal vacsi rozvojovy impulz tesinsky region ako kysuce. navyse ked uz by bola Rka dovedena po cadcu resp CR hranice odtial to je uz kusok do PL, bolo by skoda nevyuzit faktu ze S69 sa tiez pomaly dostavuje ...
kaviarista napísal:Na nasej strane postavit rychlocestu ZA-Svrcinovec . Ale este predtym vrhnut sily na dokoncenie D1, R1 , obchvatov na R2 a cast R3 popod Donovaly.
D1, R1 ako aj obchvaty R2 su dane o tom nie je pochyb.
R3 popod donovaly nepojde, ak je pravda co je napisane v inom fore, tak R3 pojde varianom A2 (co je ze vraj najlacnejsi ale podla mna asi ten neajmenej vhodny
ale o tom v inej teme ...