Moderátor: Moderátori
Do protestu, ktorý bude 29. novembra naraz na deviatich miestach Slovenska, sa pripája aj Zvolen. Kým v Krupine protest organizuje občianska iniciatíva Zdravá Krupina, ktorá s blokádou priechodu pre chodcov začala prvá, Zvolen ide do protestu pod hlavičkou Iniciatívy stredné Slovensko.
Protest potrvá všade polhodinu od 15.30 do 16.00 h, a to v mestách a obciach Banská Bystrica, Zvolen, Šahy, Hontianske Nemce, Dobrá Niva, Podbrezová, Ružomberok a Dolný Kubín. Teda v mestách, kadiaľ by v budúcnosti mala viesť rýchlostná cesta spájajúca sever a juh krajiny.
pohodak napísal:normalne sutaze bezali za ministrovania figela a vtedy tomu sefovala ivetka, nie miki
i15 napísal: to neboli normálne súťaže, lebo firmy sa postavili na odpor proti nízkym cenám a cez obštrukcie sa tendre naťahovali až do pádu vlády
ANDi napísal: Ako vobec mozu povolit protest na ceste? Nemyslim, ze slobodne zhromazdovanie obcanov plati aj pre priechody pre chodcov... Nieco take ako obmedzovanie inych ucastnikov cestnej premavky nie je protizakonne?
ANDi napísal: Nekala praktika je nahovarat ludom, ze sa protestami v premavke nieco zmeni k lepsiemu...
expwy napísal:OMG a čo chcú na nákupe vozňov akože posudzovať?
Posudzovanie projektov infraštruktúry na UHP treba zrušiť. Je to nezmysel aj všetky tie ich metodiky. Stačí sa pozrieť ako budujú infraštruktúru v Poľsku a v Maďarsku, tam sa s Jaspers nikto nebaví, tam si Kristian Duus nedovolí projektovať ako tu, kde nám prekresľuje križovatky a vytvorili sme im tu tvorivé dielne. Tam neexistuje žiadny tupý slniečkársky prístup, že železničná, verejná a cyklistická doprava vyrieši všetko a cesty sú prežitok. Tam sa kontinuálne rozvíja všetko. Nie jedno na úkor druhého, ale všetky módy dopravy rovnomerne.
V 2025 budú mať poliaci 4-pruh potiahnutý až na Duklu. My tu za pomoci Jaspers lavírujeme či polovičný profil a či vôbec niečo, lebo šak UHP a Jaspers rozhodnú. O 5 rokov Slovensko zažije medzinárodnú hanbu, pri Maďarských aj Poľských hraniciach budú dotiahnuté plnoprofilové diaľnice a my sa len budeme obzerať a hľadať zase vinníkov...
v tejto forme urcite nie je pretoze v uhp nemozu byt odbornici na vsetko. priority na cesty maju vediet urcit uradnici co s cestami robia, priority na zdravotnicto co robia v zdravotnictve. najcastejsia chyba neznaleho je ze nevidi sirsie suvislosti ked cesta sa posudzuje ako nejaka horska chata, potom priority vychadzaju bez poriadneho dopravneho modelu a nezohladnuju parametre ciest. ked uradnik nevie spravne posudzovat investicie tak sa to neda nahradit inym subjektom. uznavam ze prinosom je ked skrtnu/optimalizuju nejake nie nevyhnutne casti stavieb a tym sa usetri.Aby ministerstvo financií dokázalo s papierikmi, ktoré sa objavujú v pokladnici správne nakladať a objektívne posudzovať investície, je UHP výborný nástroj ako kvantifikovať možnosti ich využitia.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: nevo83 a 29 hostí.