Moderátor: Moderátori
Lionheart napísal:Výstavba rýchlostnej cesty R7 v úseku Bratislava-Dunajská Lužná si vyžiada zhruba 60 až 80 mil. eur bez dani z pridanej hodnoty.
http://www.dialnice.info/viewtopic.php?t=12202
aquila napísal:ono na bajkalskej resp pod pristavnym mostom by sa nic nemenilo, islo by o zkapacitnenie slovnaftskej .. tot vsjo..
http://www.dialnice.info/album_page.php?pic_id=5745
expwy napísal:Presne tak, lenže problém je aj v tom, že štát si povedal, že R7 utnú na D4 a ostatné ich nezaujíma. Mesto ani VÚC nemá na predĺženie Bajkalskej po D4 peniaze a štát to nechce ani kofinancovať. Mesto aj s VÚC nechali v štichu a povedali im, že keď na to niekedy budú mať, nech si to postavajú ako mestskú cestu keď bude niekedy stáť D4. Pri variante A by to museli postaviť naraz, ale keď mesto na to nemá, štát by musel s časťou variantu A postaviť aj časť D4 a tú nemá vôbec pripravenú. Problémy s dotknutým územím Natura 2000 sú len výhovorky, lebo stavba do ňho vôbec nezasahuje a vedie len v jeho blízkosti.
Okrem toho v okolí Miloslavova operujú politici, lobisti a záujmové skupiny, ktorí si nakreslili exit Miloslavov a ďalší privádzač D. Lužná. Ďalej je tam výnosný biznis s pozemkami a to tiež niekomu hraje do karát. Aký to bude mať verejný prínos a čo sa odľahčí resp. viac zaťaží je pre nich druhoradé, hlavné je postaviť hocičo vo variante C, zinkasovať za pozemky a pripojiť svoje územie na R7.
Pri argumente, že variant C zahltí P.Biskupice, Gagarinova a Slovnaftská sú na hrane kapacity, štát povedal nech si mesto tieto komunikácie nejako rozšíri.
V tomto štáte sa nič nerieši komplexne, a každý sa hrá na svojom piesočku, z ktorého sa snaží vyciciať čo najviac, takže to že sa asi bude stavať variant C ma vôbec neprekvapí.
Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 2 hostí.