DrX napísal:najdi si statistiky o smerovom vytazeni cesty na Uzhorod, a musi to byt zlomok toho, ake su vazby Horneho Zemplina na zvysok Slovenska
Ja som myslel, že pre teba intenzity nie sú argument
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
. Súčasné vyťaženie nemá nič s tým, že D1 KE-UA je TEN-T koridor a významná európska cesta E50. Diaľnica sa nestavia na 10 rokov a nie len pre súčasné potreby, treba myslieť aj na budúcnosť, čiže je jedno, že v súčasnosti väzba na UA nie je dôležitá.
DrX napísal:Cize realne ta dialnica by mohla ako stvorprudovka na MUK s I/18 nad MI aj rovno koncit, a dalej uz tahat len polprofil, ktory sleduje teren a ma aj ostrejsie zakruty (ak by len v tom mal byt problem).
Áno, plánuje sa, že plnoprofil bude iba po MI, ďalej treba počkať čo bude s UA
DrX napísal:Vazby HE na Kosice su asi take, ze ja poznam v KE viac humencanov nez michalovcanov.
Ja zas poznám oveľa viac Michalovčanov v KE ako Humenčanov. A taktiež poznám viac Michalovčanov v KE než v PO. A čo teraz???
DrX napísal:ak vobec chcu, aby im vyslo, ze tu dialnicu na Zemplin treba, budu sa musiet zamysliet nad tym, aby fakt obsluzila cim viac ludi, a najviac osidlenia tam proste je v tom stvorci Secovce, Michalovce, Vranov, Humenne. Takze tahat to niekde ich stredom bude najlepsie.
To je ničím nepodložený názor. VT som už písal pôjde po R4, Sečovce a MI tá D obslúží tak či tak. Tie dediny medzi nimi v tom "štvorci" z toho nebudú mať skoro žiadny osoh, veď tam nie je plánovaná ani MÚK.
A ešte raz píšem, že ten severný variant by bol extra priaznivý pre mesto, pre Šíravu, aj pre Humenčanov, len proste by sa ten úsek zbytočne predražil a namiesto vedenia po rovine juhom by sa museli riešiť rôzne iné problémy. Takže buď daj nejaký nákres s popisom trasovania okolo MI tvojím spôsobom, alebo budem považovať severnú trasu za predraženie o 60 mil. eur.
Ja si naopak myslím, že D1 by mala od Dargova ísť skôr južnejšie, aby sa lepšie napojil TV. Napríklad by trasa mohla ísť južne od Hriadok namiesto severne. potom severne od TV a v koridore žel. trate ku Bánovciam n/O, kde by bola MUK Michalovce s privádzačom, trasa by sa odklonila do súčasnej polohy na juhovýchod. Takto by sme obslúžili oveľa zanedbanejšie územie -- okres TV