Moderátor: Moderátori
toto ma dorazilo, railjet ma stat vo vrutkach, ruzomberku a spisskej
Čiže mám tomu správne rozumieť, že Ružomberok by mal trať cez mesto aj tunel poza stanicu? To nemá ani Bratislava (kde je to potrebnejšie, keďže pri problémoch na Hlavnej je najbližšia obchádzka trať Trnava - Kúty).
W-G je asi 200 km a BA-KE je vyse 400 km. graz mozno porovnatelny s kosicami ale uz BA a W asi tazko. potencial teda tiez nie je porovnatelny. to ze rj stoji v par malych mestach nie je to iste ako mat 20 zastavok na 400+ km trati z coho takmer vsetky su min. okresne mesta/ine prestupove uzly ako kysak, vrutky, kralovany....neda sa vyskrtnut takmer nic bez toho aby sa vyrazne nezasiahlo do obsluhy uzemia.Do Grazu sa štandardne zastavuje napr. v Bruck/Mur a Kapfenbergu. Do Grazu potom okrem Bruck/Mur ešte v takých "centrách" ako Knittelfeld, Unzmarkt, Judenburg, St. Veit/Glan alebo Freisach im Kärnten. A to som s ohľadom na pomery lokality preradil Mürzzuschlag a Leoben medzi veľké centrá. A o railjetoch na Tauernbahn radšej pomlčím úplne. Po dostavbe Koralmbahn sa to možno nejak zmení, ale asi nie úplne.
Naspäť na Železničná infraštruktúra
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 13 hostí.