Moderátor: Moderátori
DrX napísal:rastislav5, s tymto "Po dobudovani S52 bude mat Krakov kratsie a rychlejsie dialnicne spojenie aj so Slovenskom cez S1/D3" mas pravdu, ale len pokial Slovensko definujes ako "to co je pozdlz D1 BA-ZA". Ci aj z KE-PO bude "kratsie a rychlejsie dialnicne spojenie" do Krakowa cez Zilinu?
Po dobudovani S52, S1, D3 a tunela Vysnove bude Krakov cez D3 rychlejsie dosazitelny nielen z oblasti pozdlz BA-ZA, ale aj z Martina, Ziaru nad Hronom, Levic a Sturova a kedze sa ide stavat aj R11 do Ostrihomu, tak aj z Budapesti, minimalne z jej zapadnej casti.
Polsko je najvacsou krajinou V4 (vacsou ako zvysne 3 dohromady) s najvacsim dlhodobym prirastkom HDP z celej EU a s potencialom byt o 15 rokov nasim druhym najvyznamnejsim zahranicnym partnerom (po Nemecku, predbehne Cesko)
devil napísal:to bude zase blizsie naokolo cca. 50 km a viac.
pa3ck napísal:Mne prvá možnosť ponúkla aj trasu cez Jurgov, akurát s nutnosťou otočiť sa na kruhovom objazde na Lysej Poľane
pa3ck napísal:Ale zase táto ukážka je dôkazom, že vyhľadávač trás funguje správne. Ak má východiskový bod na vetve križovatky, ktorá je jednosmerná a z ktorej sa dá legálne (plná čiara) pokračovať iba smerom na Javorinu, tak veľmi na výber nemal.
DrX napísal:pa3ck napísal:Mne prvá možnosť ponúkla aj trasu cez Jurgov, akurát s nutnosťou otočiť sa na kruhovom objazde na Lysej Poľane
Mne nie: https://drive.google.com/file/d/1EYlvuR ... sp=sharing
DrX napísal:pa3ck napísal:Ale zase táto ukážka je dôkazom, že vyhľadávač trás funguje správne. Ak má východiskový bod na vetve križovatky, ktorá je jednosmerná a z ktorej sa dá legálne (plná čiara) pokračovať iba smerom na Javorinu, tak veľmi na výber nemal.
To si zas zavalil hlupost. Vyhladavac ma vychodiskovy bod v strede tej krizovatky, z ktoreho je to na kazdu vetvu cca rovnako daleko: https://drive.google.com/file/d/1Q4R_jz ... sp=sharing
Cize nejakym tupym algoritmom vybrat, ze vodic musi ist na tu vetvu, ktora smeruje Javorinu a neoverit, ci nahodou ostatne smery nie su rovnako dostupne, je proste "umela inteligencia".
Po dobudovani S52, S1, D3 a tunela Vysnove bude Krakov cez D3 rychlejsie dosazitelny nielen z oblasti pozdlz BA-ZA, ale aj z Martina, Ziaru nad Hronom, Levic a Sturova a kedze sa ide stavat aj R11 do Ostrihomu, tak aj z Budapesti, minimalne z jej zapadnej casti.
Ak som to spravne pochopil, tak nejde o rychlostnu cestu S7 ale "len" 4-prudovku kde rozmer jazdneho pruhu je 2x 3,5m. A po ukonceni bude suvisla 4-prudovka od N. Targu do Krakowa
Na prepojenie Polska a Slovenska zo zapadu Tatier je S7. Cize vymyslat tu plany pre poliakov, aby si este viac premavky pritiahli este viac k preplnenym tatram, je uplne od veci. Ale, DK47 po Nowy Targ a potom DK49 az po nase Podspady bude vzdy najlepsie a najprirodzenejsie spojenie vych.Slovenska na severnu a severozapadnu Europu. Cize vsetko od Popradu na sever a na juh ma najlepsie ist napr. do Berlina a Krakowa tadialto.
Cize co by sme mali robit na Slovensku je uvazovat, ako spravit nejaky tunel zo Zdiaru do Podspadov, aby sme sa napojili na polsku DK49 a obysli Tatransky NP. A nasa D1 je potom uz kusok (resp. 4prudovku tahame az po Kezmarok a odtial uz je to fakt kusok). No ale aj bez toho bude pre osobnu dopravu vzdy tento koridor najlepsim sposobom cestovania na sever.
Cize co by sme mali robit na Slovensku je uvazovat, ako spravit nejaky tunel zo Zdiaru do Podspadov, aby sme sa napojili na polsku DK49 a obysli Tatransky NP. A nasa D1 je potom uz kusok (resp. 4prudovku tahame az po Kezmarok a odtial uz je to fakt kusok). No ale aj bez toho bude pre osobnu dopravu vzdy tento koridor najlepsim sposobom cestovania na sever.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.