Moderátor: Moderátori
milan_KM napísal:333 krát treba zopakovať, že Skalité doteraz nebolo prejazdné pre normálnu nákladnú dopravu. Takže hlavne z tohoto dôvodu budú zaujímavé výsledky sčítania 2020. Pravdou však ostáva, že peniaze sa mohli 30x efektívnejšie využiť na Orave a úsek D3 na PL je dosť znásilnený. Ďakujeme Mečiarovi, že netlačil na prepojenie na Orave.
Maxx787 napísal:no a to este nie je brany do uvahy prechod cez Bobrov, kde sice kvoli obmedzeniu na 7,5 t pojdu iba dodavky a osobne auta avsak vacsina z letnych turistov z polska tiahne do besenovej a tatralandie, pripadne na priehradu, cela trstena a sucha hora sa vsak moze stiahnut na R3. a od or. podzamku aj polovica or. polhory.
or. polhora ma obmedzenie na 7,5 t (otazka ci to dodrzuju)
333 krát treba zopakovať, že Skalité doteraz nebolo prejazdné pre normálnu nákladnú dopravu.
aquila napísal:a ked to na tom kruhaci neskolabuje, tak to bude dalsi znak vyhodenia penazi na tento usek D3.
Lorenc napísal:Excentricky položené Skalité, ktoré sa o 10 dní otvára sa podiela 6 % z celkového počtu dopravy.
Lorenc napísal:90800 trstena 5.763
devil napísal:cez oravu je otrasna cesta aj tak tadial chodia.
aquila napísal: Zapchate znamena niekolkohodinove zdrzanie.
Maxx787 napísal:odpoved nikto, lebo od kamionistov viem co chodia teraz cez oravu citujem: "ze oni nebudu ak spadne most v niznej chodit cez kysuce jak ko*oti, a robit 100 km obchadzku."
Maxx787 napísal:vzhladom na to ze nemame ASD na tom useku tak cislo 870 je odhad s odychylkou +/- 10%
postav sa na zastavku v TS v pracovny den a postoj, za 15 minut napocitam tolko nakladiakov ze zacnem pochybovat do kolko dokazem ratat.
na hraniciach su scitace a skenery dopravy (a cudoval by si sa co este) takze hodnotam z priechodu verim viac ako ciarkam v zosite brigadnika.
Maxx787 napísal:my sme za 6,5 roka dostali 16 mil.€ kysuce 1 miliardu (na investicie nie na opravy zanedbavania stavu ciest).
Maxx787 napísal: ak uvidim nejaku blokadu na prechode na kysuciach tak tych ludi prejdem.
Toto nie je vôbec kresťanské. Orava vždy ňou bola (od čias kristinizácie) za každého režimu, aj tak sa práva za volieb.••••787 napísal:••• ak uvidim nejaku blokadu na prechode na Kysuciach, tak tych ľudí prejdem.
Nikto netvrdí, že tu zrazu vystrelia 10k intenzity, ale zároveň je číry nezmysel porovnávať súčasné intenzity neprejazdného ťahu s otvorenou diaľnicou. Sám sa koľko krát odvolávaš na efekt scelenej D, ktorá pritiahne dopravu. Tu ju snáď bude odpudzovať? Samozejme hovorím až o čase dostavby CA-Brodno a obchvatu WG .... A v tom čase možno už budu mať Poliaci vo výstavbe aj pokračovanie S1 a S52.
Ked tam bude slusna cesta, bude uplne ina intenzita.
Horsia ako I/12?
To je kazdu zimu pre neprejazdnost na ceskej strane. Ale usetrit denne na 30 km 2x30 minut je pre mnohych tiez zaujimava uspora.
zase milanovske vytrhavanie z kontextu, efekt scelenej dialnice sa prejavuje este par km za nou. preto bol taky narast intenzit ZA-MT ak ZA-CA. na polskej strane chyba 10-15 km. uz na B-B - ZA bude viac dialnic ako nedialnic a pre toho kto pokracuje na D1 je ten podiel dialnic este vyssi. cize 5k intenzity uspechom nebudu. treba si uvedomit ze oproti 1.400 uz aj 5k je asi 3,5 nasobny narast. cize ani 5k by som nebral ako samozrejmost.
devil napísal:10k tam nebude z dovodu ze tranzit na juh pojde aj tak cez cesko, uz to konecne pochop. cez tesin tiez nebola vzdy dialnica ale bol to mimoriadne vytazeny prechod.
aquila napísal:Milan, skor ty chod plakat inde, nad tymi imaginarnymi zapchatymi kysucami miliardy kusuce uz dostali, to je fakt, zvykajte si na situaciu.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 9 hostí.