aquila napísal:odporucam si pozriet hned prvy resp treti prispevok tejto temy, aby nebolo treba zavadzat
ja som vo svojich nazoroch docela konzistentny
Tak poďme na to, aquila priebežne písal:
1. Ut Júl 19, 2005 13:12 ja osobne som za privatizaciu a tvrdim ze stat je zly vlastnik, ale privatizovat cargo je docela chore ... resp vobec zeleznice privatizovat.
2. Ut Júl 19, 2005 14:32 btw. niekedz je privatizacia dobra, ale stat si musi ponechat 51% v takychto podnikoch.
3. Št Aug 11, 2005 11:17 toto je jedna s tych vacsich chyb nasej vlady ... som za privatizaciu ale s tym ze strategicky investor bude mat 50% a stat 50% plus zlata akcia ...
4. St Aug 24, 2005 12:40 kto by to mohol sprivatizovat su DB, ktore by tymto mohli si urobit zakladnu smerom na vychod, teoreticky obist OeBB, ktore by mimochodom boli najhorsi pripad ...
5. Po Okt 17, 2005 21:15 sprivatizovat mozno hej, ale max 49%
6. Št Dec 01, 2005 02:11 dufam, ze to neprejde. cargo sa musi sprivatizovat, lebo stat neda tych chybajucich 10-40 miliard na nove prepravne jednotky .. a cargo (ako aj zssk) ich potrebuju uz ako sol, kedze posledne fungl nove stroje sa nekupovali vyse 15 rokov .. a ked bude liberalizovany trh, amen tma ..
ako som hovoril, snad to dostanu DB/railon a bolo by to fajn
7. Št Dec 01, 2005 15:01 adoas, tak nejako som sa zacal o tuto problematiku zaoberat trosku viacej. a pozistoval si viacero udajov, s cim vsak stale suhlasim, ze stat je zly vlasntik a ako som neskor napisal, ze istu cast by si mal nechat stat, aspon na urovni 66% strategicky investor + 34% stat.
ide o to ze osobna doprava je plus minus vsade stratova, ale cargo moze byt ziskove, problem naseho carga je v tom, ze sice je ziskove, v najblizsich 10tich rokoch budu nutno velmi vysoke investicie, a stat ma radsej peniaze pchat do zeleznic ako infrastruktury ako do zeleznic ako dopravca
8. Št Dec 15, 2005 10:54 JoHnZ: s neprivatizovanim carga nesuhlasim, hlavne z dovodu, ze ked bude liberalizacia a nebude mat nase cargo ziadny silny investor nastane dalsi silny prepad obsluhy.. ale zase som tiez proti celemu predaju carga, idealne by si mal stat nechat aspon 34% a najlepsie by bolo keby cargo sprivatizovali DB. potom by mohlo cargo vyrazne napredovat.
9. Št Jan 05, 2006 13:35 koksoklam, ide hlavne o dividendy, nic ine ... preto je idealne pre stat mat v takychto firmach 34%. zrieka sa zodpovednosti, ale stale ma pristup ..
V bode č. 7, čo je strana č. 2, pripúšťaš privatizáciu 66% akcií.
V bode č. 8 už to berieš ako samozrejmosť.
V bode č. 9 už to aj obhajuješ.
A to som na strane č. 3 a nemienim ešte 4 strany tu rozpisovať.
Meníš názor na vec, nič na tom nie je, veci sa vyvíjajú.
My si tu o tom píšeme, ako keby ja som predával a ty kupoval.