Moderátor: Moderátori
random napísal:cerveny variant no to je skoro ako moj korbelkovy ibaze portali su umiestnene moc daloko od upetia hory ... ale to je u takmer vsetkych tuneloch co su zaznacene ... dobre ... nieje to presne ... chcel si tym vyjadrit iba nieco ... ok berem...
parker napísal:Možesa niekto z kompetentnych alebo znalych vyjadriť k tomu či je v hre aj ten zelený variant? Mám na neho osobne najlepší názor zo všetkých. Jediné čo tam "hapruje" a to dosť vážne, je VVN... ??
random napísal:niesom sice kompetentny ale ten variant je isto na dobro vyluceny ... v hre su dva (tie co som nakreslil) na ostatne nedostanu povolenie od ZP alebo su pridrahe ...
Andrej napísal:Ked sme uz pri tych portaloch, tak sa najprv pozri na svoju mapu -> tam mas portaly zaznacene podstatne dalej na urovni kopca ako ja (napr.tunel Krobelka,zap.portal,tunel Rojkov...)
Neber to ako provokaciu, len chcem aby to bolo objektivne
Andrej napísal:Preco by zeleny variant nemal dostat povolenie od ZP? Neprechadza predsa ziadnym chranenym uzemim
A neviem preco sa stale ohanas tvojim nakresom, ked podla sucasneho planu NDS dialnica povedie juzne od Kralovnian
random napísal:len ma mrzi jedna vec ze sice si si zohnal turisticku mapu ale z roku 1985 (p.k. ) ... vazne je stara a neeviduje zmeny ktore sa odvtedy udiali ... NP Mala i velka fatra sa rozrastla a zabrala celu CHKO kopa az po vah ... takze tam naozaj nieje miesto na dialnicu ... je tam sice zopar plochsich brehov ale to neznamena este ze je to vhodne miesto pre dialnicu ... na opacnej strane je situacia ina ... tam NP mala fatra zacina az vyssie na svahu (az na jedno miesto ale nemam presnejsiu mapu aby som to mohol pitvat) ...
random napísal:... problemom u teba ale vidim v tom ze pravdepodobne si tie varianty obkreslil z mapy ktora ma podstatne mensiu mierku ako ta turisticka a teda to zakreslenie v povodnej mape bolo asi podstatne nepresnejsie ako by sa z toho dalo vycitat ci to ide po pravej alebo lavej strane ...
random napísal:ja som nemal k dispozicii mapu od JGho ... lebo som na jej existenciu zabudol ... isiel som iba podla info o tuneloch s NDS ... presiel som si mnozstvo fotografii danych lokalit ... topo data som mal z google earth a geologicke pomeri som si ponachadzal v dokumentoch na internete (sice strohe ale predsa) ... toto je sice malo na to aby som mohol extrapolovat alebo dokonca exhumovat mnou nikdy nevideny povrchovy variant v priblicne rovnakej mierke ako som ho predstavil ja ... napisal som sice ze to nemusi byt celkom tak ako som to nakreslil ale nemozem uznat tvoje namietky ked si ani nepozres vyskopisi na mape a tunel ti zacina niekde na poli pred kopcom (korbelka zapadny portal) ... keby som mal k dispozicii aj mapu ktoru si pouzil ty tak by som to iste vymakal lepsie ... urcit miesto portalu je mozne urcit aj intuitivne z podobnych situacii inde vo svete (fotiek je tu 100ky) ... a z popisu smerovych a vyskovych pomerov v tuneli (z NDS alebo ine) je mozne vypocitat polohu opacneho portalu ... no google earth ma vyskopisne data obmedzene na raster 100-300m ... takze ja tam nevidim oblinu ale hranu ... no ta by som chcel vidiet toho mozgaca co by to chel prekopat ...
random napísal:takze je tu isty rozdiel medzi nami dvoma .... ale ja si obhajujem svoju pracu ... myslim ze je to normalne ... alebo ee?
random napísal:v podstate moj zeleny a andrejov zlty su totozne varianty ale inak interpretovane ... no ale dobre nebudem sa ohanat mojim nakresom ...
Andrej napísal:Aj ked pred chvilou tu este bol prispevok od Dy reagujuci na tvoju gramatiku a takisto kriticky aj k tvojej istote vo variantoch len neviem, kam ten prispevok zmizol...
random napísal:ak bude v tejto casi trasuvanie take ake som nakresli a asi vsetci sa zhodneme na podobnych trasach iba jeny s tunelom a druhy bez tunela v pocekoch pri sutove ... bude toto lokalita kde bude na 100% dalsi tunel ... ale druhy tunel (mala fatra) podla popisu nemoze byt v tomto kopci ... skor sa mi to zda ne vdepodobne ... lebo v popise je napisana max vyska nadlozia 80m a krpelanske tuneli (to su te dva zeleznicne - z toho jeden sa vola aj "U sutova") maju nadlozie do 50m ... preto ta skepsa ... inak na tej lavej strane vahu ... no co ja viem ... ja vlastne neviem ... takze je to moj dohad ako som to napisal ... mze to ist aj po lavej ... je tm v predoslej zakrute aj plochsi svah ... ale aj ked pojde tdeto tak sa znova vrati mostom na pravu stranu ... a prejde nad kralovanmi ... a mozno nie ... tiez ma to lakalo k takejto variante no rozhodol som sa inak
random napísal:kedze NDS si nedalo za namahu presnejsie popisat pozicie tunelov tak mozeme iba vsetci hadat ... a aj ked ma niekto nejaku mapu moze ist iba o relikt prvotnej studie ... tak sa nechajme prekvapit
Tibx napísal:Inac vyska toho kopceka na zeleznicnimi tunelmi je okolo 120 m
random napísal:usek tunel sutovo: vyustenie D1 je asi 15-20m nad urovnou (a asi 50m nasever) zeleznicnej trate ...v tesnej blizkosti (ak niepriamo v areali ) byvaleho lomu brizolitu ... hornina je tu velmi drobiva a tunel sa bude asi cely stavat ako hlbeny (to hovori aj NDS) vyska nadlozia neprekroci 30m (dalsia zhoda)
random napísal:nieco som uploadol do map a do vizualizacii ...
tak ked pozeram na ten 2. krpelansky tunel (alebo U sutova --> rail.sk) keby islo o dialnicu asi by som zrusil ten satary brizolitovy lom ... pod nim je sice celkom pekne jazierko ale neviem ci je tam povolene kupat sa ... asi skorej ee ... ktovie co je v tom brizolite (inak tycke sa hovory brizolit ... tak asi preco )... ... bol by z neho nadherny zarez ... a aspon by sa to tam skulivovalo ... teraz to pripomina mesacnu krajinu ....
Andrej napísal:Plny suhlas, ten kamenolom by tam ani trochu nechybal Moze vsak byt portal tunela umiestneny v lome?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 29 hostí.