Moderátor: Moderátori
„Možno nám cez analytické údaje nevyjde výhodnosť stavať cestu cez Oravu, ale my si dopredu vytvárame priestor, že aj po verejnej konfrontácii (...) sa máme právo politicky rozhodnúť, že cestu na Orave potrebujeme, pretože ju tu potrebujú ľudia, ktorí tam chcú žiť, a naším záujmom je, aby ľudia z Oravy neodchádzali, ale aby tam zostali, aby za nimi prišli investori a tvorili sa tam nové pracovné miesta,“ vysvetľoval Kažimír v lete, keď v tom čase ešte ministrovi dopravy zo strany Sieť sľúbil, že výsledky detailných analýz o tom, ktoré autostrády sa oplatí viac a ktoré menej, vôbec či neskôr stavať, nebudú stáť v ceste politickým rozhodnutiam.
plš napísal:Minule niekto naznačil, že po jeho profesijnej linke prišiel k záveru, že v aglomerácii Martina sa niečo významného investičného chystá. V bašte jedinej slovenskej čs VHJ ZŤS Martin /v súčastnosti nedocenenej/ je to z celého Slovenska najpravdepodobnejšie..
bodrik napísal:S tým súhlasím. Poliaci aj tak potrebujú viac rozdistribuovať dopravu do Zakopaného než je tomu v súčasnosti. Bo Zakopianka od Nowego Targu je už preťažená. Od Chocholowa to však je o dosť prázdnejšie.
Na Slovenskej strane by to ale bolo o takmer 10km R-ky viac, než sa je to plánované teraz. Ale pomohlo by to na našej strane rozvoju turizmu v oblasti Roháčov a Oravíc. Hlavne by to ale bolo reálnejšie na realizáciu z pohľadu Poliakov. Bolo by to vlastne zhruba v trase bývalej železnice ktorá viedla medzi Trstenou a Nowym Targom.
Trstená - Liesek - Čimhová - Vitanová - Hladovka - Suchá hora - PL.
plš napísal:Minule niekto naznačil, že po jeho profesijnej linke prišiel k záveru, že v aglomerácii Martina sa niečo významného investičného chystá. V bašte jedinej slovenskej čs VHJ ZŤS Martin /v súčastnosti nedocenenej/ je to z celého Slovenska najpravdepodobnejšie.
Lorenc napísal:bodrik napísal:S tým súhlasím. Poliaci aj tak potrebujú viac rozdistribuovať dopravu do Zakopaného než je tomu v súčasnosti. Bo Zakopianka od Nowego Targu je už preťažená. Od Chocholowa to však je o dosť prázdnejšie.
Na Slovenskej strane by to ale bolo o takmer 10km R-ky viac, než sa je to plánované teraz. Ale pomohlo by to na našej strane rozvoju turizmu v oblasti Roháčov a Oravíc. Hlavne by to ale bolo reálnejšie na realizáciu z pohľadu Poliakov. Bolo by to vlastne zhruba v trase bývalej železnice ktorá viedla medzi Trstenou a Nowym Targom.
Trstená - Liesek - Čimhová - Vitanová - Hladovka - Suchá hora - PL.
Tak som to skúsil naskicovať... To by ale Oravou vela vody pretieklo, ze by do Chocholowa rychlostna cesta viedla
https://www.dialnice.info/gallery/image ... e_id=35218
Laky napísal:Neviem ci mal byt cervenou, nema SP. Mozno preto vahaju.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.