Adaios napísal:JoHnZ,
SR by sa nemala zameriavat na staty byvale ZSSR ale na zapadnu Europu a to z tohoto dovodu - inveticie prichadzaju od zapadu a tovar vyrobeny v SR ide naspat na zapad. Preto koridor atd. investicie su spravne robene.
Elektrifikacia na juznych tratiach zlepsi slovenske zeleznice oproti tym v Madarsku a Polsku a bude zase niecim lepsim napriklad pre Ukrajinu.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
S týmto nesúhlasím Adoas, pretože SR bola ako Československo veľmi dôležitý obchodný partner pre Ukrajinu, Rusko atď. a toto tu zostalo aj dnes. A to je uhlie, rôzne chemické výrobky, obilie, - JoHnZ to napísal v príspevku predo mnou a toto treba udržiavať. My sme boli zbraňová veľmoc a preto sme mali dobre vybudované železnice a celkom dobre aj cestnú siež z hľadiska celého ZSSR. Len sa malo stavať viac moderne alebo sa malo viac modernizovať, ale to je už o inom.
Samozrejme, že treba modernizovať, aby SR mala stále významný koridor, aby investori mali k dispozícií aj rýchle železnice od Rakúska na východ a to mať budú. Ale zameranie je hlavne na diaľniciach a cestných obchvatoch. Vlak prevezie viac, ale kamión dovezie rýchlejšie rôzne súčiastky atď. Nechcem to porovnávať, dôležité je oboje pre nový rozvoj.
Elektrifikácia podľa mňa by mala prebehnúť aj na juhu, ale skôr by mala prebehnúť nová výstavba, priamejšieho spojenia medzi BA a ZV, ale skôr je potrebná RC R1.
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)