Moderátor: Moderátori
Skús im teraz povedať ,že sorry ale je to megalomanské, budeme to musieť prekresliť a upraviť a zaberie to 5 rokov... Ťa pošlú do pekla.
Cize to, ze Slovensko investuje nulu do svojich juznych a vychodnych krajov, znamena, ze sa pripravuje na to, ze sa uzemia vzda? A vobec sa tym netaji?
- M34 na Zahony / Cop / Ciernu nT
- M30 na Kosice
- cestu 23+25 na Tornalu
- R21 na Lucenec
- M2 na Sahy
- cestu 10 na Ostrihom / Sturovo
- most v Komarne
- M15 na BA
V rámci cestnej infraštruktúry sa nová predsedníčka kraja Jurinová chce aktívne zasadiť za budovanie a dobudovanie „diaľničného prepojenia a dobudovanie diaľničných úsekov D1, D3 a rýchlostných ciest R1, R3, prípadne ich pretransformovanie na preložky ciest I. triedy
aquila napísal:ze by konecne niekto rozumny na cele kraja ? snad to mysli vazne, ze skusi niektore casti D3, R1, R3 pretransformovat len na jednicky a osekat tie megalomanske nezmysly ..
cela R3 moze byt ako jednicka, D3 prekreslit a nevymyslat hluposti na tom zvysku. zrusit estakadu KNM, zrusit krizovatku radola, zrusit prelozku jednicky, vyuzit maximalne jednicku od brodna az po oscadnicnu.
paralerna cesta nech ide na druhej strane, kde staci len obchvat vrania.
celu R1 cez donovaly/RK bez nahrady zrusit, zatlacit na kremnicke bane, a dat jednicku na I/66 ..V rámci cestnej infraštruktúry sa nová predsedníčka kraja Jurinová chce aktívne zasadiť za budovanie a dobudovanie „diaľničného prepojenia a dobudovanie diaľničných úsekov D1, D3 a rýchlostných ciest R1, R3, prípadne ich pretransformovanie na preložky ciest I. triedy
viewtopic.php?f=35&p=201397
kazdopande v takej cadci je vidno, ze keby im smeraci aj zacali zrazat deti, tak budu volit Smer .. uplne ze des ..
pohodak napísal:akurat ze ty si stale nechces uvedomit ze trasa Krakow-Budapest absolutne nemusi ist nezmyselnou trasou popod donovaly
aquila napísal:naopak uz len ked sa zrekonstruje panelka a fixnu kremnicke bane, tak by mal byt tranzit cez donovaly kompletne vyluceny
Lorenc napísal:Fakt nepoznáš lokálne pomery. To povedz ľudom z okresov Oravy, Liptova, Brezna, B.Bystrice a Zvolena, ako plánuješ definitívne odbremeniť strategický ťah od nákladnej dopravy.
A to je iba tých pol milióna ľudí, ktorí čakajú na zastavenie dopravy na Donovaloch, lebo Aquila si to myslí v Bratislave.
aquila napísal:pohodak napísal:akurat ze ty si stale nechces uvedomit ze trasa Krakow-Budapest absolutne nemusi ist nezmyselnou trasou popod donovaly
kolko je tych NA asi tak na tejto presne trase ? nehovoriac o tom, ze ten kamion moze ist rovnako v pohode cez turciansku dolinu, kde staci poriesit vychodny obchvat martina a kremnicke bane a nie 2+ miliardovy prechod cez donovaly .. rozdiel na trase je do 5% a bez horentnych stupani ..
naopak uz len ked sa zrekonstruje panelka a fixnu kremnicke bane, tak by mal byt tranzit cez donovaly kompletne vyluceny
PK napísal:A ty si nechces uvedomit, ze trasa cez Donovaly(Certovica) je pre slovakov ovela dolezitejsia ako trasa Krakow - Budapest
aquila napísal:PK: v podstate uz sa vsetky useky okrem korbelky stavaju, cize do cca 4-5tich rokoch bude cela D1 okrem korbelky, kde je ale trojuholnik jedniciek, cize aj v pripade kalamity je tam relativne akceptabilna obchvadzka po jednickach.
donovaly by stali 2+ milliard euro, skor ako 2030 sa aj tak nezacnu stavat, takze naco to tlacit, ked je to zbytocny usek ?
radovo viacej by pomohlo riesenie tych zopar zvysnych bodovych zavad na I/66 a seriozne zlepsenie certovice na styl prechod do dolneho kubinu, alebo aj tych donovalov t.j kde sa da dat treti pruh a tych miest je tam radovo viac ako v pripade donovalov.
R1 nebolo treba tahat uz ani cez BB. keby sa vyhodil obchvat BB z pR1biny, a tie peniaze co idu na splatku tohto slepeho creva pR1biny na vystavbu I/66 tak teraz je I/66 superluxusne poriesena cela ..
a co sa slubov tyka, vsak vidis ako tu niektori obhajuju aj rovnako megalomansku D3.. za kazdu cenu .. kazdy si mysli, ze tu mame asi ropne polia.
ja stale hovorim, ze najvacsia tragedia dzurindovej vlady nie je zastavanie dialnic, ale ich znovuspustenie bez akejkolvek zmeny koncepcie, a ze hodily do kosa ten velmi dobry a obsiahly dokument od mott macdonald.. keby sa nim riadili, tak je bez problemovo poriesena aj D1, aj I/11 aj jednicka cez oravu ..
vsetko co uz pred skoro 20 rokmi navrhovali, teraz idu aplikovat na R2 a value for money ...Lorenc napísal:Fakt nepoznáš lokálne pomery. To povedz ľudom z okresov Oravy, Liptova, Brezna, B.Bystrice a Zvolena, ako plánuješ definitívne odbremeniť strategický ťah od nákladnej dopravy.
A to je iba tých pol milióna ľudí, ktorí čakajú na zastavenie dopravy na Donovaloch, lebo Aquila si to myslí v Bratislave.
ako som napisal, vsetko dopravu okrem cieleen nad 3,5 na donovaly zakazat. su tam dva narodne parky a po reko betonky nie je dovod aby tadial jazdil tranzit. a preboha akeho pol miliona ludi ? kolko ludi asi tak z oravy jazdi do zvolena, alebo nebodaj do brezna ?
intenzity cez donovaly su mizerne, a ked sa spusti visnove, tak este viacej padnu.
Naspäť na Diaľnice a RC všeobecne
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 41 hostí.