Moderátor: Moderátori
aquila napísal:to reprezentuje modry variant .. ostatne su alternativy .. vychodny obchvat martina je aj tak skor hudbou nie zrovna najblizsej buducnosti .. viem si predstavit ze vychodny obchvat RK bude skorej
i15 napísal:Výzva k podprahovej zákazke
Názov zákazky: Vypracovanie zámeru EIA pre stavbu rýchlostnej cesty R3 Martin – Horná Štubňa.
Opis zákazky: Vypracovanie zámeru v zmysle zákona č. 24/2006 Z.z. o posudzovaní vplyvov na životné prostredie v znení neskorších predpisov na úsek rýchlostnej cesty R3 Martin – Horná Štubňa v dĺžke cca 33,411 km.
zdroj: http://www.ndsas.sk/investicny-usek/12331s
cize v takomto stave je priprava..
Lionheart napísal:nic proti tejto stavbe, ale nebolo by lepsie najskor rozhodnut ktorym smerom dalej od HŠ - Raztočno, Kremnica, BB a urobit najskor tunely? Zbytocne pojdem 30 km po R3 ked potom sa musim prestrikovat tymi klukatymi cestickami cez horske sedla.
Lionheart napísal:Podla mna sa tak rychlo nebude realizovat ani R1 BB-RK a ani R3 MT-HŠ = teda súčasný stav lose:lose sa nezmení
rastislav5 napísal:Lionheart napísal:Podla mna sa tak rychlo nebude realizovat ani R1 BB-RK a ani R3 MT-HŠ = teda súčasný stav lose:lose sa nezmení
Ja som mierne optimistickejsi v pripade R3, kedze R3 obchvat Hornej Stubne je precedens.
i15 napísal:ked sa niekde stavia cestny obchvat s nazvom R3, neznamena to, ze tato trasa R3 je definitivna
260590 napísal:Zdravím,
chcem sa vás spýtať, či neviete ako presne má R3 zasiahnuť do ochranného pásma NP Veľká Fatra. Pár metrov od terajšej cesty, ktorá ide od Hornej Štubne poza Turčianske Teplice je už lesopark Bôr a na jeho začiatku sa nachádza masový hrob z II. svet. vojny a pam§tník. Pred polrokom bola aktuálna verzia, že pamatník aj z hrobom pôjdu preč a R3 povedie cez Bôr - cez ochranné pásmo Veľkej Fatry. Neviete, ako sa majpú veci dnes?
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 3 hostí.