Tomas PO napísal:Podla fotky minibusu by som to rozhodne nenazval hromadnou
Nazvať to tak ani rozhodne nemusíš. Klasické busy sa ale do mesta SInedajú nasadiť, lebo nemajú šancu prechádzať ulicami.
Moderátor: Moderátori
Tomas PO napísal:Podla fotky minibusu by som to rozhodne nenazval hromadnou
Dialniciar napísal:Dialniciar napísal:Cesta III. triedy od I/51 cez Vrádište a Prietržku po II/426 sa dostala v priebehu tejto zimy do havarijného stavu. Ide o 2,8 km úsek, ktorý sa našťastie dostal už ako nevyhovujúci do III. etapy plánovanej generálnej rekonštrukcie ciest v TT VÚC. Fotky spred vyše roka
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3124
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3125
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3126
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=3127
Na vozovke prišlo vplyvom zimného počasia k obrovskému vzniku množstva nových výtlkov, ktorých počet presiahol 100, pričom na 6 miestach sa nedajú nijako obísť a vodič je prinútený maximálne spomaliť. Taktiež prišlo k zosunom krajníc.
Aktuálny stav: na tejto 2,8 km ceste sa nachádza aktuálne
*264 výtlkov
*9 miest s prepadnutými krajnicami
*6 priečnych alebo pozdĺžnych nerovností
*na križovatke v tvare esíčka v obci Vrádište sú krížom cez cetu vyjazdené koľaje
Najkritickejšia je situácia v obci Prietržka, kde sa nachádza 184 výtlkov, z ktorých cca. 1/3 je "zgrupená" na 3-4 miestach a nedá sa im nijako vyhnúť.
Výtlky sa na tejto ceste robia všade tam, kde už niekedy v minulosti boli a kde existovali akékoľvek trhlinky. Predpoklad je, že do konca marca bude cesta v absotlútne zlom stave a TT VÚC chce aspoň čiastočne situáciu riešiť "zalievaním smolou" na tých najhorších miestach. Cesta okamžite na jar bude komplexne modernizovaná. Ešte v r. 2008 sa tu obnovili priekopy, teda základná súčasť odvodňovacieho systému, pretože tu už žiadne priekopy neexistovali a cesta bola priamo spojená s poľami.
Úsek cez obec Prietržka je označený aj prenosným dopravným značením informujúcim o nerovnostiach na ceste a to pri oboch vjazdoch do obce. Miestni obyvatelia, ktorí potrebujú cestovať od SE na SI už radšej jazdia cez I/51 a II/426 cez Holíč.
Tak TT VÚC hrozí sekera cez 30 mil. €, ... bude sa síce škrtať, ale počítalo sa s predajom majetku za 700 mil. SKK a to sa nepodarí, lebo o mnohé staré budovy (majetok SŠ, kultúrne objekty) nikto nemá záujem a aj o čo má, tak to je za nižšiu cenu. Reálne hrozí schodok hospodárenia 15-20 mil. €, ... financovanie obnovy ciest to neohrozí, lebo na tento účel sa vzal ešte v minulosti úver. A je to práve oblasť Záhoria, kam sa investovalo do obnovy ciest najviac financií a aj sa tu opravilo najviac km ciest - nebol to však skalický okres s 3 mestami, ale senický s dvomi, nakoľko len tam sa investovalo doposiaľ cez 250 mil. SKK (plán je cez 11 mil. €). A je to znovu Senica, kde TT VÚC plánuje stavať spolu s mestom aj KO s novou cestou (nová prepojka), ... len zlé je, že KO v Šaštíne-Strážach stále nestojí.Dialniciar napísal:Nuž, na TT VÚC sa šetrí.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 23 hostí.