Tomas PO napísal:na ktorej strane chybaju piliere?
ak pozeram nakres spravne gallery/image_page.php?album_id=46&image_id=5757 tak po 2 z kazdej strany.
Moderátor: Moderátori
Tomas PO napísal:na ktorej strane chybaju piliere?
Tomas PO napísal:aquila napísal:caki napísal:este krajsie fotky zhora tu:
http://www.presov.sk/oznamy/zajtra-o-siedmej.html
Mozno mi to ludia z presova vysvetlia, ale preco sa preboha robil nakladny podjazd pod zeleznicou a kosickou , ked kosicka sa aj tak mohla prelozit lubovolne a nadjazd nabreznej nad zeleznicou aj torysou by bol lacnejsi a urcote by ho nevytapalo pri dazdoch...
A ked na to pozeram , fakt by sa tu uzivil turbokruhac...
Nicmenej je vidno ze to je stary projekt, na cyklistov sa uplne kaslalo...
odpoved na tvoju otazku je jendoznacne - stary pojekt. ved je zo 70tych rokov.
ideal by bol smer z ke viest nie na KO ale samostatnym nadjazdom prekonat nadjazd smer centrum, hoc aj jednoprofilovo a nasledne prekonat zel. trat a rieku. alebo utopia - koordinacia so zsr. resp. ak uz sa robila prelozka, ktoru financovalo ssc, tak ju urobit uz ako koridorizaciu, cize zdvihnut trat vyssie a preklenut urovnove priecestie pri haniske. a NK by isla popod trat.
Nicmenej je vidno ze to je stary projekt, na cyklistov sa uplne kaslalo...
Mozno mi to ludia z presova vysvetlia, ale preco sa preboha robil nakladny podjazd pod zeleznicou a kosickou , ked kosicka sa aj tak mohla prelozit lubovolne a nadjazd nabreznej nad zeleznicou aj torysou by bol lacnejsi a urcote by ho nevytapalo pri dazdoch...
i15 napísal:https://s17.postimg.org/xs7c8sjtb/19983407_1707392799301280_4908007984369632127_o.jpg
Nech mi nikto netvrdí, že kvôli novej budove (a nebodaj mestu Prešov) nie je miesto na pripájací pruh smerom na Košice Vojde tam pruh dlhý ako 1,5 kamióna
i15 napísal:https://s17.postimg.org/xs7c8sjtb/19983407_1707392799301280_4908007984369632127_o.jpg
Nech mi nikto netvrdí, že kvôli novej budove (a nebodaj mestu Prešov) nie je miesto na pripájací pruh smerom na Košice Vojde tam pruh dlhý ako 1,5 kamióna
Tomas PO napísal:ako skratenie mostu vplyva na projekt? co pozeram do podkladov, ak by most smerom na KE bol o 2 piliere dlhsi, dal sa tam strcit pruh z KO. tym by uz vetva od podjazdu, cize smer PP-KE mohla byt hlavna cesta, kedze by sa tam dalo urobit zbiehanie. ale s tym projekt ani s dvoma piliermi naviac na kazdej strane nepocital...
Vlados napísal:Most/cesta mala mať výškovo zhodný tvar, takže doprava by mohla byť vedená pod mostom ešte o jeden pilier viac, neskôr by pod most vošlo maximálne ferrari. (Namiesto drahej mostej konštrukcie sú tam "lacné" násypy. Dielo sa zjednodušilo/zlacnilo ale to nemalo vplyv na zníženie ceny... typické slovenské rozkrádanie.)
Tomas PO napísal:ako skratenie mostu vplyva na projekt?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 29 hostí.