@vlados: tak potom je to este horsie, radovo viac by potom pomohol a vlastne aj stacil jednoduchy obchvat I/16 mytnej popri zeleznici (na styl obchvatu brezna po optimalizacii).
tym padom by sa cely usek mytna - tomasovce mohol posunut doslova o dekady a vobec by to nevadilo.
aspon by sa mohol tento zrevidovany usek kriva - mytna mohol skorej stavat, tak ako je aj teraz navrhnuty s tym, ze by sa plynolo napojil na obchvat mytnej. ktory by nebol ani moc drahy, kedze by to bolo po rovine a vlastne jedinu vec co by bolo idealne treba nadjazd na miestnej ceste k zeleznicnej zastavke mytna, ak vobec.
v najhorsom by to urobili ako je obchvat skalice II/426
prikladam aj zhruba nacrt, kde to samozrjeme v realite by mohli ist vyslovene nacapene na zeleznicu a od lovibane kludne moze byt aj vacsia sikana. ale ideu to da.
len neviem ci sme dorastli na slovensku na taketo logicke a optimalizovane riesenie, tolko krat k videniu trebars v radovo bohatsom rakusku
napr na S3 a vlastne aj na A5 smerom na cesko to takto teraz urobili ..