Moderátor: Moderátori
JoHnZ napísal:Vidím prúser ... táto firma zabezpečuje montáže zabezpečovacích zariadení pre ŽSR a neviem o inej firme disponujúcej potrebnými technológiami pre montáž stavadiel SIMIS (okrem samotného SIEMENSu) ... takže koridor sa nám zasa poriadne predraží alebo zabrzdí ...
JoHnZ napísal:Áno ale uvedom si, že je to dištanc na 5 rokov. Dovtedy bude treba ZZ pre Nové Mesto, pre Brestovany, ďiaľkovo riadené výhybne na trati Nové Mesto - Piešťany, ... na to všetko nie je vypísané ešte konanie a v súvislosti s ostatnými stavbami ho môže realizovať IBA Betamont ... Nehovoriac o tom, že potom už asi nebudú žiadne ďalšie, lebo táto firma bez štátnych zakázok (najmä) od železníc 5 rokov nemôže prežiť ...
JoHnZ napísal:Na tieto zakazky je ale viazane urcite know-how (prepajanie a integracia systemovych komponent AŽD Praha, Siemens-Nixdorf a Starmon Choceň, rozne technologicke detaily) a firma ma urcite dohody so Siemensom a Starmonom ... aby to potom nedopadlo ako zariadenie v Zst. BA - Petrzalka), kde jednotlive systemy nie su schopne spolupracovat a vypravca robi jednu vec 4x.
JoHnZ napísal:O to sa viacmenej nebojím ani ja, ale myslím si, že to nebude v takej kvalite a pritom za podstatne vyššiu cenu ...
JoHnZ napísal:Takto, ona tá firma nie je monopolná, ale "monopolná". Teda že existuje viacero firiem, ktoré sa týmto zaoberajú. Z tých bola vybraná táto ako najlacnejšia. Začala to teda robiť svojim spôsobom, ktorým ale nemôže pokračovať žiadna ďalšia (je naivné predpokladať, žeby napr. Siemens poskytol podrobnejšie informácie o SIMISe AŽD, ktorá mu konkuruje v SRN alebo Starmon dal popisy komunikačných protokolov pre panely do rúk napr. Mikrovoxu alebo BUSE, ktoré ponúkajú podobný sortiment). Betamont mal tú výhodu, že preberá komponenty viacerých firiem a vlastná práca je ich integrácia.
JoHnZ napísal:No ... v stavebnom ohlľade áno, v prevádzkovom možno za nejaký čas ani nie ...
Dialniciar napísal:Tak v takom prípade, že nebude možné modernizovať železnice, sa budú musieť financie presunúť na diaľnice.
JoHnZ napísal:Dialniciar napísal:Tak v takom prípade, že nebude možné modernizovať železnice, sa budú musieť financie presunúť na diaľnice.
Už sa teším ako budem namiesto dopravy na železnici riadiť nejakú tú poriadnu križovatku
Dialniciar napísal:V tomto prípade mám nové poznatky. Kartelová dohoda na diaľniciach sa nemusí preukázať na železniciach.
JoHnZ napísal:Dialniciar napísal:V tomto prípade mám nové poznatky. Kartelová dohoda na diaľniciach sa nemusí preukázať na železniciach.
To nie, ale ten distanc predsa plati na VSETKY verejne zakazky ... alebo sa mylim?
JoHnZ napísal:Tak to potom hadam nebude problem ...
Naspäť na Stavebné a projektové firmy + Stavebné a údržbové stroje
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 5 hostí.