Moderátor: Moderátori
Nido napísal: obmedzenie rychlosti na 80 km/h je uz od MUK Voderady, co mi pride trosku dost kedze je to 10 kilometrov od stavby (znacky v stredovom deliacom pase su este otocene)
Peterman napísal:Najprv sa mala zrekonštruovať stará senecka z BA do SC na 2+2 aj časť useku smerom na Sereď( stará panelka čo este nie je dokončená ) a az potom riešiť D1. Takto upravená cesta by ľahšie prebrala časť dopravy z D1, počas prestavby useku D1 BA-TT.
Pretože pri rozširovaní D1 nastane neskutočný dopravný chaos, uz je to vidieť teraz pri výstavbe MUK Blatné
A este o ďalekej budúcnosti .. a ak sa este postaví plánovaný usek R1 z BA po Sereď ( nie na Vlčkovce, čo je uplne nezmyselne smerovanie, malo by to prichadzat k stávajúcej R1 az takmer k mostu cez Váh aby optimálne viedlo dopravu v smer na a z BA ), tak megalomanské rozšírenie D1 na 4+4 ani nebude potrebné, pretože hlavný tok dopravy ktorý ide od stredného a východného Slovenska cez Nitru už nepojde na Trnavu, ale bude od Serede pokračovať na BA. a tiež sa tým vytvorí nový vstup do Bratislavy a na obchvat D4.
aquila napísal:ono je skor zaujimave sledovat, ze bohvie ci R1 na vlckovce vobec bude, lebo v jednom z clankov je napisane, ze prestavbou I/61 na bezurovnoveho stavu sa z nej stane rychlostna cesta ... cize vobec by som sa nedivil, keby I/61 premenovali na R1 a vlastne pokracovanie dalej by bolo pokracovanie R1 .. co by mozno nebolo az take zle riesenie, aj ked hej, ked uz R1, tak mala by zacinat idealne predlzenim galvaniho a prelozky II/561 ..
ullsus napísal:Inak vcera bola na RTVS aj diskusia ohladne triblaviny: https://www.rtvs.sk/televizia/archiv/11687/122641#203
cas : od 03:22
ullsus napísal:Už sa k tomu verejne vyjadrila aj NDS...
https://www.ndsas.sk/press/spravy/nove- ... bratislavy
Používatelia prezerajúci si toto fórum: John Lox, rybana1 a 50 hostí.