Moderátor: Moderátori
jarino napísal:Keď nerobí problémy podpísať dodatok na výstavbu privádzača do ZA...
Ale tie ostatné drísty v tom článku.
Čo si to sľubujú od toho pripojenia k BB kraju... Tam je tých zabudnutých oblastí ešte viac. Či to má byť nejaká tlačenka na predĺženie R1?
st09 napísal:Garip, ale ten prechod cez ŽSR by mal význam len vtedy, keby sa tunel Čebrať budoval v pôvodnej verzii - prístup k západnému portálu. Prejazd z parkoviska ČOV je totiž medzi Rybárpolom a Hrboltovou, nerieši prístup mimo obce do časti Záskalie, kde sa uvažuje s novým ZP predĺženého tunela! Alebo vybudujú prístupovú cestu popri železničnej trati až po koniec Hrboltovej?
medima napísal:Počkaj, kým príde doba, keď sa budú za tvoje dane staviať grécke a poľské diaľnice. Nehovor hop, kým nepreskočíš. Ešte vyvezú aj tvoje dane pre probruselských bankárov a budú si za nich užívať iní. Stačí, že slabší členovia eurozóny vykážu krach a budeme sa im skladať my.
jarino napísal:Len nech to pripravia tak, aby žiadne problémy už neboli.
Zhotoviteľ koncom roka by mohol mať spravené nosné konštrukcie na mostoch okrem Hubovej. Aj v jeho záujme je to rozbehnúť čím skôr.
V Hubovej na jednej komore už sú váhadlá. Stále robia mostné pole nad cestou 1/18.
Pri Liskovej sú nosníky položené cca po mostné pole nad Váhom. Ďalej k železnici pripravujú priečniky.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: RDVN a 19 hostí.